За това не съм сигурен, ама компа на тези коли май не управлява запалването, а само горивото, това да го каже някой по-компетентен.
Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
Имал съм подобен проблем на АБД-то, датчика на Хол се оказа ама не е много евтин около 100 лв, така че незнам дали да го сменяш като сега си работи. Може и бобина да е, помпата щом си бръмчи значи е наред, а това че докато не си запалил бръмчи за малко и гасне е защото се включва, прави си налягането и гасне. Като запалиш и почне консумацията на бензин пак ще си се включи. Провери си масата на бобината, клемите на акумолатора, буксата на компа, контактите трябва да са чисти без окиси.
За това не съм сигурен, ама компа на тези коли май не управлява запалването, а само горивото, това да го каже някой по-компетентен.
За това не съм сигурен, ама компа на тези коли май не управлява запалването, а само горивото, това да го каже някой по-компетентен.
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
За сега нема проблеми и колата върви .Май е било нещо свързано с бензина
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
Опа.Вчера колата пак направи мизерията и остана в един паркинг.Този път не иска да запали и като махнахме клемите на акумулатора.И са ситуацията става сложна .
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
огледай добре бушониерата и ел.връзки към нея преди да предприемаш смяна на части!!! 

Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
Skruji написа:Имал съм подобен проблем на АБД-то, датчика на Хол се оказа ама не е много евтин около 100 лв, така че незнам дали да го сменяш като сега си работи. Може и бобина да е, помпата щом си бръмчи значи е наред, а това че докато не си запалил бръмчи за малко и гасне е защото се включва, прави си налягането и гасне. Като запалиш и почне консумацията на бензин пак ще си се включи. Провери си масата на бобината, клемите на акумолатора, буксата на компа, контактите трябва да са чисти без окиси.
За това не съм сигурен, ама компа на тези коли май не управлява запалването, а само горивото, това да го каже някой по-компетентен.
Къде се намира датчика на Хол за да го провериме и ако може да го оправиме шот са даже и на сервиз не може да се отиде . И дали компютъра не управлява запалването защото ако е така значи 100% не е от там което е много важно да се знае това
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
В делкото е ама се проверява само с нов. Ако можеш вземи от някоя морга за проба. Свали една свещ , сложи я в кабела, допри я до двигателя и някой да завърти на стартер за да видиш има ли искра. Ако има запалването е наред, иначе бобина или Хол. Успех 
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
добре де това че първия път като изгазна но после като свалихме клемите на акумулатора и запали какво може да означава
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
означава ,че проблемът е софтуерен в ЕБУ на колата.може да е предизвикан от токов удар на високото напрежение след бобината /от неизправна свещ ,кабели ,капачка и палец/-блокират ЕБУ и просто си го ресетнал. провери за изправноста на посочените консумативи.
-
i3v3a3n
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
не е датчик на хол, не е и бензинова помпа , по скоро ми изглежда на лош контакт на клемите ти на акумолатора почисти ги ... или маи софтуерец така ми прилича
за датчик на хол ако изгори и цялата кола да смениш пак няма да запали и 100 пъти да махаш клемата на акумолатора
бензиновата помпа ти е добре точно така както си описал , точно така трябва да работи ... тя не работи постоянно подава се напрежение за малко и след това спира затова не си го измерил с мултицета , подкачва си бензин явно някъде се мери налягането му и след това спира , изхарчва се бензина пада налягането му по маркучите и тя пак замалко се включва и изключва когато си напомпи налягане....
ха сега си отговорете на въпроса защо при резервоар на средата и помпата ви е изгоряла ... задръстване на маркучите , задръстен бензинов филтър или неработещ датчик който включва и изключва помпата... това са глупости че от малко бензин в резервоара помпата изгаря тя не работи постоянно а ако работи значи че нещо друго не е наред в системата и пак ще изгори може би малко по бавно щото се охлажда от бензина но ще изгори и при пълен резервоар....
карам вече 4 години с бензин в резервоара за 10 - 20лв по ваща логика до сега трябваше да съм сменил 100 помпи нищо подобно все още си е с оригиналната му...
Едно отколонение виждал съм резервоар престоял дълго време с малко бензин при кола която не е карана дълго време , бензина по някакъв начин се разгражда и става една гняз чудна подобна на безир лепкава гадна като желе с много особен мириз това нещо е способно да задръсти всичко , и най лошото е че няма измиване по никакъв начин.
за датчик на хол ако изгори и цялата кола да смениш пак няма да запали и 100 пъти да махаш клемата на акумолатора
бензиновата помпа ти е добре точно така както си описал , точно така трябва да работи ... тя не работи постоянно подава се напрежение за малко и след това спира затова не си го измерил с мултицета , подкачва си бензин явно някъде се мери налягането му и след това спира , изхарчва се бензина пада налягането му по маркучите и тя пак замалко се включва и изключва когато си напомпи налягане....
ха сега си отговорете на въпроса защо при резервоар на средата и помпата ви е изгоряла ... задръстване на маркучите , задръстен бензинов филтър или неработещ датчик който включва и изключва помпата... това са глупости че от малко бензин в резервоара помпата изгаря тя не работи постоянно а ако работи значи че нещо друго не е наред в системата и пак ще изгори може би малко по бавно щото се охлажда от бензина но ще изгори и при пълен резервоар....
карам вече 4 години с бензин в резервоара за 10 - 20лв по ваща логика до сега трябваше да съм сменил 100 помпи нищо подобно все още си е с оригиналната му...
Едно отколонение виждал съм резервоар престоял дълго време с малко бензин при кола която не е карана дълго време , бензина по някакъв начин се разгражда и става една гняз чудна подобна на безир лепкава гадна като желе с много особен мириз това нещо е способно да задръсти всичко , и най лошото е че няма измиване по никакъв начин.
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
Двама на мнение софтуер, кажете тогава къде се намира този софтуер. Преинсталира ли се, флашва ли се, грешки ли се трият. За да може колегата да си оправи проблема. Компа управлява ли запалването? 
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
да ! отива се на диагностика и ако няма записани "грешки" в паметта ,прочети по горе какво ти писах , ако има се трият /но ти си ги изтрил с ресетването на компа/ и проблемът се оправя!лошо е когато се повтарят - това значи неизправност!отстранява се и пак диагнстика ,докато компа каже No detec error!
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
Аве забравих да спомена че първият път като изгасна и след като я теглихме реших да пробвам и запали от рас.
Вчера пак се опитах но не стана .Това какво означава че понякога пали
Вчера пак се опитах но не стана .Това какво означава че понякога пали
-
i3v3a3n
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
treа да копаш пи4, явно не е ясно точно къде ти е проблема , започни да отсяваш възможните проблеми един по един, когато не ти пали
1 виж има ли искра на свещите това ти гарантира ако има че бобина датчик на хол делко и кабели са здрави
ако няма виж дали ти хвърля искра от бобината вадиш централния кабел на делкото
2. виж бензиновата помпа дали включва първоначално
може и с мултицет може и без него , махаш килимчето в багажника слагаш си ухото на капака на бензиновата помпа и караш някой да даде контакт на ключа без да пали ако работи за 3 секунди трябва да чуеш (зззззт) от помпата
за сега толкова ... като провериш и кажеш резултатите от тези две проби ще мислим за понатам.
1 виж има ли искра на свещите това ти гарантира ако има че бобина датчик на хол делко и кабели са здрави
ако няма виж дали ти хвърля искра от бобината вадиш централния кабел на делкото
2. виж бензиновата помпа дали включва първоначално
може и с мултицет може и без него , махаш килимчето в багажника слагаш си ухото на капака на бензиновата помпа и караш някой да даде контакт на ключа без да пали ако работи за 3 секунди трябва да чуеш (зззззт) от помпата
за сега толкова ... като провериш и кажеш резултатите от тези две проби ще мислим за понатам.
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
а защо не диагностираш контактния ключ? добър електричар ще ти бъде в полза!
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Голфа изгасна внезапно след което не иска да запали
На предната ми бензинка имах такъв проблем. При подаване на 12В към помпата се чува да върти, искра има, но не можеше да запали. След като всички неща бяха прегледани се оказа релето на бензиновата помпа. Залепнало беше и дотам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Yonkov TDI и 106 госта