FSI - значението?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: FSI - значението?

Мнениеот lyubobg » Вто 08 юли 2008 7:27


GOLF@ написа:
vladovelin написа:
~None~ написа:FSI-то е новото поколение двигател на ФВ с понижена консумация на гориво. Използва се директно впръскване като горивната смес се миксира точно преди запалването. Казват че това води до около 6 литра смесено каране и под 5 литра извънградско ( дигател 1,6 ). Забравих да спомена че това е бензинов двигател.

Някъде четох за FSI технология - описваха го като турбо двигател плюс компресор за въздух задвижван с ремък от мотора намира се след въздушния филтър и подава въздух под налягане на входа на класическото турбо . Само една дяволия има - шайба с електромагнитен куплунг като на климатика. Когато мотора достигне 2000 оборота този компресор се изключва и си остава класическия турбокомпресор да работи. Целта е и при ниски обороти добро пълнене на мотора.


Това, което си обяснил е TSI.



ДА, мен наистина ме интересува ФСИ - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12405.html - 110кончета ама "вегетарианци" mhihi
ядат само 7кила зелено на 100 - супер икономични :)




Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: FSI - значението?

Мнениеот vladovelin » Вто 08 юли 2008 16:11


GOLF@ написа:
vladovelin написа:
~None~ написа:FSI-то е новото поколение двигател на ФВ с понижена консумация на гориво. Използва се директно впръскване като горивната смес се миксира точно преди запалването. Казват че това води до около 6 литра смесено каране и под 5 литра извънградско ( дигател 1,6 ). Забравих да спомена че това е бензинов двигател.

Някъде четох за FSI технология - описваха го като турбо двигател плюс компресор за въздух задвижван с ремък от мотора намира се след въздушния филтър и подава въздух под налягане на входа на класическото турбо . Само една дяволия има - шайба с електромагнитен куплунг като на климатика. Когато мотора достигне 2000 оборота този компресор се изключва и си остава класическия турбокомпресор да работи. Целта е и при ниски обороти добро пълнене на мотора.


Това, което си обяснил е TSI.

Напълно възможно е да съм объркал буквите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта