Съвет-свещи!!!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13553
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
По :
1.Най - напред - външен вид. / не е много меродавно/
2.Усилие за развиване / не е много меродавно/
3. като ги развиеш ;
Оглеждаш керамиката около централният електрод - не трянбва да има пукнатини , липсващи парчета, маслен черен нагар.
Ако свещта е 1 електрод по разстоянието м/у него и огънатият, не трябва да има и видими язви.Ако е с 2, 3, 4 електрода без централният - гледаш как е износен централният .Той е кръгъл / фи/ .В зависимост от броя на електродите - централния се износва към всеки електрод и му се нарушава строго кръглата форма . Напр. при 3 електрода централния се измосва и формата му заприличва на триъгълна пила образно казано.
При свещи с много голям пробег съществува много голяма вероятност да се откъсне свещта при развиване и става ......
Всеки производител на свещи си дава допустимият пробег.
Когатосе надвиши този пробег се образуват микропукнатини по керамиката на централният електрод, увеличава се разстоянието м/у електродите.
1.Най - напред - външен вид. / не е много меродавно/
2.Усилие за развиване / не е много меродавно/
3. като ги развиеш ;
Оглеждаш керамиката около централният електрод - не трянбва да има пукнатини , липсващи парчета, маслен черен нагар.
Ако свещта е 1 електрод по разстоянието м/у него и огънатият, не трябва да има и видими язви.Ако е с 2, 3, 4 електрода без централният - гледаш как е износен централният .Той е кръгъл / фи/ .В зависимост от броя на електродите - централния се износва към всеки електрод и му се нарушава строго кръглата форма . Напр. при 3 електрода централния се измосва и формата му заприличва на триъгълна пила образно казано.
При свещи с много голям пробег съществува много голяма вероятност да се откъсне свещта при развиване и става ......
Всеки производител на свещи си дава допустимият пробег.
Когатосе надвиши този пробег се образуват микропукнатини по керамиката на централният електрод, увеличава се разстоянието м/у електродите.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При мен когато подам рязко газ и колата е загряла, се получава едно прекъсване - "дзът дзъъът" и тогава качва обороти. И мисля, че проблемът е от старите свещи. А днес забелязах, че и кабелите са ми зле - единия е много хлабав и буквално се държи върху свещта от земната гравитация. Така че аз ще сменям всичко. Дано да ми изчезнат проблемите с новите свещи 

Аве, че не разбирам от коли не разбирам, ама чак пък толкова ... Като стана дума за свещи реших да проверя моите, но видях само ДВЕ! Или поне така си мисля шото беше и малко тъмно. Не трябва ли да има свещ за всеки цилинтър? Аре някой ако няма кво друго да прай да ме светне не трябва ли един голф3 1.6 да има 4 свещи
И ако са 4 виждат ли се без да се разглобява нещо, щото на баща ми на аудито си се виждат веднага, а на тва дребното нищо не видех
. Мерси предварително!


- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Agonize написа:Аве, че не разбирам от коли не разбирам, ама чак пък толкова ... Като стана дума за свещи реших да проверя моите, но видях само ДВЕ! Или поне така си мисля шото беше и малко тъмно. Не трябва ли да има свещ за всеки цилинтър? Аре някой ако няма кво друго да прай да ме светне не трябва ли един голф3 1.6 да има 4 свещиИ ако са 4 виждат ли се без да се разглобява нещо, щото на баща ми на аудито си се виждат веднага, а на тва дребното нищо не видех
. Мерси предварително!
ти сигурно си с Г 3 1.6 пълен инжекцион, нали?
и аз съм с такъв, и се виждат само крайните свещи, а средните са под колекторите, за това не ги виждаш!

- jojo84
- Мнения: 370
- Регистриран на: Чет 10 мар 2005 10:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет-свещи!!!
точно преди една седмица ги смених слушаи сега мни какво си чел значи отиваш в дървеница НЕЛАС и та си копуваш Бош за 25 лв и всичко ще ти е ок аз ги сложих и след това ходих до дружба в Фолсваген в сервиза и казаха че са много добри няма да згрешишwasp написа:Здравейте пичове,
дойде време за свещи.Това което изчетох във форума ме насочи към свещи BERU и NGK.
Въпроса ми е за Golf II 1.6 PN какви свещи се слагат,съответно за двете марки.
Второ-колко електродни трябва да бъдат 3; 4 ???
Благодаря Ви предварително!!
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
vit_autosofia написа:evgenyh написа:абе факт е че производителя препоръчва свещи NGK както и ги слага първоначално. Иначе с всякакви свщи/не менте/ не би трябвало да има проблем.
Завода на НЖК е закупен от магнети марели от 2006год.
то хубаво, че е купен, но това не значи че ще спрат да ги произвеждат, няма начин да затрият марката


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта