притрепване на празен ход

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nikiangel » Сря 15 мар 2006 12:01


за решението за пръскане на вода в дебитомера...четох и макар че ме съмнява да е от него...как ще се отрази то ако се изпълни на кола с катализатор...защото моята има...според мен този нагар дори и да излезе от двигателя ще задръсти катализатора




Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nikiangel » Сря 15 мар 2006 12:51


а дали не може да е и от това че колата е вече на 197 000 и си е с оригиналния катализатор ?
да се запушва той от време на време ...?

егати...вече ще започна да мисля и че потрепва когато до мен застава някой състезател и мойта се наежва :D

явно наистина може да са десетки причини...дайте съвет


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 15 мар 2006 14:28


hristian37 написа:пробвай с чистене на нагара с вода, прочети в "НАПРАВИ СИ САМ", но на баща ми на алфа155 ефекта беше страшен и тя имаше едно прекъсване между 100о и 2000об,запалих я и я изчаках да загрее -90градуса и я паркирах назад до една бетонна стена и пръсках вода в дебитомера - отзад започна да изкарва яко 4ерно сега работи като часовник. Замисли се над това. :shock


Toва го направих на самолета със спрей за карбуратори . Не излезе много чернилка, но преди това бях сменил възд.филтър,основно почистил кутията за въздуха, оребреният гумен шланг, дебитомера и моторчето за ПХ.Смених и свещи "DENSO"
И резултата мъркане на ПХ, без пропуски или промяна на обороти."Най-малкото 8 цилиндрово " моторче държи 850 об. и си мърка.
След това прочетох статията за почистването с водата.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 15 мар 2006 17:44


Мой колега имаше същия проблем с пасат '92 2.0i. В дунев в сервиза се чудиха 2 дена. Пак на диагностика всичко беше ок. Накрая се оказа, че италиянците като махали газовата вързали някакви 5 волта не където трябва и преебали компютъра. Смениаха му го с друг втора употреба, зачистили му и някакво реле на запалването (с препоръка да го смени) и проблема се реши. А иначе на него му подаваше повече гориво преди това и свещите му бяха черни (а скоро сменени) и за това тресяло (пак според тези от дунев).


Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nikiangel » Чет 16 мар 2006 10:50


значи компресията мисля че е добре...мерихме я...12.5 на три от цилиндрите и 12 на четвъртия.
имаше странния ефект че свещите бяха черни целите а са сменяни преди 2 месеца ...явно както чета оттук подава повече гориво отколкото изгаря...някой със същите симптоми дали има и той черни свещи ?
предварването беше 5 сложихме го на 8 не съм забелязал промени в колата ...сложих някаква съставка която чисти нагар и боклуци по дюзите и цилиндрите...на OLI мисля че беше...немска някаква.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: притрепване на празен ход

Мнениеот тръба » Чет 16 мар 2006 12:57


гти не е за пенсионерско каране!настъпвай я!така ще се продухват дюзите и цялата горивна система от боклуците в бензина.мойта като започне да тресе я изцеждам 2-3 пъти до 5-6 хиляди оборота и след това всичко е "ток и жици".по мое наблюдение тази операция се прави един път в седмицата.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 16 мар 2006 16:11


nikiangel написа:имаше странния ефект че свещите бяха черни целите а са сменяни преди 2 месеца ...явно както чета оттук подава повече гориво отколкото изгаря...някой със същите симптоми дали има и той черни свещи ?


Е точно същото като на пасата за който писах - пробвай да сложиш друг компютър - поне теа в Дунев имаха под ръка и след като се реши от там проблема го продадоха на много прилична цена (втора употреба ест.)


Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nikiangel » Чет 16 мар 2006 17:02


така е съгласен съм че са същите симптоми или поне приличат но на мен не ми е ръчкано по компютъра...не е имало газова уредба и прочие...а пък и нямам резервен :Mr Green Fun та затова първо ще отида уикенда да ми махнат катализатора в м комплект и през това време ще прегледам кабелите на ламбдата защото мже да не дава хубав контакт с конектора и ако след това няма ефект може да мисля за компютър


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Чет 16 мар 2006 21:31


Мен тази компресия която са ти замерили ме съмнява на нов мотор 2Е компресията е 10,4.А при мотор над 150х.км.по мои наблюдения на първите два около8-9.5 трети 8-8.5 четвърти 8-че и надолу.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 16 мар 2006 21:36


като четеш-чети каквото трябва! има разлика между компресия и степен на сгъстяване х:1!
такива мнения карат хората които не разбират много-много да пощуряват какво им е на колата... :evil:


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Чет 16 мар 2006 22:36


Сори!! това е точно степен на сгъстяване 10,4.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 16 мар 2006 22:37


колега пробвай да махнеш катализатора, щом казваш че е на толкова км????


Потребителски аватар
pavkata
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pavkata » Чет 16 мар 2006 22:43


Колега ,изчетох внимателно темата и забелязах следното: а ти някога инжектори чистил ли си ? ама хубаво ,с ултразвук ! Ако не си ,не е зле да ги изчистиш доста сервизи предлагат тази услуга,защото смятам че тая с добавките в бензина е бошлаф работа.

Второ: казваш "изчистих моторчето за празния ход " - двигателя 2Е няма моторче а клапан VDO и е много добре че си го изчистил ,ама уплътненията сменихте ли ? Възможно ли е да подсмуква въздух оттам ?


Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nikiangel » Чет 16 мар 2006 23:47


ми съмнява ме да подсмуква въздух щото проблема ту го има ту го няма...
сипах тая добавка на половин пълен резервоар с бензин щото не пишеше на колко да сипя да ги е...
и наистина ще ходя да махна катализатора уикенда.
прояснявайки ми се как работят нещата ( с помощта на свестни хора дето обясняват ) разбирам че това е доста сложна система и може да се прецака на много места
но ще се моля :bishop да се реши проблема и после :banana :bananarock :ihaaaaa :yahoo:


Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Мнениеот gti_power » Чет 23 мар 2006 14:52


колега какво стана :) ? как се развиват нещата , оправи ли се ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 99 госта