Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот rosen79 » Съб 05 сеп 2009 16:49


Прегрял двигател изгасиш ли го всичко се спича.Спираш и търсиш начин да налееш вода.
Както казах имах същата случка,само,че на мен ми светна лампата за водата.Моментално спрях,налях вода и всичко се оправи.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот stefan4o » Съб 05 сеп 2009 19:40


passat123 написа:
k_garchev написа:
rosen79 написа:Има едно не писано правило.Прегрял двигател Не се гаси.Загасиш ли го отпишиго.

:да:



Е добре де колеги момчето му е изтялла почти цялата вода !
Как да не я гаси питам аз загряла е на 110 градуса изчаква да изтине до около
90 гдаруса даже и повече и сипва минерална вода с стайна температура не (ледена от хладилник) !
Което няма голямо значение ! Но ............

А това ,че двигатели са здрави да го оставим като мит mhihi !
То тогава пежо ситроен бмв мерцедес форд опел шевролет нисан други нямаше да се купуват
ще караме само голфита :twisted: !

Та майтапа на страна според мене постъпката му е добра но не знам вече !
Затова искам мнение ! От патили и от знаещи !

Колега, ще ти споделя личните си наблюдения. Когато скоро си подкарах МФА-то започнах да следя температурата на маслото. В големите жеги я карам да позагрее антифриза докъм 90 градуса, маслото става примерно 86. Гася колата, наливам вода от една чешма за примерно 10 минути после паля и хоп... изненада - маслото е станало 90 и няколко градуса. Аз си го обяснявам с факта, че когато колата е изгасена маслената помпа не работи и реално маслото не циркулира поради тази причина температурата на двигателя се усвоява много по-бързо от маслото. Предполагам същата е логиката да не се гаси колата, когато прегрее антифриза, понеже водната помпа спира да върти водата и ефекта е... гейзер от казанчето. Поне така си мисля аз, нека някой колега да каже дали логиката ми е вярна...


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот passat123 » Нед 06 сеп 2009 18:32


Напълно съм прав със вас ! Не споря от личен опит на мой колеги
който имат по голям стаж "сервизни момчета" !
И те са на това мнение да не се спира загрял двигател на кола !
Обаче е факт ,че на всичките разказахме сучката и всеки каза
,че е постъпил правилно !
Ситуацията е следнта оставяш да работи няма добро циркулиране на вода
течноста е намаляла под половината от допустимото и сега двигателя
работи температурата продължава да се покачва търся вода да
долея през това време тя стига 130 градуса всетва всичко е 6 няма вода 130 градуса
хаус от кадето и да се купи вода трябва да си работи джигателчето ... 130 градуса !
И който и да е не би се рискувал според мене казвам
би спрял на 110 градуса ! :|


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот Mustang GT-R » Пон 07 сеп 2009 10:04


rosen79 написа:Има едно не писано правило.Прегрял двигател Не се гаси.Загасиш ли го отпиши го.

За да е "прегрял" значи не му е отворен термостата и перкта на радиатора му не върти, и като я оставиш да работи ще я прегрееш със сигурност, защото перката не охлажда а мотора продължава да нагрява!


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот enigma79 » Пон 07 сеп 2009 11:10


rosen79 написа:Има едно не писано правило.Прегрял двигател Не се гаси.Загасиш ли го отпиши го.

да ама за руските или на тези кото перката се задвижва от двигателя :063: :063: така ако перката е с ел.двигател и не работи,колкото ида работи двигателя няма да охлади,а ще стане едно мазало,по съм съгласен ако трагне на път с висока скорост,така ако кара с 90-100км ще успее да охлади радиатора и от там системата mhihi казвам го от личен опит и така се добрах и до роженските ливади :063:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот rosen79 » Пон 07 сеп 2009 13:17


А да сте чували случайно,че като изгасиш двигателя темпертурата на охладителната течност се покачва?И ако е била 130 градуса ще стане по-висока.От там запича всичко.Когато двигателя работи водата циркулира малко или много,минава през радиатора съединенията, и малко или много се охлаждаПри загасен двигател тази циркулация я няма.Колко пъти ви се е случвало да ви загрее колата и в същото време датчика да не пусне перката?И другото,което е при прекомерно покачване на температурата се отразява и на работата на двигателя.Когато аз си бях забравил казанчето отворено,като загря повече,двигателя започна да прекъсва,като пусна газта гаснеше,като цяло не работеше като хората.И понеже имах проблем със стрелката за температурата като се покачи не и обърнах внимание.Ако не беше почнала да прекъсва и да не работи като хората изобщо нямаше да се сетя да отворя капака.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот enigma79 » Пон 07 сеп 2009 14:38


rosen79 написа:А да сте чували случайно,че като изгасиш двигателя темпертурата на охладителната течност се покачва?И ако е била 130 градуса ще стане по-висока.От там запича всичко.Когато двигателя работи водата циркулира малко или много,минава през радиатора съединенията, и малко или много се охлаждаПри загасен двигател тази циркулация я няма.Колко пъти ви се е случвало да ви загрее колата и в същото време датчика да не пусне перката?И другото,което е при прекомерно покачване на температурата се отразява и на работата на двигателя.Когато аз си бях забравил казанчето отворено,като загря повече,двигателя започна да прекъсва,като пусна газта гаснеше,като цяло не работеше като хората.И понеже имах проблем със стрелката за температурата като се покачи не и обърнах внимание.Ако не беше почнала да прекъсва и да не работи като хората изобщо нямаше да се сетя да отворя капака.


Не съм съгласен с теб :012: и мога даго докажа на 100процента,ако оставя колата така както ти казваш,тя ще прегрей тотално и незнам дали и основен ремонт ще ми помогне,или направо нов двигател :!: :!: :!: имам и 2ма свидетели,хора от форума, че несе охлажда колата ако е на едно място,а вдига температурата нагоре,ако желаеш мога дати дам имената им на лс. :deal


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот rosen79 » Пон 07 сеп 2009 15:00


Не искам да споря,има по-компетентни тук нека да кажат.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот enigma79 » Пон 07 сеп 2009 15:22


май оспамих на колегата темат,извинявай колега,аза другото и аз не искам да споря,просто говоря от личен опит и не искам някой който не разбира даси прецака колата,ако съм обидил някой извинявайте :oops:


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот kristianatanasov » Пон 07 сеп 2009 15:31


Mustang GT-R написа:
rosen79 написа:Има едно не писано правило.Прегрял двигател Не се гаси.Загасиш ли го отпиши го.

За да е "прегрял" значи не му е отворен термостата и перкта на радиатора му не върти, и като я оставиш да работи ще я прегрееш със сигурност, защото перката не охлажда а мотора продължава да нагрява!

Ако прегряването е от перката,както ти казваш,тогава използваш втората система за охлаждане :wink: =парното на 6 :idea:


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот Mustang GT-R » Пон 07 сеп 2009 16:32


kristianatanasov написа:
Mustang GT-R написа:
rosen79 написа:Има едно не писано правило.Прегрял двигател Не се гаси.Загасиш ли го отпиши го.

За да е "прегрял" значи не му е отворен термостата и перкта на радиатора му не върти, и като я оставиш да работи ще я прегрееш със сигурност, защото перката не охлажда а мотора продължава да нагрява!

Ако прегряването е от перката,както ти казваш,тогава използваш втората система за охлаждане :wink: =парното на 6 :idea:

Друг е въпроса дали ще има парно в тази ситуация когато няма достатъчно вода в охладителната система и доколко пък би охладило парното, лично аз не бих го пробвал. :beer


Потребителски аватар
GTspecial
Мнения: 563
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот GTspecial » Пон 07 сеп 2009 17:46


............. spam ...... spam ...... spam.....:обичам ви

Последна промяна от GTspecial на Вто 08 сеп 2009 20:35, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот kristianatanasov » Пон 07 сеп 2009 23:12


kristianatanasov написа:Ако прегряването е от перката,както ти казваш,тогава използваш втората система за охлаждане :wink: =парното на 6 :idea:

Спама тръгна в погрешна посока :) вижте какво съм писал!!!


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот passat123 » Вто 08 сеп 2009 19:31


Не прегрява от перката няма кой да чете :D !
А от изхвърляне на вода поради забравена капчка на
водния радиатор да се сложи !

И водата намалява и няма правилно цирколиране !


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Голф 4 1.8 i Загрял до 110 градуса ! Поради причини - Мнение

Мнениеот kristianatanasov » Вто 08 сеп 2009 19:38


passat123 написа:Не прегрява от перката няма кой да чете :D !

Да де ама някой по нагоре беше писал и за перка.....и то тръгна спама,нали знаеш спама е като снежна топка по нанадолнище :)
Мани оспамихме темата....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта