Искам да пали по-бързо

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 27 авг 2008 15:39


Върни делкото на 0 или най-много на 3* преди ГМТ. Тогава ще пали от четвърт!
Ама после да не пуснеш тема: 'Карам Голф3 1.6 АЕК- искам да върви поне като Вартбург!'
Щото няма да стане и двете едновременно ;)




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 29 авг 2008 14:19


chefito написа:иска си развъртане....няма начин... :idea:

е какво развъртане бе колеги....моя 1.8 ABS пали само от чукване....беше почнал да пали от няколко завъртания само когато се прецака газовия клапан и без да разбера палеше на бензин и газ едновременно.....иначе пали още като завъртя ключа...не пари и оборот даже....никакво развъртане!перфектна центровка и реглаж на Елкон и колата трябва да е кибрит...


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 29 авг 2008 14:50


joker написа:
chefito написа:иска си развъртане....няма начин... :idea:

е какво развъртане бе колеги....моя 1.8 ABS пали само от чукване....беше почнал да пали от няколко завъртания само когато се прецака газовия клапан и без да разбера палеше на бензин и газ едновременно.....иначе пали още като завъртя ключа...не пари и оборот даже....никакво развъртане!перфектна центровка и реглаж на Елкон и колата трябва да е кибрит...


Драги ми джокер ... колегите по-горе обясниха защо е така! Не хвърляй момчето в приключения излишни разходи ...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 29 авг 2008 15:29


joker написа:
chefito написа:иска си развъртане....няма начин... :idea:

е какво развъртане бе колеги....моя 1.8 ABS пали само от чукване....беше почнал да пали от няколко завъртания само когато се прецака газовия клапан и без да разбера палеше на бензин и газ едновременно.....иначе пали още като завъртя ключа...не пари и оборот даже....никакво развъртане!перфектна центровка и реглаж на Елкон и колата трябва да е кибрит...


Ако имаш път към София .. ела да видим как пали :)
така както съм виждал кола да пали .. сигурно за толкова време натискам едновременно 1 копче на клавиатурата 2 пъти ;) ако запали и колата ти така .. ще те закарам да те напия някъде..

сещаш се сам защо карбуратора има възможността да пали така ;) няма какво да говорим за моното нали ? :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 29 авг 2008 15:48


Аве то обикновената газова, като се замисли човек, си е жив карбуратор!
И ако гасиш и палиш на газ, а е загрял мотора... може и да може да стане ;)
А Визоре, ако щеш вярвай, батко, ама и инжекцион може да пали на по-малко от оборот! :lol:
Ключът е в разцентроването!
Забий разпределителния на 2 зъба закъснение, бучни делкото на 3-4* преди ГМТ и стой, та гледай! :lol:
Личен успешен опит в насирането при смяна на ангренаж преди 2-3 седмици! :lol: :lol:
Е, разбира се, за вървеж на колата няма да говорим! Това е след като си оправи човек бакиите ;)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 29 авг 2008 15:51


Чекай, че вместо цитат .. щех да ти редактна мнението.. :D
Та.. на мене ми е ясно, че може да се направи .. дори според мен газова може да се направи и да върви и да пали на половин оборот.. веднага ти казвам, че цялата философия е за 70лв ;) нарича се аванс контролер ;) буташ 7 градуса при палене и гледай кво става .. па после да си го връща да го еа :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 29 авг 2008 15:53


Vizor написа: нарича се аванс контролер ;) буташ 7 градуса при палене

Баш! :да:
Па да не трупаме мнения, да земем да минем на редакции, ли?!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13551
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 29 авг 2008 20:43


zdravko555 написа:що така да го е..а не пали от раз? компресия има, ток има, капачки, свещи - нови :!:
нещо от инжекцията ще да е. не пръска в началото ли какво ли?
я некой просветен да каже :idea:


Компа трябва да изчете информацията от датчиците - трябва време.
Като не ти харесва мятай се на смрадливия Варбург.
И не пускай глупави теми.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта