Че проблема е в дефицит на ток-ясно.Ако акумулатора е решил да се сбогува със собственика пак ясно(нов) .Не е нормално дори BG акумулатор да се скапе за 1,2 години.
90% вината е в алтернатора и кабелите.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=107807-писано е доста.
Ако от 14.2V(примерно) след включване на всички консуматори падне с повече
от 1/10V значи има проблем и трябва да се лекува.
Ел. проблем при запалване на Г3
- vessonik
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 19:39
- Автомобил: Golf Plus
- Двигател: 1.9 TDI 105 Hp BXE
- Местоположение: Sofia
Re: Ел. проблем при запалване на Г3
Колеги, опитах дадените препоръки до тук. При стартиране на двигателя сутрин, напрежението на акумулатора пада от 12.6V на 9.3V и се възстановява. При работещ двигател на малки обороти то е 14.3V, а с пуснати консуматори е 14.1V. Закачих акумулатора на зарядно и зарядния ток беше 16.5V. Не е ли доста висока стойността? Утре ще изпробвам акумулатора отново, но за съжаление времето през тези дни е топло и сутрин не прекъсва и не рестартира компютъра... Дали си е време за нов акумулатор? 

Re: Ел. проблем при запалване на Г3
а как върти стартера ? въобще върти ли? нищо не пишеш!може и от стартера да е! при износване на втулките на ротора прави същите бели-дръпва всичкия ток и едвам превърта еднократно.напиши нещо за стартера.
- vessonik
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 19:39
- Автомобил: Golf Plus
- Двигател: 1.9 TDI 105 Hp BXE
- Местоположение: Sofia
Re: Ел. проблем при запалване на Г3
rudoni написа:а как върти стартера ? въобще върти ли? нищо не пишеш!може и от стартера да е! при износване на втулките на ротора прави същите бели-дръпва всичкия ток и едвам превърта еднократно.напиши нещо за стартера.
При завъртане на ключа изгасва таблото и се нулират "часовниците".Не го прави всеки ден, а по-скоро сутрин при по-ниски температури. След това завърта нормално и пали. Не е като при изтощен акумулатор на по-старите коли, когато превърта едвам-едвам. Стартера е правен миналата пролет-лагери, втулки и профилактика.
Колко е нормалния заряден ток при включване за зареждане? При мен е 16.4-16.5V.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ел. проблем при запалване на Г3
vessonik написа:Колко е нормалния заряден ток при включване за зареждане? При мен е 16.4-16.5V.
16.4-16.5V това е напрежение мъжки. Тока се мери в А-ампери

Ама ти тея 16.5V къде ги мериш и как? Когато зрядното е свързано за акумулатора или на изводите на зарядното без да свърано с батерията т.е. на празен ход?
Re: Ел. проблем при запалване на Г3
При завъртане на ключа изгасва таблото и се нулират "часовниците".Не го прави всеки ден, а по-скоро сутрин при по-ниски температури. След това завърта нормално и пали
това е признак за лоша връзка в някоя клема и от АБ кам "маса "на корпус.огледай и почисти правадниците свързващи стартера с АБ и АБ към рамата и от рамата към двигателя.
това е признак за лоша връзка в някоя клема и от АБ кам "маса "на корпус.огледай и почисти правадниците свързващи стартера с АБ и АБ към рамата и от рамата към двигателя.

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ел. проблем при запалване на Г3
rudoni написа:При завъртане на ключа изгасва таблото и се нулират "часовниците".Не го прави всеки ден, а по-скоро сутрин при по-ниски температури. След това завърта нормално и пали
това е признак за лоша връзка в някоя клема и от АБ кам "маса "на корпус.огледай и почисти правадниците свързващи стартера с АБ и АБ към рамата и от рамата към двигателя.
Като съм забил с тея акумулатори съвсем изключих за това, но май Рудони ще излезе прав. Първия заподозрян е кабела (-) акумулатор->купе!
- vessonik
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 19:39
- Автомобил: Golf Plus
- Двигател: 1.9 TDI 105 Hp BXE
- Местоположение: Sofia
Re: Ел. проблем при запалване на Г3
Ама ти тея 16.5V къде ги мериш и как? Когато зрядното е свързано за акумулатора или на изводите на зарядното без да свърано с батерията т.е. на празен ход?[/quote]
Меря ги на клемите на акумулатора при свързано и включено зарядно устройство.
Меря ги на клемите на акумулатора при свързано и включено зарядно устройство.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ел. проблем при запалване на Г3
vessonik написа:radi_nrj написа:Ама ти тея 16.5V къде ги мериш и как? Когато зрядното е свързано за акумулатора или на изводите на зарядното без да свърано с батерията т.е. на празен ход?
Меря ги на клемите на акумулатора при свързано и включено зарядно устройство.
Множко са т.е. най-вероятно акумулатора е зареден. Търси по кабелите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 98 госта