Проблем с клемореда...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Вто 30 сеп 2008 22:57


poni написа:...е като голф без въздушна възглавница...

а как е при голф с въздушна възглавница :wink:




Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Сря 01 окт 2008 18:09


:?:


Потребителски аватар
Mitko-79
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Mitko-79 » Сря 01 окт 2008 20:47


Направи както каза колегата PONI .Само че свали акумолатора преди да свалиш air bagа. Нo по добрия вариант е да отидеш на майстор. Ако не си сменял клеморед по-добре не се захващай.


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Сря 01 окт 2008 21:23


Mitko-79 написа:Направи както каза колегата PONI .Само че свали акумолатора преди да свалиш air bagа. Нo по добрия вариант е да отидеш на майстор. Ако не си сменял клеморед по-добре не се захващай.

ok :wink:


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Чет 02 окт 2008 12:48


някой знае ли за какво е кафявия кабел който излиза от клемореда защото е нагорял и искам да знам от каде идва проблема


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 02 окт 2008 13:22


При VAG кафявото обикновено е '+'.
То май не само при ВАГ, де...


Потребителски аватар
Bordiur
Мнения: 292
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Bordiur » Чет 02 окт 2008 15:10


На един познат със същия проблем, се оказа че от имобилаизера. Ако имаш може да пробваш някой да ти го изключи временно, да не би да е от него.


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Чет 02 окт 2008 16:37


Bordiur написа:На един познат със същия проблем, се оказа че от имобилаизера. Ако имаш може да пробваш някой да ти го изключи временно, да не би да е от него.

нямам - то по точно е кафяво с червена линия :cry:


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Чет 02 окт 2008 20:33


:?:


Потребителски аватар
Mitko-79
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Mitko-79 » Чет 02 окт 2008 21:22


Май сериозно си се заел сам да сменяш клемореда :) кафевия кабел е плюс. мисля че в руския сайт на vw е имаше схемата. порови се там


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Чет 02 окт 2008 22:11


Mitko-79 написа:Май сериозно си се заел сам да сменяш клемореда :) кафевия кабел е плюс. мисля че в руския сайт на vw е имаше схемата. порови се там

не съм сигурен дали е плюс, защото има още един кафяв който е по-дебел и си мисля, че той е плюсът, но не съм много сигурен и си мисля, че проблема идва от този нагорял кабел, а не от клемореда но ще понаправя още малко замервания и ще видя в крайна сметка какво ще се окаже :lol:


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Вто 07 окт 2008 20:13


след сменен клеморед и четки на генератора проблема е решен...
може да удряте катинара вече...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта