Golf2 или Golf3 e по стабилен(и на завои)?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora

Golf2 или Golf3

Golf2
96
34%
Golf3
184
66%
 
Общо гласове: 280
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 28 дек 2005 0:27


Джета и Венто не съм карал просто по пътя на логиката идва, че Вентото трябва да е постабилно, но явно не е. В дългия пост, които съм написал съм споменал за разпределението на масите и за окачването явно това е ключа към истината. Може би заради икономия задното окачаване на вентото е едно към едно с това на Г3 и не е съобразено с променената каросерия на Вентото и от там идват проблемите.
А за Г3 съм сигурен, че е по-добре от Г2. И все пак от завой до завой има голяма разлика, едно е бавен и остър завой където малкия и поврътлив автомобил е по-бърз и друго е високо скоростен дълъг и плавен завой където предимство имат автомобилите с по-дълго междуосие и по-голяма маса.

И аз съм раждан в Пловдив и може да се каже, че съм полу пловдивчанин и знам за кой пътен възел говориш :D




Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Сря 28 дек 2005 0:53


niikoo_1 написа:Може би заради икономия задното окачаване на вентото е едно към едно с това на Г3 и не е съобразено с променената каросерия на Вентото и от там идват проблемите.
BINGO :!: То и на Джетата е същото като на Голф 2, НО задницата на Вентото явно тежи повече и много лесно става като махало в завоя... Ето за този става дума (идеален за тестове, ако го уцелите без дупки!):
Изображение


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Сря 28 дек 2005 9:15


Вие намерихте какво да сравнявате, еднакви коли!
Давайте да сравним с Опел или Рено!
Наште косторазтръсквачки са в пъти по-стабилни, ама и по-твърди.
Drive


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 28 дек 2005 9:51


niikoo_1 написа:В дългия пост, които съм написал

Колега, хайде моля те да посочиш източника на статията която си paste-нал, тук принципно така го приемаме за да не ни обвиняват в плагиатство.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 28 дек 2005 12:37


Абе хора не усещата ли че почвате да възхвалявате повече тройката?А ние с Г2 кво да правиме-да се самоубиваме ли?Този форум нали беше по принцип само за ГОЛФ.От една седмица чета само за великата 3ка, а на 2ката -бил и скапан мотора-Даскала каза че неговия ГОЛФ ввървял пове4е от 1.6.СЕга пак се изказва много смело.Предлагам на модераторите на форума да помислят да разделят форума на Г2 и Г3.
П.С. и Предлагам също така в този форум да се пише само за VW-щото като 4етох(kris11) за Алфа 155-имам я-не е чак толкова стабилна колкото казват-много по твърдо вози и неусещаш кога ще се завърти6-това(твърдата возия)както се сещате води до скърцане на всички пластмасови истории.Но като намесваме други коли от съвсем други класове аз съм карал мерцедес 500АМГ-двувратка и мога да ви кажа че е много по стабилен от алфата нищо че е с задно-ама двете са несравними -така 4е дайте да си говорим за голфове.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 28 дек 2005 12:54


та като стана дума за места за изпробване на колите-ако сте ходили към Велинград преди него има едно дефиле-20 км. е долната част е с къси остри и бавни завои.в горната част бързи завои .друго място Пещера-Батак става и Ракитово -Цигов чарк.та ето на такива места съм късал не една и две голф3-ки

Последна промяна от SnowMaster на Чет 29 дек 2005 12:44, променено общо 1 път.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 28 дек 2005 12:59


SnowMaster,като идвам някои път до Велинград-да се видиме някъде,а?


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 28 дек 2005 13:12


hristian37 написа: Даскала каза че неговия ГОЛФ ввървял пове4е от 1.6.СЕга пак се изказва много смело



Ми покарай повечко Тройка и ще минеш на моето мнение :wink:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 28 дек 2005 13:21


Даскале,защо да карам тройка-щото както ве4е писах двойката ми харесва повече.А относно твойте изказвания,ще ти кажа ама без да се сърдиш и мислиш че се заяждам-след като ти написа за водната помпа че ти се задвижва от канален ремък а не от ангренажния,защото ти били "казали"(може и така да аз се отказвам да споря ве4е), а не си го видял сам а ако ти кажат 4е си жена ще се преименуваш ли на ДАСКАЛКАТА?
П.С. светни ни какъв чип тунинг си сложил че вече гледам че не си пилнат?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 28 дек 2005 13:22


hristian37 написа:Абе хора не усещата ли че почвате да възхвалявате повече тройката?А ние с Г2 кво да правиме-да се самоубиваме ли?

2 ката е много по-стабилна от 3 ката .И повече ми харесва. 3 ката е много натруфена оттам и предницата и е по-слаба от на двойката.Ламарините на 3 ката са тънки и меки, обработката им срещу корозия е почти никаква , няма го грунда по калниците и вратите като на 2 ката.

Последна промяна от kris11 на Съб 25 мар 2006 0:01, променено общо 1 път.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 28 дек 2005 13:28


kris11, за това съм съгласен много с тебе-на вентото на моя комшия(писах в другата анкета за него)94г-вдигна задната седалка-иии познайте какво видя?????-дупка в диаметър около 10см.Вдигнах я и аз -като чисто ново.Правили сме му предницата-аз разлика освен предпазителите на спирачните дискове невидях-ама щом всички казват че е по стабилно аз се отказвам да пиша ве4е :(


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 28 дек 2005 13:46


Sunny написа:
niikoo_1 написа:В дългия пост, които съм написал

Колега, хайде моля те да посочиш източника на статията която си paste-нал, тук принципно така го приемаме за да не ни обвиняват в плагиатство.


Виж сега това, което съм написъл не статия, а са мой мисли и заключения и са плод на много изчетени списания, изгледани филми и ровене в интернет. Другото, което е че текста не е много добре стилово издържан и има правописни грешки, което означава, че аз съм го писъл. Другото, което изкам да ти кажа, е че имам един куп списания и 50 ГИГАБАЙТА с филмчета, предавания снимки и статии за автомобили на компютъраму така, че ти си прави заключенията. И моляти се недей така щото ме обиждаш, а изобщо не ме познаваш за да знаеш какъв ми е капацитета :x


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Сря 28 дек 2005 17:07


SnowMaster написа:.....в горната част бързи завои до 170км/ч с бърза кола се вдига....

За първи път чувам,че за Велинград се минава по "ИМОЛА"!!! :shock Ма и ние сме ходили до там ама....170км.ч. lКолко са ни бавни колите! :cry:


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Сря 28 дек 2005 17:22


Вземете я заключете тая тема, взе да става голяма хвалба.
Кой кара с 200 кой изпреварва на задна.УЖАС!!!
Стабилността е зависи от амортисьорите,респективно твърдостта на окачването като и височината на гумита и техния вид.
Плюс това колеги за коя стабилност говорим: за подансяне или накланяне?
Карал съм малко Голф 2 ама голяма разлика няма освен в кормилното управление, не забравяйте сервото.
Сервото на 3ката е едно от най-добрите който съм карал.
Пфуу,исках да затваряте темата, пък кво чудо изписах.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 28 дек 2005 18:30


SnowMaster написа:
.....в горната част бързи завои до 170км/ч с бърза кола се вдига....

За първи път чувам,че за Велинград се минава по "ИМОЛА"!!! Ма и ние сме ходили до там ама....1..км.ч. lКолко са ни бавни колите!


аз лично с мойте 69 коня(незнам колко са избягали)на излизане от дефилето(последните 3 завоя) сам вдигал 1__ км/ч.возил сам се в сеат ибиза 1.5и(89г) 100-те коня на последната права вдигна 180.а ако е някой GTI?
това всичко е на изкачване

Последна промяна от SnowMaster на Чет 29 дек 2005 12:45, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта