
Гарнитура глава
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Memo написа:И при мен тече от гарнитурата, майсторът сменя семерингите, но гарнитурата не, оставихме я за по-нататък, но аз при него повче няма да ида. Та в тоя ред на мисли, колко ще ми излезе смяната на гарнитурата (гарнитура+труд) приблизително?
гарнитура на главата ми излезе - 170лв на мен. в цената включва ново масло+филтър, шлайф, самата гарнитура и труда..........можеи да са ме прекарали..........знае ли човек.........

Найстина н астуден двигател има пянарно малко,но загрее ли изчезва,радвам се че казвате че е нормално,а що се отнася до антифриза-напълно син си е такъв какъвто съм го сипал.Засега няма да бързам с ремонт-т.е. смяна на гарнитурата,но ще съм ви благодарен ако кажете някой майстор ,на който може да се има доверие за такава сериозна операция,нека ако някой е ходил някъде за такъв ремонт и е ДОВОЛЕН да сподели,смятям че информациятя ще е полезна за всички с такъв проблем, а за жалост май верно си им е слабо място но 3-ките тая ш.....на гарнитура !
?
Момчета, казвайте къде да правим гарнитурите, че да са ни мирни главите! Сериозно...проблемът май става сериозен за 3ките, помагайте моля!
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 12 дек 2005 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Не ти е проблем теча. Карай си така, но ако решиш да сменяш гарнитура си приготви кинти, 'щото само с гарнитура и работа няма да се разминеш.
Смени си гумичките на клапаните и им шлайфай леглата задължително.
Другото, което е най-важно, шлайфай задължително главата. Смяна на гарнитура без шлайфане не е работа.
Колкото и добре да е направена, без шлайфане винаги има вероятност да текне пак.
Казвам го от опит. От 7 години съм в монтьорския бранш, имам си някаква идея за нещата.
Пожелавам ти успех!
Превод от маймуница: by Bratt
Смени си гумичките на клапаните и им шлайфай леглата задължително.
Другото, което е най-важно, шлайфай задължително главата. Смяна на гарнитура без шлайфане не е работа.
Колкото и добре да е направена, без шлайфане винаги има вероятност да текне пак.
Казвам го от опит. От 7 години съм в монтьорския бранш, имам си някаква идея за нещата.

Пожелавам ти успех!
Превод от маймуница: by Bratt
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vw_si_e_vw написа:....
Иначе за шлайфането на главата и аз знам че е задължително независимо по каква причина е свалена главата - дали за гарнитура, дали заради прегряване и т.н.
Много ценно мнение ама ако го беше написал на кирилица щеше да е още по-добре. Виждам че ти е първо мнение, но не е лошо да пишеш на кирилица.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 12 дек 2005 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mitko66 и 102 госта