Питане относно въздушен филър за голф 3 GTI мотор 2Е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Нед 30 ное 2008 22:56


Жоро написа:Трябваше да започнеш с газовата,която е обикновена,предполагам?Ако пуснеш въздух от калника ще трябва да пуснеш и повече газ,а и има вероятност да ти гасне колата по инерция.Но щом караш на газ имаш нужда само от студен въздух и трябва да измислиш вариант така,че да не влиза толкова пряко в кутията на филтъра - от калника с още някоя и друга кривка,завъртяна назад,не срещу посоката на движение.
Колега мерси за съвета и сега се сещам че тази промяна е направена от газ техниците защото нямам спомен преди да е била вързана тази клапа<толкова съм и гледъл но това е друга тема>Чак сега си обяснявам защо като сложих газ на бензин колата зе да върви малко мудно.БЛГ колега.




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дебитомер

Мнениеот Bobby_ » Нед 30 ное 2008 23:06


shantavelko написа:Тва не е простотия, както се изрази ОНЗИ!
Това е клапа която се командва от вакуум който е нужен за правилното смесване на топлия и студения въздух.
Ако беше простотия нямаше да го измисли немеца.
А това че бачка и без нея няма никакво значение. А това колко ти харчи, как ти харчи.... А както знаете притока на въздух в този мотор е мнго важен, както и дебитомера който се командва от компютъра.


ОНЯ, би ли ми казал от какво значение е за горивната смес на бензин топлия и студения въздух?

при топъл въздух разпрашаването е по добро и намалява вредните емисии при изгорелите газове.... но пък е по-беден на кислород от което моторя идва "богат" и ламдата спира бензина..... > колата УМИРА...

при студен въздух колата е по богата на кислород и изгарянето е по-добро!

имаш и контрол на тази клапа - ЛАМБДА СОНДА!!!!!!!!!!!!

когато тя засече "бедна смес" блъска повече бензин
когато засече "богата смес" го спира.....

това отношение на въздуха е ..... искаш да кажеш че във кутията на въздушния филтър се поддържа една и съща температурна среда ???????? стига бе :) това да не е термостат на въздуха?

....а Вакума кое го управлява???? някаква термо ампула??? ....... питам! или може би някаква електроника която е вързана към компира който пък взима инфо от термо датчика на водата ???? или сигурно има връзка с филтъра на изпаренията от резервоара???? ПИТАМ.....?

нещо ми намирисва на ЕКОЛОГИЯ.....


shantavelko
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 0:47
Автомобил:
Двигател:

клапа

Мнениеот shantavelko » Чет 04 дек 2008 12:29


Никакви термо историй не контролират клапата а просто вакуумче.... Което се взима от кутията, то е едно малко маркуче в което като духнеш въздух и се отваря клапата.
А какво значение има питай немеца, щом го е измислил не може да няма никакво значение и да не е по предназначение, пак казвам може да върви и без него...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: val4ana и 81 госта