РЪЖДА!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Сря 29 сеп 2004 8:52


GOLFER написа:... да се сложи силикон.


Само внимавай със силикона, да не е тоя обикновения, дето смърди, щото в него имало киселина и после ще се видиш не в ръжда, а в приключение (сещай се какво ти прави киселината желязото)... От стъклар го знам...




Потребителски аватар
teneketo
Мнения: 442
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

teneketo

Мнениеот teneketo » Сря 29 сеп 2004 9:13


И мойта двойка я е полазила същата болест на същото място , но нали съм верен на схващането , че "обущарят бос ходи " та още не съм си я оправил Е все пак спрях процеса като напълних от вътре с парафин а тази пластмасовата лайсна дето са светлините за номера я свалих, намазах я с грес и после пак я сложих та за сега гниенето е спряно на 100%


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 29 сеп 2004 12:46


brabus написа:А в КАТ ще искат ли да ти сложат специалния нит, като отдолу е пластмаса. Нали знаеш, че новите номера без нита са невалидни.


Проблема с нита го е ришила ръждата,толкова е изгнило че нита не е могъл да се захване и е забит само за номера.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Сря 29 сеп 2004 12:50


А тоя нит за какво точно е?
Аз на задния номер имам ама предния като се удрях, падна, това проблем ли е?


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 29 сеп 2004 12:58


Нита седи само на задния номер,това е някаква простотия на КАТ да се избегне подмяната на номерата,но разтърсиш ли се такива нитове се намират с чували :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 29 сеп 2004 13:14


batmilko написа:А тоя нит за какво точно е?

нита е сив пластмасов и на него пише КАТ МВР и цифра.
тази цифра я има на регистрационния талон под името и адреса на собственика.
п.с. за новите талони/малките/ нямам информация.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 29 сеп 2004 21:36


gti написа:Аз мисля само чистачката да оствя отзад,за да не се повтаря тая гадост


Абе добре си го замислил :) Аз също имах нещо такова наум, даже ей сега на срещата питах PACO как го е направил при него, ама знам ли....да не се прпука после тъпия кит, чеее!! А и трябва свестно боядисване след това, а аз им немам вяра на много вече откакто ми осра един задната врата...язък, че нацели боята едно към едно и на първата зима се пропука кита отдолу...
Ако го направиш и стане добре кажи каква е системата ще пробвам и аз :)


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 29 сеп 2004 22:40


Всичко зависи на колко кадърен майстор попаднеш,аз на моя му имам 99% вяра,другия 1% все пак си е майстор :lol: :lol: :lol: Ще се опитам да снимам процеса на работа,но не обещавам понеже той е на другия край на София.


Гост

Мнениеот Гост » Пет 08 окт 2004 10:40


gti написа:Всичко зависи на колко кадърен майстор попаднеш,аз на моя му имам 99% вяра,другия 1% все пак си е майстор :lol: :lol: :lol: Ще се опитам да снимам процеса на работа,но не обещавам понеже той е на другия край на София.


Това дето си го замислил е супер, но ми е интересно как ще го направиш да се отваря без копче? Заключването ясно .. от централното. Също мисля, че самото отваряне на вратата ще е малко затруднено, може би ще се налага да си провираш пръстите м/у бронята и вратата за да я повдигнеш.

Кога ще покажеш снимките, че ми е много интересно защото и аз искам да си го направя така..


Gt2

Няма проблеми

Мнениеот Gt2 » Вто 19 окт 2004 13:47


Anonymous написа:
gti написа:Всичко зависи на колко кадърен майстор попаднеш,аз на моя му имам 99% вяра,другия 1% все пак си е майстор :lol: :lol: :lol: Ще се опитам да снимам процеса на работа,но не обещавам понеже той е на другия край на София.


Това дето си го замислил е супер, но ми е интересно как ще го направиш да се отваря без копче? Заключването ясно .. от централното. Също мисля, че самото отваряне на вратата ще е малко затруднено, може би ще се налага да си провираш пръстите м/у бронята и вратата за да я повдигнеш.

Кога ще покажеш снимките, че ми е много интересно защото и аз искам да си го направя така..


На някоя от снимките по-горе беше показана ма6инка за централното. Е те с тая машинка се отваря. Откачало се лостчето и се закачало на машинката. пък заключването... то за какво тие като нямаш ве4е копче отвън? в смисъл и да не е заключено <само да е затворено> така или иначе не може да се отвори отвън без помоща на щанга и много нецензурни думи :)


Потребителски аватар
LIL beginner
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LIL beginner » Нед 29 окт 2006 11:55


zmej написа:
GOLFER написа:... да се сложи силикон.


Само внимавай със силикона, да не е тоя обикновения, дето смърди, щото в него имало киселина и после ще се видиш не в ръжда, а в приключение (сещай се какво ти прави киселината желязото)... От стъклар го знам...

Добре де аз си взех от Бриколажа от секцията за кар джундурийките един в тубичка но и той мирише. Какъв да взема?


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 29 окт 2006 13:49


Аз също съм с такава машинка и съм използвал кабелите който са за осветяването на номера, които са вързани към копче на таблото. Те са си прекарани в задния капак.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Нед 29 окт 2006 14:05


Хора темата е от 2004г :lol:


Потребителски аватар
LIL beginner
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LIL beginner » Нед 29 окт 2006 15:26


dxd написа:Хора темата е от 2004г :lol:

Лошо няма! Ако някой може да ми каже за силикона добре ако не... е здраве да е ще се мъчим и четем още


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 29 окт 2006 17:57


Относно силикона не знам, само знам, че има един такъв, които се продава не в пластмасови опаковки, а в едни оранжеви "салами" с отделна човка..... бута се в един пистолет за салами :wink: заедно с човката..... води се PU354 хм може да е различен номера, защото не си намерих описанието и се води мастик ( полиуретанов) за лодки, автомобили , камиони и др.такива. Еи тази гад, където хване - няма задна...някои си лепят обувките и дават с него а аз си лепнах емблемата на пасата че беше я счупила водоструиката ...така хвана, че не мога да я махна без грубости....и никакви проблеми не съм видял с желязото или боята....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта