Съвет-свещи!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Agonize » Чет 02 мар 2006 19:30


А как да разбера дали свещите ми са за сменяне?




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13553
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 02 мар 2006 21:00


По :
1.Най - напред - външен вид. / не е много меродавно/
2.Усилие за развиване / не е много меродавно/
3. като ги развиеш ;
Оглеждаш керамиката около централният електрод - не трянбва да има пукнатини , липсващи парчета, маслен черен нагар.
Ако свещта е 1 електрод по разстоянието м/у него и огънатият, не трябва да има и видими язви.Ако е с 2, 3, 4 електрода без централният - гледаш как е износен централният .Той е кръгъл / фи/ .В зависимост от броя на електродите - централния се износва към всеки електрод и му се нарушава строго кръглата форма . Напр. при 3 електрода централния се измосва и формата му заприличва на триъгълна пила образно казано.

При свещи с много голям пробег съществува много голяма вероятност да се откъсне свещта при развиване и става ......
Всеки производител на свещи си дава допустимият пробег.
Когатосе надвиши този пробег се образуват микропукнатини по керамиката на централният електрод, увеличава се разстоянието м/у електродите.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 03 мар 2006 7:12


evgenyh написа:абе факт е че производителя препоръчва свещи NGK както и ги слага първоначално. Иначе с всякакви свщи/не менте/ не би трябвало да има проблем.

Завода на НЖК е закупен от магнети марели от 2006год. :wink:


Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Agonize » Пет 03 мар 2006 10:42


А задължително ли е, ако свещите ти са прецакани да палиш трудно или може да си палиш от четвърт, но да са ти прецакани свещите ? Инче тенкс много за инфото!


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 03 мар 2006 18:12


При мен когато подам рязко газ и колата е загряла, се получава едно прекъсване - "дзът дзъъът" и тогава качва обороти. И мисля, че проблемът е от старите свещи. А днес забелязах, че и кабелите са ми зле - единия е много хлабав и буквално се държи върху свещта от земната гравитация. Така че аз ще сменям всичко. Дано да ми изчезнат проблемите с новите свещи ;)


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пет 03 мар 2006 18:32


днеска си взех БОРУ. утре сигурно ше ги монтирам и ще пиша какви са ми впечатленията


Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Agonize » Пет 03 мар 2006 18:48


Аве, че не разбирам от коли не разбирам, ама чак пък толкова ... Като стана дума за свещи реших да проверя моите, но видях само ДВЕ! Или поне така си мисля шото беше и малко тъмно. Не трябва ли да има свещ за всеки цилинтър? Аре някой ако няма кво друго да прай да ме светне не трябва ли един голф3 1.6 да има 4 свещи :) И ако са 4 виждат ли се без да се разглобява нещо, щото на баща ми на аудито си се виждат веднага, а на тва дребното нищо не видех :(. Мерси предварително!


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пет 03 мар 2006 19:17


Agonize написа:Аве, че не разбирам от коли не разбирам, ама чак пък толкова ... Като стана дума за свещи реших да проверя моите, но видях само ДВЕ! Или поне така си мисля шото беше и малко тъмно. Не трябва ли да има свещ за всеки цилинтър? Аре някой ако няма кво друго да прай да ме светне не трябва ли един голф3 1.6 да има 4 свещи :) И ако са 4 виждат ли се без да се разглобява нещо, щото на баща ми на аудито си се виждат веднага, а на тва дребното нищо не видех :(. Мерси предварително!

ти сигурно си с Г 3 1.6 пълен инжекцион, нали?
и аз съм с такъв, и се виждат само крайните свещи, а средните са под колекторите, за това не ги виждаш! :wink:


Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Agonize » Пет 03 мар 2006 20:19


Ами не, моноинжекцион е. Ама предполагам, че нещата стоят по същия начин. Значи все пак са 4 ;) ?


Потребителски аватар
jojo84
Мнения: 370
Регистриран на: Чет 10 мар 2005 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет-свещи!!!

Мнениеот jojo84 » Пет 03 мар 2006 20:56


wasp написа:Здравейте пичове,

дойде време за свещи.Това което изчетох във форума ме насочи към свещи BERU и NGK.

Въпроса ми е за Golf II 1.6 PN какви свещи се слагат,съответно за двете марки.
Второ-колко електродни трябва да бъдат 3; 4 ???

Благодаря Ви предварително!!
точно преди една седмица ги смених слушаи сега мни какво си чел значи отиваш в дървеница НЕЛАС и та си копуваш Бош за 25 лв и всичко ще ти е ок аз ги сложих и след това ходих до дружба в Фолсваген в сервиза и казаха че са много добри няма да згрешиш


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13553
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 03 мар 2006 23:03


Agonize написа:Ами не, моноинжекцион е. Ама предполагам, че нещата стоят по същия начин. Значи все пак са 4 ;) ?


Oткъде си сигурен, че е моно? Какъв ти е моторът ???
Аз съм 1,6 ама MPI и е с 4 инжекции. Свещите без да свалиш кутията на въздушният филтър не се виждат.


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Пет 03 мар 2006 23:53


БЕРУ се монтират оригинално от завода в много марки освен VW аз съм с такива и то платин и съм доволен. За Беру поне е сигурно че НЯМА ментета за разлика то Шампион и Бош
преценявайте си и успех


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 04 мар 2006 1:23


vit_autosofia написа:
evgenyh написа:абе факт е че производителя препоръчва свещи NGK както и ги слага първоначално. Иначе с всякакви свщи/не менте/ не би трябвало да има проблем.

Завода на НЖК е закупен от магнети марели от 2006год. :wink:


то хубаво, че е купен, но това не значи че ще спрат да ги произвеждат, няма начин да затрият марката :wink: а иначе Магнети-марели би трябвало да са хубави щом ги слагат на Ферари :wink: ама не съм виждал немска кола с такива



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта