Мнение за Фолксваген Джета 2008 1,6i или 1,9TDI - PD

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 24 юли 2008 9:38


StS написа:...ПП ОФФ А колега аз съм с 1.6 72 к.с и мога да ти кажа че колата ми върви абсолютно задоволително и старт си има и на магистрала 160 не са проблем (не че карам с толкова)...

И аз сега карам едно недоразумение - 12волтова фабия, която уж си набира и вдига 160, но като се наложи да изпреварвам и ми се изправя косата, защото не винаги има видимост по 3-4км и като видиш как излиза някой насреща си е интересно. Някой ша каже "ми що изпреварваш тогава?" - ми дай да карам по 50км зад някой камион с 80, не става. Не ми ги хвали малките двигатели. Аз над 140 не карам по магистралата и се старая да спазвам ограниченията, но да имаш малко резерв никога не е излишно.




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 24 юли 2008 9:56


StS написа:Т.е това да го разбираме взимаш си 1.4 170 кс караш го 250 000 км и си е перфектен двг !? Без сериозни проблеми и т.н...


Не говорих изобщо за варианта с 170 кс, а за този с 122 кс
Който и да е от тези мотори да вземеш при правилна експлоатация ще изкара 250 000 км. Друг е въпросът, че все още не можем да осъзнаем, че примерно турбината е консуматив, който подлежи на смяна след определен пробег. Скъп консуматив, но е конксуматив.
Другото нещо като предимство за 1.4 122 кс е факта, че литровата мощност макар и с турбо е под 100 кс или по-точно ~ 87 кс. Това изобщо не е много за турбо мотор и смея да твърдя, че със сигурност е много здрав.


Потребителски аватар
luciuz
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот luciuz » Чет 24 юли 2008 10:17


chefito написа:
поясни, моля те! какви са опциите...колко струва... :!:


с риск да те излъжа малко, тъй като не помня точно, а и нямам пред мен документите - мисля че миналата година за моята кола беше нещо около 380 евро на година.

Имаше вариант +1 и +3 години


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 24 юли 2008 10:21


luciuz написа:
chefito написа:
поясни, моля те! какви са опциите...колко струва... :!:


с риск да те излъжа малко, тъй като не помня точно, а и нямам пред мен документите - мисля че миналата година за моята кола беше нещо около 380 евро на година.

Имаше вариант +1 и +3 години


хмммм....никак не звучи лошо това....особено ако си е разхвърляно по вноските :idea:


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Чет 24 юли 2008 10:48


В случая 1.9TDI-PD е доста по-добрият избор.Независимо от приблизително еднаквата мощност с 1.6 с дизела автомобила ще е доста по-добре и ще се кара много по приятно заради по-големият въртящ момент в почти целия му диапазон осигуряван от турбинката.Ако имаш възможност няма да сгрешиш и с който и да е от бензиновите турбо/компресор мотори с малка кубатура :lol: .Не слушай тия дето ти ги разправят че 1.6 бенц щял да върви щото ...ама моята Г2 върви с 70 к.с.,то хубо върви,ама то в нея няма джан джун което да се развали и да и тежи и да отнема от мощността,докато една нова Джета 2008 г. освен ,че е бая по-тежка трябва да храни доста повече допълнителни агрегати и затова и е необходимо и повече мощност на мотора.За ресурса също са дивотии,тая кола едва ли я вземаш за да я караш сто години,а и както каза колегата брабус няма съвременен двигател ,който да не може да опука поне 250-300 хил. км. без проблемно. Легендите за развалящите се нови коли са по-скоро продължение на приказката за лисицата и гроздето :wink: .На новите коли им прави чалъми понякога електрониката на моторите ,развалят се и екстрите,но механично не съм чул някой нов мотор да се е повредил без помоща на собственика си.Аз лично нямам нищо против чисто нова Джета с "изцеден" 1.4 TSI дето я се развали я не,пък който иска да си кара неразваляща се единица,двойка и т.н.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Чет 24 юли 2008 11:16


+1 за турбо мотора, независимо дали е бензинов или дизелов. Еластичността на турбо мотора не може да се сравни с атмосферката. Мисля, че дилемата трябва да се сведе м/у 1.4TSI и 1.9ТDI.


Ivo_Jazzin
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ivo_Jazzin » Чет 24 юли 2008 13:06


Човек, сега карам 1.9TDi, предишните ми автомобили са били 4 и 6-цилиндрови бензинови, трябва да ти кажа, че дизелът е много приятен, динамичен, ако решиш може да ти гори 4 на 100 извън града или пък да вдигнеш 210+, проблем е скъпото обслужване и тракането... други няма.

рахитичен 100 коньов 1.6-литров двигател поставен в ~1400 кг купе би те дразнил.

Това е според мен.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4305
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 24 юли 2008 15:12


Аз в момента карам Аурис 1.4 д4д - 90 коня и мога смело да кажа че малкото сърчице доста задоволително влачи черупката, и според мен 1.9 тди -105 коня ако караш по нормално ще ти върши перфектна работа. Имам и лични впечътления от този мотор в голф 5 дори автоматик е доста еластичен са малко трака ама дизел ко да го правиш.


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Чет 24 юли 2008 18:52


Взимай дизела и не му мисли...:)
Бензина става,ама да не е 1.6 или да е поне 125 коня.... :lol: :D


nikolaianev
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот nikolaianev » Съб 26 юли 2008 16:30


Момчета благодаря за добрия съвет! Четох че VW спират 1.9 дизел мотора и са пуснали 2.0 комън реал 140к.с. Не знам за нашта нафта кой е
за предпочитане?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 26 юли 2008 16:49


nikolaianev написа:Момчета благодаря за добрия съвет! Четох че VW спират 1.9 дизел мотора и са пуснали 2.0 комън реал 140к.с. Не знам за нашта нафта кой е
за предпочитане?


все добре...и двете работят на небивали налягания и може да се повредят от лайнива нафта....затва редовно филтрите и всичко е ток :D


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Съб 26 юли 2008 17:25


Аз съм със 1.9TDI Jetta. Колата не е спортна но върви прилично, можеш да изпреварваш сигурно а на байри направо е супер. Доста обемна е и вози 4-ма с багаж без грижи като на хората отзад им е доста комфортно. Окачването е добро, единствената ми забележка е че като минаваш с една определена скорост през спящи полицай някакси думка, ако ги минаваш леко или бързо няма проблем.
Пробвах я и с 1.6FSI но беше тромава докато набере обороти. 1.4TSI ще трябва да го чакаш дълго ( Май 6 месеца) ако не са оправили доставките ( Именно за това и аз се отказах от него).
За лош късмет на 2300км се наложи да мина през сервиза. Имаше някаква забивка на компютъра и датчиците за мигачите светеха непрекъснато. След 1 час престой се оправи но сега не ми работи темпомата като на всичко отгоре не натрупва грешка и от Порше БГ не могат да решат проблема за момента. Скоро ще пътувам извън страната и ще им я оставя за повече време.
Аколо мен има доста хора с А3, Октавия и Джета. Съветвам те да погледнеш Окатавията преди да вземеш финалното решение. На мен лично Октавия ми се струва най-добре изработения автомобил от трите ( И трите са на една база). Октавията е по-евтина и ще можеш да добавиш и някоя друга глезотия за разликата между цените на Джета и Октавия.


nikolaianev
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот nikolaianev » Съб 26 юли 2008 17:55


Октавията ми се струва грозна и мисля,че вози твърдо,докато Джетата вози много добре,а външният вид е съвсем друг.Трака ли много мотора 1,9? Правих тест-драйв с 1,6,но нямаше 1,9.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Съб 26 юли 2008 18:32


Ами трака си. Но тъй като не трябва да го вкарваш в много обороти е по приятен и по-тих извънградско от бензиновия такъв. Имай в предвид че като я вземеш в началото върви доста тегаво но после се отпуска.
Шкодата найстина вози по-твърдо, джетата е по-елегантна и уредите са по-красиви с това синьо червено в сравнение със зелените на шкодата.


nikolaianev
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот nikolaianev » Съб 26 юли 2008 18:45


Звукът на мотора същият ли е като на 1,9TDI 110к.с. или е по-шумен? Не е ли вътре добре шумоизолирана?Може ли вътре да сечува тракане от мотора?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта