hdjfmr написа:Когато имах проблем никои не пишеше и не расъждаваше а сега всички филосовстват така че по добре тази тема да се заключи защото повечето неса запознати с много неща.
Това е една голяма истина.
Тъй като за този мотор няма почти никакво инфо никъде /поне ние с Мишо не успяхме да намерим/ всичко беше въпрос на мерене, мислене и до една голяма степен на късмет - късмет от тази гледна точка че колегата сподели това за познатата му с Аудито от където общо взето се навързаха нещата.
На термостата от външната страна има букса, от другата страна нагревател който се намира във патрона на самия термостат. При темп около 105 градуса компа подава сигнал и нагревателя се задейства при което термостата се отваря, при спадане под определена темп. /която така и не стана ясна/ сигнала се прекъсва.
Последното което ще напиша за сега в таз тема - за пореден път се обеждавам че когато човек не е на ясно не трябва да се обажда.
Яд ме е че колегата набута доста пари, но е добре че се реши проблема /дано да е за постоянно/. Та мисълта ми е следната - ако аз бях купил термостата който струва около 160 лв., а не колегата сам да си го беше взел и след това напише тук колко струва и разни хора които идея си нямат за какво става дума скочат че термостата е примерно 20 лв - тогава какво става с доверието на хората към /било към мен, било към друг колега/.
За 100-тен път може би ще го напиша - ако не си запознат - по-добре си замълчи, а не заблуждавай хората.
П.С. към автора - Надявам се следващия път като се видим колега /така и не ти разбрах името/, да не носиш части за подмяна, а примерно кафенце и даже и да не отваряме капака.


