проблем с алармата????

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
malkiiq
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот malkiiq » Съб 27 сеп 2008 1:19


racing_team_vidin написа:уникални сте, 200 човека ще изпишете и никой нищо не разбра.
Първо към човека дето иска да си монтира алармата, наясно ли си как изобщо работи централното, модула и самата алама?
какви са тея модули за вдигане на стъкла за по 30-40 лв, при положение, че в най- лошия случай може да се наложи да се вземе едно реле за 4,50-5 лв.
Още нещо какви кабели режете какво правите, нищо не се реже, свързват се към кабелите за заключване и отключване, САМО ПРИ УСЛОВИЕ ЧЕ КЪМ РЕЛЕТАТА НА АЛАРМАТА НЯМА ПОДАДЕН - (МИНУС), централното се управлява само с плюс.
п.п да бяхте пуснали да потърсите малко има доста теми и то доста подробно обяснени :wink:

ми общо взето сьм наясно ама тва дето го даваш като идея не става щото колата е с вакумно централно заключване а и питам щото го бях вьрзал по този начин но като отключа с ключа и го задьржа гори модула на алармата ??? ама както и да е...




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 27 сеп 2008 1:24


malkiiq написа:
racing_team_vidin написа:уникални сте, 200 човека ще изпишете и никой нищо не разбра.
Първо към човека дето иска да си монтира алармата, наясно ли си как изобщо работи централното, модула и самата алама?
какви са тея модули за вдигане на стъкла за по 30-40 лв, при положение, че в най- лошия случай може да се наложи да се вземе едно реле за 4,50-5 лв.
Още нещо какви кабели режете какво правите, нищо не се реже, свързват се към кабелите за заключване и отключване, САМО ПРИ УСЛОВИЕ ЧЕ КЪМ РЕЛЕТАТА НА АЛАРМАТА НЯМА ПОДАДЕН - (МИНУС), централното се управлява само с плюс.
п.п да бяхте пуснали да потърсите малко има доста теми и то доста подробно обяснени :wink:

ми общо взето сьм наясно ама тва дето го даваш като идея не става щото колата е с вакумно централно заключване а и питам щото го бях вьрзал по този начин но като отключа с ключа и го задьржа гори модула на алармата ??? ама както и да е...

и какво като е с вакуумно, написах ти че входовете на алармата сте ги вързали неправилно, на релетата се подава само + на единия вход другия остава свободен НЕ НА МИНУС, и какъв е тоя модул на алармата като най-много да запуши някое реле

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=97888

Последна промяна от racing_team_vidin на Съб 27 сеп 2008 1:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
malkiiq
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот malkiiq » Съб 27 сеп 2008 1:24


racing_team_vidin написа:уникални сте, 200 човека ще изпишете и никой нищо не разбра.
Първо към човека дето иска да си монтира алармата, наясно ли си как изобщо работи централното, модула и самата алама?
какви са тея модули за вдигане на стъкла за по 30-40 лв, при положение, че в най- лошия случай може да се наложи да се вземе едно реле за 4,50-5 лв.
Още нещо какви кабели режете какво правите, нищо не се реже, свързват се към кабелите за заключване и отключване, САМО ПРИ УСЛОВИЕ ЧЕ КЪМ РЕЛЕТАТА НА АЛАРМАТА НЯМА ПОДАДЕН - (МИНУС), централното се управлява само с плюс.
п.п да бяхте пуснали да потърсите малко има доста теми и то доста подробно обяснени :wink:

да наясно сьм ама тва дето го даваш като идея не става - пробвано е!!!когато закл. или откл. с ключа и задьржа за да вдигне стьклата например врьщз обратен ток и ми гори модула на алармата за закл.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 27 сеп 2008 1:33


malkiiq написа:
racing_team_vidin написа:уникални сте, 200 човека ще изпишете и никой нищо не разбра.
Първо към човека дето иска да си монтира алармата, наясно ли си как изобщо работи централното, модула и самата алама?
какви са тея модули за вдигане на стъкла за по 30-40 лв, при положение, че в най- лошия случай може да се наложи да се вземе едно реле за 4,50-5 лв.
Още нещо какви кабели режете какво правите, нищо не се реже, свързват се към кабелите за заключване и отключване, САМО ПРИ УСЛОВИЕ ЧЕ КЪМ РЕЛЕТАТА НА АЛАРМАТА НЯМА ПОДАДЕН - (МИНУС), централното се управлява само с плюс.
п.п да бяхте пуснали да потърсите малко има доста теми и то доста подробно обяснени :wink:

да наясно сьм ама тва дето го даваш като идея не става - пробвано е!!!когато закл. или откл. с ключа и задьржа за да вдигне стьклата например врьщз обратен ток и ми гори модула на алармата за закл.

:roll:


Потребителски аватар
kaica_niko
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 16:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч
Контакти:

ф

Мнениеот kaica_niko » Съб 27 сеп 2008 9:09


Колеги аз да ви кажа честно не бих използвал тази опция на алармата поради простата причина че това все пак са си китайски болуци. Знам ли го къде ще се присети да се заключи сама докато съм на магазина ,така поне леко сваленият прозорец ще е от помощ.
Както казах ,нямам им доверие на тези китаизми.
Работя в сервиз за черна техника и всеки божи ден им гледам боклуците , та затова не искам да рискувам , на моята аларма това не съм го връзвал. голям праз че аз ще си вдигна прозореца като натисна копчето а не алармата. иначе за колегата дето казва че му връщало обратен ток и му горяла модула : колега ,за татова се слага диод за да не връща , същото като при мигачите когато свързваш алармата към тях , Успех


Потребителски аватар
veekoo
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот veekoo » Съб 27 сеп 2008 10:18


Не четах обстойно всичко ама ще то дам съвет да свържеш всичко през диоди за да не "връща" като си закл. с ключа



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта