Принудителният празен ход май го няма ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 26 авг 2008 23:20


radotom написа:
Тъй като имах известни съмнения- спрях и си врътнах делкото на заводските 6* преди ГМТ.
:офф
Има ли някъв начин да си върна делкото на заводското предварение, без да ползвам стробоскоп? Защото моето май е много повече




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 26 авг 2008 23:26


Миии... принципно- нагласяш двигателя на Горна Мъртва Точка (на белези за цнтровка на ангренажен ремък) и завърташ делкото докато палеца попадне с/у резката за I цилиндър.
Или поне така пише по книгите.
Лично според мен много по-лесно и по-малко трудоемко е да се отиде в сервиз, ама за ABS пише, че компа трябва да се вкара в сервизен режим' чрез ВагКом :?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 26 авг 2008 23:43


radotom написа:Лично според мен много по-лесно и по-малко трудоемко е да се отиде в сервиз, ама за ABS пише, че компа трябва да се вкара в сервизен режим' чрез ВагКом :?

Така е ама аз в сервиз ходих да ми сменят ремъка, а те решиха че трябва да въртят и делкото. Иначе аз май мога да го вкарам в сервизен режим. Сега на газ върви добре и гори по-малко, но на бензин се чува аванса.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 26 авг 2008 23:58


Winner25 написа:Иначе аз май мога да го вкарам в сервизен режим.

По какъв начин? С VagCom ли?
Че той не даваше ли и момента на аванса? :roll:
Никога не съм работил или дори виждал таквоз чудо- просто питам.
Ако не го дава- май пак ще трябва 'светкало' :(


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 29 авг 2008 12:29


radotom написа:По какъв начин? С VagCom ли?

:да:
radotom написа:Че той не даваше ли и момента на аванса? :roll:
Никога не съм работил или дори виждал таквоз чудо- просто питам.
Ако не го дава- май пак ще трябва 'светкало' :(

По принцип дава, даже се вижда в момента как се променя, но в сервизен режим май не мога да видя колко е.
Тези дни ще пробвам, даже ще проверя и до колко оборота не се подава импулс към дюзата.

Edit:
Да напиша и резултатите - при мен спира да се подава гориво при 1900 оборота и при толкова се възстановява подаването.
В този момент предварението е около 15-17*
Забелязах обаче че при 1000 оборота по обортомерм, ваг ком-а показва 1100. Как мога да си оправя обортомера?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 29 авг 2008 12:43


Winner25 написа:.. - при мен спира да се подава гориво при 1900 оборота и при толкова се възстановява подаването.
В този момент предварението е около 15-17*

Това потвърждава подозренията ми, че има зависимост от ъгъла на аванса...
Как да оправиш оборотомера- нямам идея! Той всъщност представлява обикновен волтмер, показващ напрежението на изхода на един преобразувател честота- напрежение.
Предполагам, че има връзка с напрежението, което дава стабилизатора на напрежение в таблото (дето много често е обсъждан преди), но не мога да се закълна в това!


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 29 авг 2008 12:56


radotom написа:Това потвърждава подозренията ми, че има зависимост от ъгъла на аванса...

Сигурно има. Това 17 е по показания, реално може би е повече защото е въртяно и делкото



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта