Golf 3, 1997г., 1,6 101 к.с. не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 12 сеп 2008 22:40


Прякото ми шефче имаше подобен проблем с бившия си СЕАТ навремето. Навремето ще рече преди 3 години.
Най-интересно стана когато номера го направи заедно с мен (не това е проблема), в момент на испреварване по магистралата! (е те това беше проблем! :lol: ).
Спряхме и веднага капака горе- вадя свещ- 'Връткай!' - искра излиза!
Вадя маркуча за входящото гориво- 'Дай контакт!' - окъпа ме! :lol:
Е да, ама запали чак 7-8 минути след това!
На другия ден той се вбесна и смени бензиновата помпа. Преди 6 месеца един колега купи СЕАТа от него. След смяната на помпата подобен случай не е имало!




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 13 сеп 2008 8:25


Абе както разправя колегата ми навява едни спомени със моя голф и датчика на "хол" както върви хлътва оборотомера и секунда след това запалва контролните лампи 15мин почивка и все едно нищо не е било :evil:
Така че колега като умре на пътя слизаш и дръпваш централният кабел на делкото и някой да ти завътри да видиш има ли искра ако няма работата е ясна(щом си със нови бобина и комутатор) :idea:


ivanov72
Мнения: 90
Регистриран на: Пет 18 юли 2008 8:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот ivanov72 » Съб 13 сеп 2008 10:38


На същият автомобил, при такъв проблем се оказа импулсен датчик на маховика. При диагностика се установява трудно и е скъп.


Потребителски аватар
1,9TDI
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP
Местоположение: Все некЪде

Мнениеот 1,9TDI » Съб 13 сеп 2008 15:12


проследи си цялата система по запалването. кабелаци свещи, и т.н.
на моята стара трошка ми гореше масло и ми цапаше сещите. ест. вложките ми бяха заминали и от там всяка сутрин мизея. не ще да пали. жигльорите и бяха задръстени, не държеше обороти и само докато и подам газ и огасваше. за това ти казвам да си провериш цялата система. успех при решаването на проблема


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Съб 13 сеп 2008 15:49


Здравейте! Пордължавам да ви уведомявам какво се случва и НЕ пожелавам на никой ов вас да има подобни проблеми.
Днеска отидоь до един майстор да взема нов маркуч за въздуха и той погледна и каза, че е абсолютно невъзможно да е от този маркуч, както и от бензиновата помпа.
Оказа се, че свещите ми са за Опел, макар и оригиниални. Сменихме свещите, капачките и ел. кабелите. И Слава Богу, до сега не е угаснала. Ще пиша пак да ви уведомя дали проблемът се е решил по този начин.
Междувременно ми се скапа механизма за вдигане на стъклото на дясната врата :((( Оказа се, че е изгоряла платката... Дали може да се оправи това ил итрябва да сменям целият механизъм.


Потребителски аватар
1,9TDI
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP
Местоположение: Все некЪде

Мнениеот 1,9TDI » Съб 13 сеп 2008 18:36


аз до колкото знам само платката можеш да смениш, ама не е гаранция,че няма пак да се прецака. на мен предният ми ляв не иска да се отваря постоянно. след като натисна копчетата за левия и примерно на пасажера стъклото и двата падат на долу и после се качват. следващият път пък с пасажерския нестана а със задния десен . едни ейтакива аномалии. провбай едновременно с някои друг прозорец.


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Съб 13 сеп 2008 21:19


Еми то аз имам само два, които се мърдат. Десният при шофьора си работи ОК, ама другият не мърда.


Потребителски аватар
1,9TDI
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP
Местоположение: Все некЪде

Мнениеот 1,9TDI » Съб 13 сеп 2008 22:55


при мен така се получава и незная каква е зависимостта на шофьорския прозорец със другите 3


Потребителски аватар
plachkov
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 14:54
Автомобил: шкода рапид 2019
Двигател: 1000
Местоположение: Пловдив

Мнениеот plachkov » Нед 14 сеп 2008 1:08


Като отвориш лявата врата изкарай маншона където минават кабелите от купето към вратата и разгледай добре връзките.Аз го ядох такъв,а се оказа нищо иникаква работа.От лявата врата се управлява и десния прозорец и ако имаш проблем от ляво,имаш и от дясно


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Нед 14 сеп 2008 13:14


Те отвяряха вчера и двете врати, защото при мен се случи точно при маркирането на колата и нямаше как да я маркирам. Мисля да потърся някъде моторче на старо, че за ново не ми мърдат още поне 80 лева.


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Вто 16 сеп 2008 20:55


Колеги, моля за помощ за проблема с гасненето. Продължавам да се мъча да открия причината....Когато спре, не дава искра от кабела към делкото!!!!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 16 сеп 2008 21:03


бобината гледахте ли? дросела как е /по-малко вероятно ми се вижда защото щеше да пали веднага след това/

п.с. научи се как се сваля маркуча за бензина...смисъл като не иска да запали веднага отвърташ маркуча и гледаш дали идва бензин /ако идва търчиш проблема в тоците, ако не идва значи бензиновата помпа/релетата и/ бушоните и/ правят някви проблеми/


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Вто 16 сеп 2008 21:17


Ще го пробвам това! Мерси!


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Сря 24 сеп 2008 19:43


Vaskoto1 каза, че може да е реле 30. Някой знае ли какво представлява това и може ли наистина проблемът да е от него???


Rosenrot
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rosenrot » Сря 01 окт 2008 16:39


Здравейте!
Днеска смених датчика на коляновия вал. Колата, обаче, продължава да не може да запали. От сервиза твърдят, че това е от алармата и по-скоро от функцията и да блокира двигателя (тип имобилайзер). Само че проблемът с гасненето си го имаше от преди това.
Моля за помощ, особено от хората, които карат или са карали така кола.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта