Джета и Венто не съм карал просто по пътя на логиката идва, че Вентото трябва да е постабилно, но явно не е. В дългия пост, които съм написал съм споменал за разпределението на масите и за окачването явно това е ключа към истината. Може би заради икономия задното окачаване на вентото е едно към едно с това на Г3 и не е съобразено с променената каросерия на Вентото и от там идват проблемите.
А за Г3 съм сигурен, че е по-добре от Г2. И все пак от завой до завой има голяма разлика, едно е бавен и остър завой където малкия и поврътлив автомобил е по-бърз и друго е високо скоростен дълъг и плавен завой където предимство имат автомобилите с по-дълго междуосие и по-голяма маса.
И аз съм раждан в Пловдив и може да се каже, че съм полу пловдивчанин и знам за кой пътен възел говориш
