Колата ми направи странен проблем?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Чет 27 ное 2008 22:12


Да,помпата се намира под черното капаче което е хванато с три видии.




Потребителски аватар
дзвера
Мнения: 867
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
Автомобил: ford escape
Двигател:
Местоположение: отвъд голямата локва

Мнениеот дзвера » Чет 27 ное 2008 23:35


случвало ми се е да не ще да запали заради темп. датчик извади буксата на троиника дето е и пробвай :roll:


mitko23
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABU 1993
Местоположение: София

Мнениеот mitko23 » Пет 28 ное 2008 0:38


balamata написа:Да,помпата се намира под черното капаче което е хванато с три видии.


Значи правилно съм се ориентирал.Утре ще пробам дали работи и ще пиша.

дзвера написа:случвало ми се е да не ще да запали заради темп. датчик извади буксата на троиника дето е и пробвай :roll:


Прости моето невежество но къде е този температурен датчик и коя точно букса да откача,че не се сещам?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 28 ное 2008 10:39


Първо провери "токовете" от-до. Искра има ли? Погледни палец/капачка/кабели/лули. Датчик на хол не видях никъде споменат... Да не са ти дали "оргинална италянска" бобина/комутатор, директна доставка от десния бряг на Босфора/река Ян-дзъ... Ел. захранване/реле на бенз. помпа. Или - даже и да имаш гориво отпред при моно-то, пак може да е помпата - няма налягане. Почистване с ултразвук /понякога помага.../ или нова, читава /не китайска.../. Това - на "първо четене", пиши какво е станало...

П.П. Ако сменяш датчик на хол /Бош - ок. 60 лв., при подходящ диаметър инструмент - ще видиш какво имам в предвид - се сменя лесно.../ си вземи и нов О-пръстен за делко-то...


mitko23
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABU 1993
Местоположение: София

Мнениеот mitko23 » Пет 28 ное 2008 20:24


Благодаря за съдействието на всички колеги проблемът беше установен и отстранен.Проверих бензиновата помпа,като се даде на контакт се,чува как издава шум и качва,бензин(както каза колегата)-работи.Проверих цялата запалителна система като извадих една свещ и дадох на контакт(както каза колегата,доста здраво ме удари тока :twisted: )но всичко работи докато не видях съвсем случайно че се стича тънка струя масло от един датчик и пада масло върху едната свещ.Когато я развих и погледнах,цялата беше в масло и опредлено беше изгоряла.Купих нова NGK BUR6ET и я сложих,почти запали,но не съвсем,оказа се,че е изгоряла още една,но тъй като беше късно и не работиха магазините сложих една стара (когато колата я купих беше с тях)колкото да запаля и да прибера колата.При третото завъртане запали и я подкарах към дома :D .Ето това е въпросният датчик(струва 22,80 лв в Юнитрейд)
Изображение


Потребителски аватар
Remus
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Remus » Пет 28 ное 2008 23:27


вземи си провери бензиновата помпа най вероятно и се е запишила цедката и не пуска бензин за целта изкарай маркуча който ти отива от помпата към моното и дай на контакт ако хвърля бензин значи не е тя ако нехвърля вадиш я почистваш седката и я пробваш на акомулатора за по сигорно дали бачка ако бачка слагай я пали и карай да не ти пука :) работа за 20 мин е . на мен лично ми се случи да ми се запуши цедката и неподава бензин



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта