:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Гарнитура на капака?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пон 17 апр 2006 13:47


Калпазанин написа:
blacki написа:Това са болтовете на които се зевиват гайките на капака отгоре. Май те са на шпилки. :wink:

Абсолютни глупости според мен :roll:
Глупост си ти! Виждал ли си някога как се цепи двигател или поне рацепен такъв та ше ми ги приказваш такива а? :twisted:




Потребителски аватар
Калпазанин
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Калпазанин » Пон 17 апр 2006 13:50


blacki написа: Глупост си ти! Виждал ли си някога как се цепи двигател или поне рацепен такъв та ше ми ги приказваш такива а? :twisted:

:horror: :horror: :horror:
Чакай момче,спокойно :eyecrazy
Извинявай :kissy: :олелеее


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 17 апр 2006 13:51


:lol: Аз питам защото няма никаква логика .
Щом оригиналната гарнитура е гумена и пасва точно,защо да не може да се смени с друга гумена на същите шпилки :?: :?:
Гумената която държах аз беше германска(25 лв.),е не оригинална,но предполагам лицензионна,ясно пишеше че е за този вид двигател и т.н.,единствения проблем беше че отворите през които минават шпилките, минават през резбата без проблем,но частта под нея им идва широка.
Предполагам че на оригинална VAG гарнитура отворите ще са по широки...ама пък защо тогава другите ги правят така :stll think: :screwy ...
Има някаква мистерия тук,което не ме учудва,в тази страна дори най-простото действие се превръща в проблем.

Последна промяна от FELIPE на Пон 17 апр 2006 13:58, променено общо 1 път.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пон 17 апр 2006 13:53


Еми блока на двигателя не се отлива заедно с болтовете ако не знаеш.
:screwy Тва е за да не сменяш главата като претаковаш резбата от завиване и отвиване. Прави се дупка нарязва се резба и отгоре се навиват шпилки. За тях се завиват капаци картери и сичко. Ако има проблем се сменят само шпилките. :lol: Малко погледай пък после пиши! :wink: Ама айде простено ти е. :beer :screwy


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 18 апр 2006 7:53


В тези години масово и други производители /Опел, примерно/ са произвеждали ДВГ с корковите гарнитури. После май всички са се отказали - причините ги знаете и Вие. Гумени гарнитури за такива ДВГ правят немци, испанци, италиянци, турци, румънци - абе кой ли не! Гумената гарнитура се продава със ШПИЛКИТЕ - затова и цената е такава. Няма гаранция, че шпилките на старата гумена гарнитура са 100% същите като на новата, която се взема за поредна смяна. Поправете ме ако греша.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 18 апр 2006 8:35


@FELIPE-смени си майсторите. шпилките се развиват на ръка след подходяща обработка.
щели да ги скъсат...баси олигофрените :shock


Потребителски аватар
Iv4o
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 26 май 2005 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Iv4o » Вто 18 апр 2006 8:59


на мойта каляска Golf-2 1.8 GL ме посъветваха да си купя гарнитура от дизел гумена с метална вложка но комплект със шпилки че били различни.

Взех сложиха я ако протече ще пиша...
Определено новата ми вдъхваше повече доверие обаче аз не съм голям разбирач :oops:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта