Ако се маха катализатор обаче - аз съм с 2 ламбда сонди - доколкото знам веднага
ще изквичи електрониката (случвало се е преди по други причини) и ще мине в авариен режим.
И пак според мен проблема не може да е така - първо не съм чувал за запушен катализатор на 120 000км, а още по малко такъв дето от веднъж да се задръсти, щото колата до оня ден вървеше нормално, даже след смяната на масло и филтри преди около седмица всякаш стана по-пъргава.
Грешките които дава са многозначни. "Майсторите" се оплакват и че губила сигнал с ECU визирайки грешлата от ESP модула....
Днес я запалих - работеше мн неравномерно - разход по борд комп. 2-3-4 литра на час в покой, замириса зле... пораоти 5-6 мин, взе да хлипа и да мени още повече оборотите и изгасна и повече не можа да се запали.
не знам вече
