Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
Прегрял двигател изгасиш ли го всичко се спича.Спираш и търсиш начин да налееш вода.
Както казах имах същата случка,само,че на мен ми светна лампата за водата.Моментално спрях,налях вода и всичко се оправи.
Както казах имах същата случка,само,че на мен ми светна лампата за водата.Моментално спрях,налях вода и всичко се оправи.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
passat123 написа:k_garchev написа:rosen79 написа:Има едно не писано правило.Прегрял двигател Не се гаси.Загасиш ли го отпишиго.
Е добре де колеги момчето му е изтялла почти цялата вода !
Как да не я гаси питам аз загряла е на 110 градуса изчаква да изтине до около
90 гдаруса даже и повече и сипва минерална вода с стайна температура не (ледена от хладилник) !
Което няма голямо значение ! Но ............
А това ,че двигатели са здрави да го оставим като мит!
То тогава пежо ситроен бмв мерцедес форд опел шевролет нисан други нямаше да се купуват
ще караме само голфита!
Та майтапа на страна според мене постъпката му е добра но не знам вече !
Затова искам мнение ! От патили и от знаещи !
Колега, ще ти споделя личните си наблюдения. Когато скоро си подкарах МФА-то започнах да следя температурата на маслото. В големите жеги я карам да позагрее антифриза докъм 90 градуса, маслото става примерно 86. Гася колата, наливам вода от една чешма за примерно 10 минути после паля и хоп... изненада - маслото е станало 90 и няколко градуса. Аз си го обяснявам с факта, че когато колата е изгасена маслената помпа не работи и реално маслото не циркулира поради тази причина температурата на двигателя се усвоява много по-бързо от маслото. Предполагам същата е логиката да не се гаси колата, когато прегрее антифриза, понеже водната помпа спира да върти водата и ефекта е... гейзер от казанчето. Поне така си мисля аз, нека някой колега да каже дали логиката ми е вярна...
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
Напълно съм прав със вас ! Не споря от личен опит на мой колеги
който имат по голям стаж "сервизни момчета" !
И те са на това мнение да не се спира загрял двигател на кола !
Обаче е факт ,че на всичките разказахме сучката и всеки каза
,че е постъпил правилно !
Ситуацията е следнта оставяш да работи няма добро циркулиране на вода
течноста е намаляла под половината от допустимото и сега двигателя
работи температурата продължава да се покачва търся вода да
долея през това време тя стига 130 градуса всетва всичко е 6 няма вода 130 градуса
хаус от кадето и да се купи вода трябва да си работи джигателчето ... 130 градуса !
И който и да е не би се рискувал според мене казвам
би спрял на 110 градуса !
който имат по голям стаж "сервизни момчета" !
И те са на това мнение да не се спира загрял двигател на кола !
Обаче е факт ,че на всичките разказахме сучката и всеки каза
,че е постъпил правилно !
Ситуацията е следнта оставяш да работи няма добро циркулиране на вода
течноста е намаляла под половината от допустимото и сега двигателя
работи температурата продължава да се покачва търся вода да
долея през това време тя стига 130 градуса всетва всичко е 6 няма вода 130 градуса
хаус от кадето и да се купи вода трябва да си работи джигателчето ... 130 градуса !
И който и да е не би се рискувал според мене казвам
би спрял на 110 градуса !

- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
rosen79 написа:Има едно не писано правило.Прегрял двигател Не се гаси.Загасиш ли го отпиши го.
За да е "прегрял" значи не му е отворен термостата и перкта на радиатора му не върти, и като я оставиш да работи ще я прегрееш със сигурност, защото перката не охлажда а мотора продължава да нагрява!
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
rosen79 написа:Има едно не писано правило.Прегрял двигател Не се гаси.Загасиш ли го отпиши го.
да ама за руските или на тези кото перката се задвижва от двигателя




- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
А да сте чували случайно,че като изгасиш двигателя темпертурата на охладителната течност се покачва?И ако е била 130 градуса ще стане по-висока.От там запича всичко.Когато двигателя работи водата циркулира малко или много,минава през радиатора съединенията, и малко или много се охлаждаПри загасен двигател тази циркулация я няма.Колко пъти ви се е случвало да ви загрее колата и в същото време датчика да не пусне перката?И другото,което е при прекомерно покачване на температурата се отразява и на работата на двигателя.Когато аз си бях забравил казанчето отворено,като загря повече,двигателя започна да прекъсва,като пусна газта гаснеше,като цяло не работеше като хората.И понеже имах проблем със стрелката за температурата като се покачи не и обърнах внимание.Ако не беше почнала да прекъсва и да не работи като хората изобщо нямаше да се сетя да отворя капака.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
rosen79 написа:А да сте чували случайно,че като изгасиш двигателя темпертурата на охладителната течност се покачва?И ако е била 130 градуса ще стане по-висока.От там запича всичко.Когато двигателя работи водата циркулира малко или много,минава през радиатора съединенията, и малко или много се охлаждаПри загасен двигател тази циркулация я няма.Колко пъти ви се е случвало да ви загрее колата и в същото време датчика да не пусне перката?И другото,което е при прекомерно покачване на температурата се отразява и на работата на двигателя.Когато аз си бях забравил казанчето отворено,като загря повече,двигателя започна да прекъсва,като пусна газта гаснеше,като цяло не работеше като хората.И понеже имах проблем със стрелката за температурата като се покачи не и обърнах внимание.Ако не беше почнала да прекъсва и да не работи като хората изобщо нямаше да се сетя да отворя капака.
Не съм съгласен с теб





- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
Не искам да споря,има по-компетентни тук нека да кажат.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
май оспамих на колегата темат,извинявай колега,аза другото и аз не искам да споря,просто говоря от личен опит и не искам някой който не разбира даси прецака колата,ако съм обидил някой извинявайте 

- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
Mustang GT-R написа:rosen79 написа:Има едно не писано правило.Прегрял двигател Не се гаси.Загасиш ли го отпиши го.
За да е "прегрял" значи не му е отворен термостата и перкта на радиатора му не върти, и като я оставиш да работи ще я прегрееш със сигурност, защото перката не охлажда а мотора продължава да нагрява!
Ако прегряването е от перката,както ти казваш,тогава използваш втората система за охлаждане


- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
kristianatanasov написа:Mustang GT-R написа:rosen79 написа:Има едно не писано правило.Прегрял двигател Не се гаси.Загасиш ли го отпиши го.
За да е "прегрял" значи не му е отворен термостата и перкта на радиатора му не върти, и като я оставиш да работи ще я прегрееш със сигурност, защото перката не охлажда а мотора продължава да нагрява!
Ако прегряването е от перката,както ти казваш,тогава използваш втората система за охлаждане=парното на 6
Друг е въпроса дали ще има парно в тази ситуация когато няма достатъчно вода в охладителната система и доколко пък би охладило парното, лично аз не бих го пробвал.

- GTspecial
- Мнения: 563
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
.............
......
......
.....




Последна промяна от GTspecial на Вто 08 сеп 2009 20:35, променено общо 3 пъти.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
kristianatanasov написа:Ако прегряването е от перката,както ти казваш,тогава използваш втората система за охлаждане=парното на 6
Спама тръгна в погрешна посока

- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
Не прегрява от перката няма кой да чете
!
А от изхвърляне на вода поради забравена капчка на
водния радиатор да се сложи !
И водата намалява и няма правилно цирколиране !

А от изхвърляне на вода поради забравена капчка на
водния радиатор да се сложи !
И водата намалява и няма правилно цирколиране !
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение
passat123 написа:Не прегрява от перката няма кой да чете!
Да де ама някой по нагоре беше писал и за перка.....и то тръгна спама,нали знаеш спама е като снежна топка по нанадолнище

Мани оспамихме темата....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта