Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 27 дек 2008 1:25


rosen79 написа:Но при нас няма ламнда сонда и няма какво да се бърка.

Таа.. викаш, да си дойдем на думата ;)
А при колегата са 2!
Една преди, и една след катализатора!
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p= ... t=#1519085

kircheto написа:От прочетеното немога да си отговоря сам, та затова да питам, аз имам 2 сонди една на колектора и 1 след катализатора , като махнан катализатора ми след 500 600км ми изписа EMISSIONS WORKSHOP след време ми писна да ми пищи секи пък и го сложих изчистихме грешката и не свети, тъй като минах изцяло на по дебела генерация а остана само тоя катализатор (по принцип имах и в колектора но го избуших) интересува ме каква е тази грешка за емиссийте и влияе ли на смесите въздух гориво?




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 27 дек 2008 1:36


radotom написа:
rosen79 написа:Но при нас няма ламнда сонда и няма какво да се бърка.

Таа.. викаш, да си дойдем на думата ;)
А при колегата са 2!
Една преди, и една след катализатора!
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p= ... t=#1519085

kircheto написа:От прочетеното немога да си отговоря сам, та затова да питам, аз имам 2 сонди една на колектора и 1 след катализатора , като махнан катализатора ми след 500 600км ми изписа EMISSIONS WORKSHOP след време ми писна да ми пищи секи пък и го сложих изчистихме грешката и не свети, тъй като минах изцяло на по дебела генерация а остана само тоя катализатор (по принцип имах и в колектора но го избуших) интересува ме каква е тази грешка за емиссийте и влияе ли на смесите въздух гориво?

Това за бензиновите двигатели на мен ми е ясно.Но колегата що не пита преди да сваля не мога да разбера.Аз изчетох тук всичко що имаше за катализатора на дизел,и питах още сумати народ дето го е махнал,и чак тогава го махнах катализатора.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Съб 27 дек 2008 2:06


Може и проблемите с невървенето на една кола да идват от катализатора, но той е последното нещо в което трябва да се съмнявате.

Можеби ние Българите тръгваме от катализатора, понеже той се маха най-лесно и струва най-малко пари, но май това не е най-правилният начин :roll:

Всеки от нас е виждал използван катализатор, какво представлява.... вижда се един малък процеп светлина с диаметъра на фас от цигара, но колко от нас са виждали напълно нов катализатор и какъв е неговият процеп, за да се съпостави със стария катализатор?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 27 дек 2008 9:27


Нека споделя скромниш ми опти с 1.8т. Проблем без катализатора НЯМА ламбда сондата е една и е преди катализатора, така че не говорете глупости. Колега не го слагай тоя катализатор. На 4-ката ми го махнах и сега е друга кола, на 1-ката също е без и няма проблем. Моментния разход на място ти е нормален, все пак навън е -0,5градуса а и сигурно колата не е загряла добре. 9-9,5 извънградско е съвсем нормален разход за 1.8т. Аз градско в София съм стигал до 17/100. Дай клип от ускорението на колата и ще се види дали нещо я спъва, но както каза преди мен един колега, най-често са проблемни, турбо, турбо пътища или ншкой друг откачен вакум. При мен оригиналния блоуофф клапън някой път заяждаше и оставаше наполовина отворен и може да се сетите какво се случва.


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Мнениеот Haralampi » Съб 27 дек 2008 9:41


leonardo_vd написа:Нека споделя скромниш ми опти с 1.8т. Проблем без катализатора НЯМА ламбда сондата е една и е преди катализатора, така че не говорете глупости. Колега не го слагай тоя катализатор. На 4-ката ми го махнах и сега е друга кола, на 1-ката също е без и няма проблем. Моментния разход на място ти е нормален, все пак навън е -0,5градуса а и сигурно колата не е загряла добре. 9-9,5 извънградско е съвсем нормален разход за 1.8т. Аз градско в София съм стигал до 17/100. Дай клип от ускорението на колата и ще се види дали нещо я спъва, но както каза преди мен един колега, най-често са проблемни, турбо, турбо пътища или ншкой друг откачен вакум. При мен оригиналния блоуофф клапън някой път заяждаше и оставаше наполовина отворен и може да се сетите какво се случва.


(Прокашляне) - 2 ламбда сонди брато..... ;) и не - при махане на незапушен катализатор осезаема разлика в ускорението няма. Има само самовнушение и .... проблеми ;)


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Съб 27 дек 2008 9:47


Отиди на друг сервиз да прегледат да не са ти осрали газоразпределянето/при смяната на ремъци и ролки имам впредвид/
Огледй нещо откачено да не са оставили и да са забравили да го закачат.При вашите машинки един датчик да изпляска и...
Дано е нещо тъпо и лесно за отстраняване.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 27 дек 2008 9:58


Haralampi написа:
leonardo_vd написа:Нека споделя скромниш ми опти с 1.8т. Проблем без катализатора НЯМА ламбда сондата е една и е преди катализатора, така че не говорете глупости. Колега не го слагай тоя катализатор. На 4-ката ми го махнах и сега е друга кола, на 1-ката също е без и няма проблем. Моментния разход на място ти е нормален, все пак навън е -0,5градуса а и сигурно колата не е загряла добре. 9-9,5 извънградско е съвсем нормален разход за 1.8т. Аз градско в София съм стигал до 17/100. Дай клип от ускорението на колата и ще се види дали нещо я спъва, но както каза преди мен един колега, най-често са проблемни, турбо, турбо пътища или ншкой друг откачен вакум. При мен оригиналния блоуофф клапън някой път заяждаше и оставаше наполовина отворен и може да се сетите какво се случва.


(Прокашляне) - 2 ламбда сонди брато..... ;) и не - при махане на незапушен катализатор осезаема разлика в ускорението няма. Има само самовнушение и .... проблеми ;)

A ти виждал ли си изпускателната система на 1.8т та говориш. Пак казвам колата е с 1 ламбд сонда и е ПРЕДИ катализатора.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 27 дек 2008 11:29


При по-новите годинки 1.8Т е с 2 ламбдсонди,такаче колегата Леонардо затова се бърка.И А3-кати ми е с 1 сонда преди катализатора и нямам проблеми,но е AGU-97г. при по новите са с 2 и найстина има проблеми като се махне катализатора.
Колегата ако него е продал да си го слага пак :idea:


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот marchq » Съб 27 дек 2008 12:56


2000 година е колата :?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 27 дек 2008 14:20


marchq написа:2000 година е колата :?

Ако си с 2 ламбдсонди връщай катализатора обратно на мястот му


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 27 дек 2008 14:25


Dorian написа:
marchq написа:2000 година е колата :?

Ако си с 2 ламбдсонди връщай катализатора обратно на мястот му

бих добавил, и другия път преди да отстраниш нещо от колата,питай какви ще са последствията.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 27 дек 2008 14:27


rosen79 написа:
Dorian написа:
marchq написа:2000 година е колата :?

Ако си с 2 ламбдсонди връщай катализатора обратно на мястот му

бих добавил, и другия път преди да отстраниш нещо от колата,питай какви ще са последствията.

До къде я докарахме дизелджии да дават акъл за ламбдсонди mhihi


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 27 дек 2008 14:30


До скоро не съм бил дизелджия,това ми е първия дизел. :D Да не говорим,че карам и бензинова кола освен печката,която е 2005г и съм наясно,че махнеш ли катализатора става боза.


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот marchq » Съб 27 дек 2008 16:55


Колеги днеска махнах резонатора и сложих катализатора... Като качихме колата на стенд видях че едната скоба която свързва маркуча с интерколера е разхлабена и сглобката е зяпала, зарадвах се защото мислих че проблема идва от там. Стегнахме скобата и сложихме катализатора. Направих тест, колата отново си върви по същия начин. Явно проблема идва от другаде... с една ламбда сонда съм преди катализатора :?


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Мнениеот Haralampi » Съб 27 дек 2008 17:16


marchq написа:Колеги днеска махнах резонатора и сложих катализатора... Като качихме колата на стенд видях че едната скоба която свързва маркуча с интерколера е разхлабена и сглобката е зяпала, зарадвах се защото мислих че проблема идва от там. Стегнахме скобата и сложихме катализатора. Направих тест, колата отново си върви по същия начин. Явно проблема идва от другаде... с една ламбда сонда съм преди катализатора :?


виж за грешки в паметта!?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 106 госта