Аз работя при баща ми от 5ти клас , миналата година като станах на 18 ми подари моя голф , бях събрал някой кинт и за тва първото нещо дето видя колата беше нова боя и лети джанти . После и купих радио , нов карбуратор , акумулатор . Бащата като видя че имам желание и се грижа за нея , ми подари и музика (Колони и усилвател) и после се почна : газова уредба , табло с оборотомер , бели мигачи (странични и тези за бронята) , 4ри нови гуми лятни , 4ри нови гуми зимни (тук и той удари рамо за 50% от парите) , ксенон , централно заключване (подарък от една съученичка за именния ми ден ) , заден спойлер (подарък от приятел) .
После 1 по 1 се скапаха следните неща и ги подмених - динамо , стартер , бензинова помпа , задни амортисьори (пак бащата помогна малко) , носачи , тампони , шарнири . Отделно за 1 година и навъртях 78 000 км и съм я обслужвал 3 пъти до тук (за мен обслужване е - подменяне на всички филтри , масло , антифриз (само вода не е помирисвала никога) , пистов ремък) . 3 пъти смяна на ангренажен ремък . Смяна на накладки и още дребни неща , поправки и подобрения които съм правил сам . За сега остава само да погледна отзад барабаните и жилото на ръчната , че не ми харесва нещо .
Онази вечер се замислих дали да не си купувам БМВ е30 , и като един бъдещ финансист (учещ в момента в БСУ) като теглих чертата се оказа че карам кола , чиито части 70% са чисто нови и няма смисъл да купувам друга кола в която ще вложа същите пари наново , ами по-добре да и сложа на моята едно турбо и каквото стане ... та така със здраве

ПП. Разходите около застраховки и винетки за от бащата , но не слагам и разходите по няколкократното изправяне на лети джанти , ремонтите на гърнето , стендове , елкони , газов регулаж и т.н.
