Ел. проблем при запалване на Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ел. проблем при запалване на Г3

Мнениеот i.e.i » Сря 04 ное 2009 16:43


Че проблема е в дефицит на ток-ясно.Ако акумулатора е решил да се сбогува със собственика пак ясно(нов) .Не е нормално дори BG акумулатор да се скапе за 1,2 години.
90% вината е в алтернатора и кабелите.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=107807-писано е доста.
Ако от 14.2V(примерно) след включване на всички консуматори падне с повече
от 1/10V значи има проблем и трябва да се лекува.




Потребителски аватар
vessonik
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 19:39
Автомобил: Golf Plus
Двигател: 1.9 TDI 105 Hp BXE
Местоположение: Sofia

Re: Ел. проблем при запалване на Г3

Мнениеот vessonik » Нед 08 ное 2009 22:45


Колеги, опитах дадените препоръки до тук. При стартиране на двигателя сутрин, напрежението на акумулатора пада от 12.6V на 9.3V и се възстановява. При работещ двигател на малки обороти то е 14.3V, а с пуснати консуматори е 14.1V. Закачих акумулатора на зарядно и зарядния ток беше 16.5V. Не е ли доста висока стойността? Утре ще изпробвам акумулатора отново, но за съжаление времето през тези дни е топло и сутрин не прекъсва и не рестартира компютъра... Дали си е време за нов акумулатор? :horror:


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Ел. проблем при запалване на Г3

Мнениеот rudoni » Пон 09 ное 2009 0:21


а как върти стартера ? въобще върти ли? нищо не пишеш!може и от стартера да е! при износване на втулките на ротора прави същите бели-дръпва всичкия ток и едвам превърта еднократно.напиши нещо за стартера.


Потребителски аватар
vessonik
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 19:39
Автомобил: Golf Plus
Двигател: 1.9 TDI 105 Hp BXE
Местоположение: Sofia

Re: Ел. проблем при запалване на Г3

Мнениеот vessonik » Вто 10 ное 2009 7:12


rudoni написа:а как върти стартера ? въобще върти ли? нищо не пишеш!може и от стартера да е! при износване на втулките на ротора прави същите бели-дръпва всичкия ток и едвам превърта еднократно.напиши нещо за стартера.

При завъртане на ключа изгасва таблото и се нулират "часовниците".Не го прави всеки ден, а по-скоро сутрин при по-ниски температури. След това завърта нормално и пали. Не е като при изтощен акумулатор на по-старите коли, когато превърта едвам-едвам. Стартера е правен миналата пролет-лагери, втулки и профилактика.
Колко е нормалния заряден ток при включване за зареждане? При мен е 16.4-16.5V.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Ел. проблем при запалване на Г3

Мнениеот radi_nrj » Вто 10 ное 2009 10:33


vessonik написа:Колко е нормалния заряден ток при включване за зареждане? При мен е 16.4-16.5V.


16.4-16.5V това е напрежение мъжки. Тока се мери в А-ампери ;) Но въпреки това такова зарядно напрежение ми се вижда голямо. Разреденият акумулатор при започване на заряд обикновено има напрежение 2V на клетка /12V за акумулатора/, след началото на заряда обикновено напрежението на клетка бързо нараства до около 2,2V /13,2V за акумулатора/ и след това плавно достига до 2,4V /14,4V за акумулатора/. В края на зареждането напрежението на клетка отново бързо се повишава до 2,7V /16,2V за акумулатора/. Това е сигнал, че зареждането трябва да се преустанови защото вече започва “кипене” на акумулатора. Освем с отделянето на взривоопасния газ водород започва и интензивно загряване на акумулатора което може да доведе до механична деформация на неговите елементи.

Ама ти тея 16.5V къде ги мериш и как? Когато зрядното е свързано за акумулатора или на изводите на зарядното без да свърано с батерията т.е. на празен ход?


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Ел. проблем при запалване на Г3

Мнениеот rudoni » Вто 10 ное 2009 14:38


При завъртане на ключа изгасва таблото и се нулират "часовниците".Не го прави всеки ден, а по-скоро сутрин при по-ниски температури. След това завърта нормално и пали
това е признак за лоша връзка в някоя клема и от АБ кам "маса "на корпус.огледай и почисти правадниците свързващи стартера с АБ и АБ към рамата и от рамата към двигателя. :да:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Ел. проблем при запалване на Г3

Мнениеот radi_nrj » Вто 10 ное 2009 15:17


rudoni написа:При завъртане на ключа изгасва таблото и се нулират "часовниците".Не го прави всеки ден, а по-скоро сутрин при по-ниски температури. След това завърта нормално и пали
това е признак за лоша връзка в някоя клема и от АБ кам "маса "на корпус.огледай и почисти правадниците свързващи стартера с АБ и АБ към рамата и от рамата към двигателя. :да:

Като съм забил с тея акумулатори съвсем изключих за това, но май Рудони ще излезе прав. Първия заподозрян е кабела (-) акумулатор->купе!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Ел. проблем при запалване на Г3

Мнениеот rudoni » Вто 10 ное 2009 22:00


търси! :да:


Потребителски аватар
vessonik
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 19:39
Автомобил: Golf Plus
Двигател: 1.9 TDI 105 Hp BXE
Местоположение: Sofia

Re: Ел. проблем при запалване на Г3

Мнениеот vessonik » Вто 10 ное 2009 22:42


Ама ти тея 16.5V къде ги мериш и как? Когато зрядното е свързано за акумулатора или на изводите на зарядното без да свърано с батерията т.е. на празен ход?[/quote]

Меря ги на клемите на акумулатора при свързано и включено зарядно устройство.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Ел. проблем при запалване на Г3

Мнениеот radi_nrj » Сря 11 ное 2009 9:43


vessonik написа:
radi_nrj написа:Ама ти тея 16.5V къде ги мериш и как? Когато зрядното е свързано за акумулатора или на изводите на зарядното без да свърано с батерията т.е. на празен ход?


Меря ги на клемите на акумулатора при свързано и включено зарядно устройство.


Множко са т.е. най-вероятно акумулатора е зареден. Търси по кабелите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 98 госта