...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот bobocamaro » Пет 09 мар 2012 10:58


radotom написа:...да зачистя някоя грешка, да видя на каква температура работи мотора и... и май друго не мога :oops:
Нямам практика :dontknow:

И аз :? и как да имаш, като има няма са 7 броя грешки дето дава и още толкова "живи" параметъра.
Сега, за идиотското предварение в програмата: при мен е 140 градуса аванс на високи обороти. :Mr Green Fun
Да не се притеснява колегата, не са верни тея градуси. Те ако са верни, значи искрата се подава в картера.




Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Пет 09 мар 2012 11:14


bobocamaro написа:
radotom написа:...да зачистя някоя грешка, да видя на каква температура работи мотора и... и май друго не мога :oops:
Нямам практика :dontknow:

И аз :? и как да имаш, като има няма са 7 броя грешки дето дава и още толкова "живи" параметъра.
Сега, за идиотското предварение в програмата: при мен е 140 градуса аванс на високи обороти. :Mr Green Fun
Да не се притеснява колегата, не са верни тея градуси. Те ако са верни, значи искрата се подава в картера.

ако са верни то в високи обороти при това предварение ще дава искра на 1 и 4 цилиндър едновременно и колата в високите ще тъпче като моята :|
а това подаване на неравномерно гориво към цилиндрите може ли да е от дебитомера или е от ЕКУ-то :|


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот vladovelin » Пет 09 мар 2012 11:25


След като реда на запалване е 1-3-4-2, как едновременно ще тава искра на 1 и 4,като на капачката на делкото те са срещуположни ??? Би трябвало и задния край на палеца да дава искра.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Пет 09 мар 2012 13:31


днес паля и тръгвам колата сеца в ниските не може да се изфорсира на газ на светофара натискам съединителя и колата гасне :| спирам свалям капачката на делкото и какво да видя вътре аквариум :mrgreen: почистих и колата си работи перфектно значи ТОКОВЕТЕ са от голямо значение :wink:


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот x15 » Пет 09 мар 2012 17:27


Iezekil написа:Ламбдна сонда - няма да е от нея,щото на студено палене тя не работи докато не стопли. на ГИ тя също участва в смесообразуването/май/........


На мен веднъж ми се беше откачило заземяването? на ламбдата (кабелче закачено на корпуса на двигателя) и като натиснеш газта колата се чуди 2-3 сек. какво да прави преди да тръгне.
А това го правеше и на студен двигател?

Всички лабдни сонди ли се активират след като двигателя загрее?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Пет 09 мар 2012 20:20


Освен тея с подгряване,но не знам подгряването колко трае.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Пет 09 мар 2012 20:29


Ombre1 написа:Иначе тая http://drive.bg/product_info.php?cPath=10354&products_id=857923&ModelId=1887&osCsid=28210c14d4ce699359ed6213c31fba14 мисля че е на добра цена и ставала за 2Е :)



Омбре,старий куне,цена на ламбда за 2Е от 40 до 120лв провери един колега,стига си търсил от компа и по линкове...


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Пет 09 мар 2012 20:41


Iezekil написа:
Ombre1 написа:Иначе тая http://drive.bg/product_info.php?cPath=10354&products_id=857923&ModelId=1887&osCsid=28210c14d4ce699359ed6213c31fba14 мисля че е на добра цена и ставала за 2Е :)



Омбре,старий куне,цена на ламбда за 2Е от 40 до 120лв провери един колега,стига си търсил от компа и по линкове...


Хехе благодаря ти много :да: имаш една каса бира,само да се затопли времето :).А иначе тва 120лв BOSCH-че ли е?И откъде го намерихте,в магазин по каталог ли? :)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Пет 09 мар 2012 20:53


абе явно нема как да е бошче за тея пари,друг въпрос е кво пише и дали му вярваш.А аз имам грозния навик да купувам най-евтините части.Мога да си обясня логиката но няма да стане в 2 реда и най-важното,разлика в качество не виждам.mirk0 му е ника,проверил е за себеси и вярвам,че ще сподели с теб каквото те интересува,но мисля че трябва да се размърдаш по магазините и ти.


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Сря 14 мар 2012 17:32


Колегиии самолет е голфа вече :)!!!След смяната на плочката на дебитомера,колата беше супер на бензин,но на газ зле!Единственото което направих е че вчера бях до моите газаджии и просто направиха настройките на ГИ-то при добре работещ дебитомер!Тва е,колата заспа :),а и споменах за ламбдата,викам нещо ме притеснява,а човека ми каза че си е супер виждало се при настройването на ГИ-то.Така че явно след всяка промяна(ремонти) в датчици и т.н. трябва наново настройка на ГИ :).


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Пет 16 мар 2012 15:00


За съжаление всичко хубаво си има край facepalm .Колата като загрее няма проблеми на гас,но докато е студена е зле - гасне!Коментари?!?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Пет 16 мар 2012 20:42


а на бензин гасне ли?нали е ГИ,не трябва ли да прехвърля на газ като стопли??


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Пет 16 мар 2012 21:27


На бензин е пушка!Никакви проблеми на бензин!Уж е настроена на 30 градуса да прехвърля,ама чак към 80 почва да работи добре и оборотите не падат под 900.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Lifeguard » Пет 16 мар 2012 21:46


Ombre1 написа:За съжаление всичко хубаво си има край facepalm .Колата като загрее няма проблеми на гас,но докато е студена е зле - гасне!Коментари?!?

аз залагам на мембрани


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19717
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот radotom » Пет 16 мар 2012 21:58


Не, че не може да са мембрани, но според мен по-скоро газаджиите са омазали нещо в срядата :?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта