Проблема на АБФ-а, след 6стр

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот The_Machine » Пон 04 яну 2010 14:16


Хубава проверка на запалителната система (капачка - замърсяване, пукнатини, прогаряне на контактите;; палец- разцепвания, повишено съпротивление, износени контакти;; кабели - светещи на тъмно при рязко форсиране от празен ход, втвърдена изолация, напукана или скъсана изолация някъде;; свещи - повишено междуелектродно разстояние, масивни следи от искрене над гайката за развиване/завиване, нарушена цялост на електродите... )

Мерене на компресия

Мерене на температурния датчик с мултицет + термометър на мотора някъде по главата му:

Изображение




Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот van4ooo » Пон 04 яну 2010 17:32


Проследи маркуча от компа до двигателя тои е за МАП(вграден е в компа).
Кабелчетата под делкото са маса(-) не са при буксите а от другата им страна към купето хванати са с гаика заедно с тръбата за ох.течност.
Центровката си я прави компа-взима сигнал от коляновия вал,ръчно неможе.
Провери нещата които колегата е изброил по горе нищо,че са нови тъкмо като свалиш капачкате ще провериш за остатъци от стария палец.
Провери букса за инжекторите и голямата кръгла букса под нея(в страни от делкото са)за окиси.
Когато пак станат високи оборотите изклучи буксата на стъпковото моторче(с два пина е под пластмасата на колектора) виж колко ще паднат изклучи и буксата на клапана за бензинови пари(с два пина на левия ботуш).
Провери и правилно ли е зацепен ремъка.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот VeilSide » Пон 04 яну 2010 18:08


пич, а провери ли всички маркучи от EGR системата. Под въздушния филтър има цилиндър от него излиза един маркуч, койо влиза в един клапан, а от този клапан друг маркуч, който влиза в дросела. Имам чувството, че ти дърпа въздух от някъде и това шашка ECU-то


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот The_Machine » Пон 04 яну 2010 18:09


Това не е ЕГР, а система за рециркулация на бензиновите пари от резервоара, но е правилна насока и там да се види :beer


150 кс
Мнения: 199
Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот 150 кс » Пон 04 яну 2010 22:46


колега май с теб имаме еднакъв проблем и днес приказвах с двама трима дето уж на специалисти се пишат и ми викат 4е на 50 абф-а един работел както трябва а сега ново шест


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот PL 16v » Вто 05 яну 2010 12:55


The_Machine написа:Хубава проверка на запалителната система (капачка - замърсяване, пукнатини, прогаряне на контактите;; палец- разцепвания, повишено съпротивление, износени контакти;; кабели - светещи на тъмно при рязко форсиране от празен ход, втвърдена изолация, напукана или скъсана изолация някъде;; свещи - повишено междуелектродно разстояние, масивни следи от искрене над гайката за развиване/завиване, нарушена цялост на електродите... )

Мерене на компресия

Мерене на температурния датчик с мултицет + термометър на мотора някъде по главата му:

Изображение

шефе всичко е сменено с ново
свещи
кабели те са от ПЛ на 6 месеца
капачка палец нови
този температурен датчик каде се намира на главата до делкото,ще го сменя за проба,но не излезе на диагностиката за това не съм ръчкал там
компресия не съм мерил,остава и да няма :dummy:

Проследи маркуча от компа до двигателя тои е за МАП(вграден е в компа).
Кабелчетата под делкото са маса(-) не са при буксите а от другата им страна към купето хванати са с гаика заедно с тръбата за ох.течност.
Центровката си я прави компа-взима сигнал от коляновия вал,ръчно неможе.
Провери нещата които колегата е изброил по горе нищо,че са нови тъкмо като свалиш капачкате ще провериш за остатъци от стария палец.
Провери букса за инжекторите и голямата кръгла букса под нея(в страни от делкото са)за окиси.
Когато пак станат високи оборотите изклучи буксата на стъпковото моторче(с два пина е под пластмасата на колектора) виж колко ще паднат изклучи и буксата на клапана за бензинови пари(с два пина на левия ботуш).
Провери и правилно ли е зацепен ремъка.

ясно ,но това което съм сменил нови и стари няма разлика
утре пак започвам ше снимам как са до ги видите така на сляпо
в петък ще я обслужа ангренаж и масло ще видим белезите
пич, а провери ли всички маркучи от EGR системата. Под въздушния филтър има цилиндър от него излиза един маркуч, койо влиза в един клапан, а от този клапан друг маркуч, който влиза в дросела. Имам чувството, че ти дърпа въздух от някъде и това шашка ECU-то

проверих и тях няма скъсано аз ги смених и тях
само този от дросела дърпа въздух другия аз като го засмуча и отваря клапата,ама тя за студено палене май
махнах буксата на стъпковия и изгасна
махнах буксата на тем.датчик колата работи изгасих я и неможе да запали след това
откачих буксата към ламбда сондата карах така нямаше значение дали е там или я няма

тези кабелчета тук ли трябва да са
Изображение

тази букса за какво ще пък
Изображение


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот van4ooo » Вто 05 яну 2010 17:19


Тази букса е за климатика,датчика е над нея на пластмасовия троиник.Това ме подсеща,че имаш един клапан с две маркучета до бобината(управлява клапата на парното)запуши тоя краи към двигателя за проба да не краде въздух от тая система.
Аз като изклуча стъпковия мотор оборотите ми падат на около 500 не изгасва ти като почиства твоя наду ли го с уста при мен пропуска помалко въздух(полузатворен е).Запуши дросел клапата с ръка докато работи двигателя ще паднат оборотите но не изгасва(поне при мен е така).


150 кс
Мнения: 199
Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот 150 кс » Чет 07 яну 2010 8:16


колега виж си вакумите при мене в4ера се оправи същия проблем-бутах ги дърпах ги намествах ги и спря да прави 4алми.моята машинка за вакума е на калника отдясно на акуулатора проследи твоята каде е дано да е от това.аз поне не смених половината мотор да разбера от каде ми прави 4алъми :lol:
:lol: и аз сега ще сменям верига агрен.ремък.ролка.масло и според мене ще по4не да мърка ве4е


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот PL 16v » Чет 07 яну 2010 16:04


150 кс написа:колега виж си вакумите при мене в4ера се оправи същия проблем-бутах ги дърпах ги намествах ги и спря да прави 4алми.моята машинка за вакума е на калника отдясно на акуулатора проследи твоята каде е дано да е от това.аз поне не смених половината мотор да разбера от каде ми прави 4алъми :lol:
:lol: и аз сега ще сменям верига агрен.ремък.ролка.масло и според мене ще по4не да мърка ве4е

утре и аз ще сменяма масла ремъци и ще видя и вакумите,аз ги смених защото не ставаха капачката и палеца бяха оригиналните 95г
и аз мисля ще е някои вакум да видим обаче

мерси за сега пак ще пиша


Потребителски аватар
CyBeR SoUnD
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот CyBeR SoUnD » Чет 07 яну 2010 16:08


опитай да я закашиш на ваг ком...


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот PL 16v » Пет 08 яну 2010 16:20


CyBeR SoUnD написа:опитай да я закашиш на ваг ком...

закачиха я няма грешки за които да се захванат,ама пак ще отида друга де

днес обслужване и направих ремъци и масла,не смених горивния филтър :oops:
Обаче,разпределителните валове с един зъб назад death ,да му таковам на майстора д-то :beat_butt2
сега започна много по от рано да тръгва нагоре колата,но пак прекъсва :012:

има една букса под всмукателите до стъпковия с 4 пина май беше,тя каква защото я извадих и изгасна и после колата май не прекъсваше известно време :roll: :roll:


150 кс
Мнения: 199
Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот 150 кс » Пет 08 яну 2010 17:50


4овек да не би единия да е бил един зъб напред другия един зъб назад.така ги правят май разни шматки дет си мислят 4е ще върви пове4е


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот PL 16v » Нед 10 яну 2010 20:34


днес пак опити,като подавам мноооогоооо леко газ няма прекъсване
ама е изнервещо бавно подаване
каде ще е този вакум,да е бензинова помпа
при сеата са две при фолксваген АБФ дали са пак две
в резервоара и от долу отдясно отзад


150 кс
Мнения: 199
Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот 150 кс » Пон 11 яну 2010 9:06


недей рови резервоари.помпи и други глупости,проследи си марку4етата на вакумите ако трябва ги смени те нищо не струват ама тай както пишеш ми се струва това твоето прекъсване да е от ток да не си мил мотора преди и някаде да си го намокрил дето не тряба,на мене като ми прекъсваше ми го правеше на постепенно леко подаване на газ когато беше рязко не се усещаше,проследи си вакумите 4овек


150 кс
Мнения: 199
Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,не се търпи....,клипче...за доктори

Мнениеот 150 кс » Пон 11 яну 2010 9:08


а и мисля 4е ти беше писал 4е абф не бил като кр или пл ли беше,моя като му подам на първа както се движа и върти гуми до прекъсва4



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта