и аз смятам че са сегментите защото тва е прекалено много за 1000 кмchefito написа:Thriller написа:не бой се колега сменяш маслото слагаш Мотул 15W40 и една добовка за маслото,и проблема ти е решен!
Дано.
Но аз залагам на сегменти...
Гори много масло - 1.4 75hp golf 4
- Ikov_VR
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 0:19
- Автомобил: Vw Passat b5.5
- Двигател: AVF
- Местоположение: В Р А Ц А
- Контакти:
Ами незнам но моя изобщо не го пипа маслото вече съм на 10000 и трябва да го сменям но нарочно реших да видя дали ще почне да го пипа защото всичките ми познати много го фулят този двигател и на всички с 1.4 им било горило много масло.Сигурно от кола до кола си има разлика но според мен ако колата си е подържана не би трябвало да гори.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5092
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако ще сменяш гумички то най-добре е на свалена глава да се направи за да се видят и водачите как са. А свали ли се главата още малко и картера е долу и не е много зор да се сменят и сегментите - от които в същност ти е проблема - на 99%.
Просто на тези мотори конструктивно сегментите са така направени че не издържат много /в сравнение на тези с другият тип сегменти/
Просто на тези мотори конструктивно сегментите са така направени че не издържат много /в сравнение на тези с другият тип сегменти/
-
Caunty87
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
сегменти
по-добре ако се хванеш да правиш ремонт смени и сегментите защото ако смениш само гумичките а сегментите са износени няма да се оправи!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта