Проблем със загряването 1.4 ABD.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 25 ное 2005 10:50


На AAM двигател термостата е под водната помпа долу в ляво. Не е като на 1.4 ABD Митя.




ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Пет 25 ное 2005 15:43


vasstop написа:На AAM двигател термостата е под водната помпа долу в ляво. Не е като на 1.4 ABD Митя.


... долният маркуч от традиатора отива в една пластмаса, а тя е закачена с една скоба за двигателя. В тази пластмаса ли е термостата?

И още един въпрос - стрелката показва 70 до 75 градуса, а долния маркуч е студен. Това значи ли че термостата работи (затворен е)?


Потребителски аватар
pl5rov
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pl5rov » Пет 25 ное 2005 16:12


Да точно там отдоло е а когато отвори се затопля долния маркуч :!: За 1.4 трчбва да започне да отваря или да е напално отворен на 84 градуса за това не сам сигорен. А за термостата аз сам от Русе тук специализирамн магазин за VW има само един ХОБИ-КАР от там си купих термостата на кутииката пише made in Germany но на термостата пише TOPRAN което не ми звучи като немско :cry: :cry:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 25 ное 2005 17:41


Слушайте ся,недейте да повтаряте само 84 градуса!!!!!Има си каталог на BEHR и там като се отвори се вижда точно за 1.4 какъв термостат трябва,защото има поне 3 вида на 84,87 и 92 за 1.4!Така че се гледат буквите на мотора и годините също,а не само че е 1.4!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 25 ное 2005 18:39


понеже и аз имам същия проблем отидох днес и си купих термостат на Behr...16лв струва за дизел-а ми ...от автоплюс!
предстои монтажа му!


Потребителски аватар
jvs
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Здаравейте

Мнениеот jvs » Пет 25 ное 2005 18:50


В крайна сметка не разбрах, извинете още веднъж но когато няма числа за тепературата на датчика как да разбера колко градуса ми показва и наколко отваря термостата, кое деление на коло отговаря???????


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 25 ное 2005 21:02


И в крайна сметка на тебе кое ти е прецакано термостата или датчика за перката?


Потребителски аватар
dexter
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот dexter » Чет 01 дек 2005 22:16


аз се предадох и смених моя дето не загряваше колата(то направо на изванградско от загряла кола си изстива и нямам парно)- оказа се BEHR
сложих сега WAHLER - колата загрява след 3-4 минути, парното - баня!
за моят AEK е 87 гр.Дано нямам проблеми лятото.
сега от време на време в задраствания ми се вклиучва перката на тия Варненски температури от около 8-9 градуса


Потребителски аватар
pl5rov
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pl5rov » Пет 02 дек 2005 6:42


ОК моя е ABD на колко градуса трябва да е :?: :?: :?:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 02 дек 2005 9:11


С кой въздушен филтър ти е?С кръглия ли?


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Пет 02 дек 2005 13:40


И моя двигател е АБД и на термостата ми пишеше 84 гр. и аз такъв си взех.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 02 дек 2005 14:07


малко ОФФ:
Ако термостата е непрекъснато отворен, колата ще загрява по бавно, но все пак когато загрее вече ще има нормално парно.Така ли е или греша?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 02 дек 2005 14:11


R@do написа:малко ОФФ:
Ако термостата е непрекъснато отворен, колата ще загрява по бавно, но все пак когато загрее вече ще има нормално парно.Така ли е или греша?

това лятото на жегите
зимата въобще няма да може да ти вдигна над 60 -70 градуса и постоянно ще работи под нормалната темп и парното ще ти е по-слабо


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 02 дек 2005 14:29


Загрява ми сравнително нормално и си поддържа постоянно темп на средата на скалата, но ми е правило впечатлени, че малко след заплаване и вече е хладък горния маркуч към радиатора... :roll:


Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Мнениеот Taffy » Пет 02 дек 2005 23:22


Golf-a ми е 1,4 ABD 44kW.

От както го свалих да го видя тоя термостат на яве и го пуснах в една тенджера с вода, нещо ми захгрява колата по бавно. Но все пак и стигам до 90 градуса. Всички маркучи са ми топли.

Утре ще снимам мястото където е термостата за да види колегата къде е точно.
Сваля се с 10 ключ има два болта.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 103 госта