ел стъкло-проблем!сваля се на етапи?г3!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Пет 17 окт 2008 14:23


break написа: ......
склонен съм да вярвам че проблема може да е от датчика на хол защото същият датчик ми е за смяна,в момента заради него колата ми прекъсва при подаване на газ и доста често гасне .Утре или в неделя ще го сменя този датчик и ще пиша!!!



За кой датчик говориш ти...
Този който ти управлява ел.механизма на стъклото е съвсен отделен.
Прочети поста на един колега отгоре за да видиш на какъв принцип е Хол датчика и защо от едно натискане на копчето не се смъква изцяло :wink:




Потребителски аватар
break
Мнения: 532
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот break » Пет 17 окт 2008 14:46


blinder написа:
break написа: ......
склонен съм да вярвам че проблема може да е от датчика на хол защото същият датчик ми е за смяна,в момента заради него колата ми прекъсва при подаване на газ и доста често гасне .Утре или в неделя ще го сменя този датчик и ще пиша!!!



За кой датчик говориш ти...
Този който ти управлява ел.механизма на стъклото е съвсен отделен.
Прочети поста на един колега отгоре за да видиш на какъв принцип е Хол датчика и защо от едно натискане на копчето не се смъква изцяло :wink:[/qu

къде видя някой да е писал на какъв принцип работи датчика за ел. стъклото????????????????????????????????????????


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Пет 17 окт 2008 14:56


Чакай малко, по спокойно.
Никой не е давал принципа на работа на ел. стъклото, а по дефолт за датчика на хол.
Ето :
brum написа:Датчик на Хол е всеки един датчки, работещ на този принцип. Не бих се учудил и в машинките за ел стъклата да има такъв.


КАто натиснеш този, ще разбереш.
Иначе на теб най-вероятно проблем ти прави датика на хол, който е в делкото и сигурно искаш да сменяш него, но той няма нищо общо с това в стъклата.
И не мисли, че датчика на хол е 100% датчик.
Просто в моторчето на ел. стъклото има елемент на хол, електро-магнитни импулси които ти управляват механизна за спускане и дигане на стъклото.Като се прецака това, при натискане един път на копчето се подава импулс който да смъкне стъклото с Х см. и при ново натискане пак с Х см. и обратното при вдигане :wink:
Дано да съм ти бил полезен, ама само с писане тук няма да стане.Ходи си на майстор.Вече ти казах : Пламен Маджаров е твоя човек.Успех :wink:


Потребителски аватар
break
Мнения: 532
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот break » Пет 17 окт 2008 14:58


благодаря :oops:


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Пет 17 окт 2008 21:20


Много лесно се оправя това имаше тема във форума със снимков материал. Датчика предвтавлява една феритна шайба и един транзистор, намират се на оста на моторчето. Или шайбата е изместена, или не се върти заедно с оста, или крачетата на транзистора са зле споени с платката. Презапояваш крачетата и малко капчица между феритната шайба и оста и си ти.


Потребителски аватар
chocho1208
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chocho1208 » Съб 18 окт 2008 0:33


zdrav написа:Здравейте колеги. И при мен има същия проблем, но интересното е че се смъква до долу когато си поиска, инъче е на интервали. Няма нищо захапано, къто уплътнение или нещо подобно. Последния път когато работи без проблем, валеше и времето беше влажно. От какво и как може да се оправи, незнам :(
Същото положение,понякога работи както трябва,но почти винаги се сваля на интервали,а и друго когато заключа колата с алармата и веднага я отключа стъклото пада 5-6 сантиметра и после трябва да дам на контакт за да го затворя с копчето,защото не става вече със алармата.


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Съб 18 окт 2008 11:53


хаиде като много знаете кажете как се програмира да ви видим колко ви е ясно или чули-недочули! то така е лесно ''ми трябва еди къде си да се програмира...........""кажете какво точно ви програмираха, аз със сигурност ви казвам,че не е до програмиране! как веднъж слиза цялото,после наетапи????я малко си размърдаите сивото вещество.моите и двете задните са така един път слизат целите,после не,като ги смажа временно се оправят,чувал съм бисер от типа"ми то е така заради малките деца,които се возят отзад,ако натиснат по невнимание",ами тогава защо е бутона отпред за изкл. на задните стъкла? :idea:


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Съб 18 окт 2008 12:23


Еййй, ама ти продължаваш да си нагъл, абе за всеки влак си има пътници...
Като искаш сам да си го оправиш има си интернет, търсиш, четеш и правиш.
Ето ти малко писано от един колега от Тунинг форума :

В моторчето има две защити - едната е по ТОК, а другата следи оборотите на ротора. Точно защитата по обороти ти създава проблеми. Изпълнена е с един датчик ха Хол, който най-вероятно е дефектирал или от вибрациите има спукана спойка. Блока на стъклото е уплътнен много добре и затова се отваря трудно, но не и невъзможно, след това с уреда и поялника и действаш.


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Съб 18 окт 2008 12:42


Ето и един колега в мерцедес форума какво е написал :

Моторите на предно лево и задно лево стъклоповдигащо устройства са ти повредени,.....смени ги!
И да ти кажа,...всички имат инициализация/тва със задържането на бутона в горно вдигнато положения на стъклата/,....но понекога бутоните се прецакват,...налага се да се повтаря процедурата многократно,.....или както предполагам в твоя случай-датчиците дето са вградени в моторите са умрели и не могат да броят хода нагоре и надолу!
Иди на стардиагноза и гледайте показателите на хол-датчиците, ....ще разбереш за какво ти говоря!
Успех!


А това, че веднъж стъклата ти се отварят от едно натискане, а в последствие не става се нарича комфорт модул, а не че децата...бла-бла :wink:


biskatabl
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот biskatabl » Съб 18 окт 2008 13:43


При мен го имаше същия проблем с движението на степени с тази разлика че доиде момент когато стъклото започна да работи когато си иска.Като разглобих ел.механизъма имаше две спукани споики (предполагам от това е работило когато си иска) а също имаше скъсани две три телчици на въженцето което движи прозореца които се биаха усукали и затрудняваха движението му(предполагам от това е работило на степени)След като ги отрязах и презапоих споиките стълото работи без проблем


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Съб 18 окт 2008 17:58


А това, че веднъж стъклата ти се отварят от едно натискане, а в последствие не става се нарича комфорт модул, а не че децата...бла-бла :wink:[/quote]еи мИрси чИ мЪ свИтнЪ зЪ кУмфорт модулЪт, у наштУ селУ нИ гУ бЕЕ :P ме чувЪли!


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Съб 18 окт 2008 19:09


nikolai_an написа:.....еи мИрси чИ мЪ свИтнЪ зЪ кУмфорт модулЪт, у наштУ селУ нИ гУ бЕЕ :P ме чувЪли!



:lol: Чи тогава ко рИвеш бе :lol:
Ти един пост неможеш да пуснеш като хората, ел. стъклата тръгнал да си прави сам, смешко :lol:


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Нед 19 окт 2008 10:46


Skruji написа:Много лесно се оправя това имаше тема във форума със снимков материал. Датчика предвтавлява една феритна шайба и един транзистор, намират се на оста на моторчето. Или шайбата е изместена, или не се върти заедно с оста, или крачетата на транзистора са зле споени с платката. Презапояваш крачетата и малко капчица между феритната шайба и оста и си ти.

Брат колко пъти да ти пиша какво е, хайде моля ти се чети по нагоре. Няма програмиране. Това което съм ти написал ТОВА Е. Правил съм го на 100 коли както се казва :) Според мен темата е изчерпана, а във нашия форум има поне още 100 такива теми 8)


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Нед 19 окт 2008 11:49


Най-вероятно врата леко е провиснала и се е усукала. Или пък пантата на купето е издърпана много назад усуква вратата. И при мен го правеше тоя номер със вдигането и пъскането на джама. Малко финна настроика на врата и се оправи......... за сега :) Интересното е че тоя номер го прави само когато е горещо - лятото зимата нема ядове?!?!


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Нед 19 окт 2008 16:03


Skruji написа:...Брат колко пъти да ти пиша какво е, хайде моля ти се чети по нагоре. Няма програмиране. Това което съм ти написал ТОВА Е. Правил съм го на 100 коли както се казва :) Според мен темата е изчерпана, а във нашия форум има поне още 100 такива теми 8)


На кого го казваш това :?:
Аз не се натискам,че мога да правя,ако можеш досега да сте ме видяли в "сервизен", просто казвам как са ми го направили на мен и какво съм чел в нета.
А това с усуканата врата :shock , незнам какво може да е, но не е това което обсъждаме в тази тема.
От усуката врата споден мен би се мъчило докато се смъква и дига.
:wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта