реле бензинова помпа на golf2-EV

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 02 ное 2008 17:47


Това дето си го дал отворено на първата снимка е реле №2,нали !?




Потребителски аватар
veekoo
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот veekoo » Нед 02 ное 2008 18:08


да


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 02 ное 2008 18:18


Реле №2 фактически е силовото реле дето управлява помпите,но командите кога ,и колко да работят мисля че трябва да идват от реле №1! :roll: Което (поне при мен) е това...
Изображение
Изображение
Изображение
Даже то не е точно реле,а блок за управление.Има четири крачета № 15,31,1 и 87!
След доста години ,но все пак да внеса яснота-това НЕ Е релето за бензиновата помпа на EV-то!!!

Последна промяна от ivkata на Пет 13 яну 2012 18:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
veekoo
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот veekoo » Нед 02 ное 2008 20:01


незнам на мойта за какво служи това 1во реле ама по документациите които имам го дават за ел. стъкла.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 02 ное 2008 20:15


veekoo написа:незнам на мойта за какво служи това 1во реле ама по документациите които имам го дават за ел. стъкла.
Ами извади го,и пробвай да запалиш!Ако наистина е за ел. стъкла,не би трябвало да има проблем.Но аз мисля че не е за ел.стъкла! :wink:


Потребителски аватар
veekoo
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот veekoo » Нед 02 ное 2008 20:25


ще пробвам


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 02 ное 2008 20:34


Можеш ли да щракнеш крачетата на реле №2 !?


Потребителски аватар
veekoo
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот veekoo » Пон 03 ное 2008 18:53


http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/1014/1134864808.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/757/897364757.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/717/2039262268.JPG
ето и малко по хубави снимки.Снимката с крачетата е малко размазана ,но се надявам да ти върши работа


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Пон 03 ное 2008 19:11


Прилича на Изображение
но си мисля че крачетата са разместени / или ъгъла на снимката......... :oops: /
Изображение


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 03 ное 2008 19:38


Блaагодаря за снимките! :wink: Явна е разликата м-у двете релета!На първите снимки,това от мех. инжекцион е с 5 крачета и електроника,докато това на колегата golfarata ,е с 4 крачета без електроника!Предполагам че на него пише и №67,ако е така имам го същото на другия голф(който е RP). :wink:


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Пон 03 ное 2008 21:15


на 3ките и на Г60 2ка мерках същото но е 167 - и е с един крак по-малко от 67 ? нека разбиращите ме поправят и кажат дали този допълнителен крак е за времето / 3сек дет мета помпата до инжекцията/ и колегата да ме извини че му ползвам темата :oops:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 03 ное 2008 22:07


Той колегата veekoo ще ме извинява и мен! :oops: Но чак сега ми просветнаха някой неща! :idea: Оказва че не съм имал реле за помпите!Когато съм взимал двг. и ел. инсталацията,не са ми го дали,щото толко разбирахме и тогава.Бил съм в голяма заблуда за мех. инжекцион :twisted: !И сега трябва да си търся реле като това от снимкате на колегата veekoo!Благодаря и на колегата golfarata,ето го реле №67 от RP-то ,което се командва от ЕКУ-то на двг.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Което си е обикновенно силово реле,без грам електроника! 8)


Потребителски аватар
london
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот london » Вто 04 ное 2008 12:10


Имам 2 КР-а пред очите си, които сток са с релета 67 и на 2-та релетата бачкат без грешка и колата си има прекъсвач(ако идва от релето както каза колегата)...
Така че слагайте 67-ци и така.
Иначе реле 18 като го сложа на мястото на помпите пак си тръгват ама не изключват :roll:

На мен известни релета за бенз. помпи са 80, 67 и 167.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 04 ное 2008 16:40


цък :arrow:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 04 ное 2008 18:28


Днес се сдобих с реле :D ,от ауди с мех. инжекцион е ,но предполагам че ще ми свърши работа! :wink: Номерата на крачетата отговарят,така че мисля няма от какво да се притеснявам. :idea: А ето и самото реленце...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Като гледам до сега няма две еднакви релета,но всички вършат една и съща работа :wink: А на колегата пуснал темата veekoo,ще му кажа че поне доколкото ми е известно EV мотора няма изключвател на помпата(или поне не в това реле) .Разисквали сме го в други теми,ако много държи на такава опция да си потърси палец за делкото с центробежен изключвател.Имах на старото ми BMW някога,но тогава такъв палец струваше 35 лв :roll:!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта