Ново 20:
Последният, който я пипна каза същото. Помпата не може да храни двигателя в високите обороти при много рязко подаване на газ. Ако искаш развъртане трябва да галиш педала, но и тогава умира след 3-та. После явно се шашка и онова ми ти чудо(компютър, или там каквото е) и проблема става огромен.
Смятам да го реша по следния начин:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17614
Заболя ме главата от KR-a, Кола с Характер
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
RE: За променливи обороти на празен ход и KR.......

Поне на моя PL 16V е така

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: RE: За променливи обороти на празен ход и KR.......
Jetta16v написа:да е намесена и ламбда сонда с катализатор бе
KR-a няма катализатор и ламбда сонда
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- kali_racing
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вървене
Моето Предложение:
1.Откачаш изходящият маркуч и мериш /не трябва да е по маялко от 5.0/
2.Сменяш контактния ключ/като няма хубав контакт няма достатъчно ток,колата не върви!!!/
Всичко е проби
Между другото ако искаш се разходи до гърбът на хотел Принцес/старата автогара 0878768186/
Ще ти погледна колата за диагностика пари не искам
1.Откачаш изходящият маркуч и мериш /не трябва да е по маялко от 5.0/
2.Сменяш контактния ключ/като няма хубав контакт няма достатъчно ток,колата не върви!!!/
Всичко е проби
Между другото ако искаш се разходи до гърбът на хотел Принцес/старата автогара 0878768186/
Ще ти погледна колата за диагностика пари не искам
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Вървене
G2R32 написа:Моето Предложение:
1.Откачаш изходящият маркуч и мериш /не трябва да е по маялко от 5.0/
2.Сменяш контактния ключ/като няма хубав контакт няма достатъчно ток,колата не върви!!!/
Всичко е проби
Между другото ако искаш се разходи до гърбът на хотел Принцес/старата автогара 0878768186/
Ще ти погледна колата за диагностика пари не искам
По точка едно:. Докато колата е на място. Налягане има. Даже мога да трърдя че на първа и втора дърпа. После нещо става

По точка две: Контактният ключ е сменен. И с удоволствие бих се разходил, но:
1. Съм от Пазарджик.
2. Колата още е без документи, ще отнеме време.
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
00
аз мога да кажа само 4е кр няма комп. и е механи4на инжекциа и помпата верно може да е проблем ако не е като оригиналната и диагностика на кр само на рака и тва еAngeljordan написа:Ново 20:
Последният, който я пипна каза същото. Помпата не може да храни двигателя в високите обороти при много рязко подаване на газ. Ако искаш развъртане трябва да галиш педала, но и тогава умира след 3-та. После явно се шашка и онова ми ти чудо(компютър, или там каквото е) и проблема става огромен.
Смятам да го реша по следния начин:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17614
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Вървене
G2R32 написа:Между другото ако искаш се разходи до гърбът на хотел Принцес/старата автогара 0878768186/
Ще ти погледна колата за диагностика пари не искам
Може ли аз да дойда вместо него


- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Помпата трябва да прави 6 бара.Голфа на един приятел не можеше да прави оборити.На 4000 об. прекъсваше.Закараха я при един майстор,който измери налягането на помпата и се оказа че помпата(външната)прави 3 бара.Но ако мериш налягането на бензина при регулатора за налягане на бензина винаги показва 6 бара защото инжекцията си го прави това налягане.Трабва да се измери директно след помпата.
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
надявам се, че не спамя, но в провинцията положението е по-кофти със сервизите за съжление. затова ще дам съвет на колегата от пазарджик да търси иван в сервиз "оги-инвест" - намира се преди високите блокове на "пловдивска" до со мат. пада се отляво, ако се движиш от центъра към сомат-а. горе-долу срещу кат, вижда се сервиза от улицата.
родом съм от пазарджик, а брат ми наскоро беше карал половера там и каза че е доволен от този мастор, разбирал си от работа и имали техника в сервиза. с добри впечатления съм също от новите сервизи зад со мат - лятото карах там служ. ескорт. работят бързо, качествено и евтино (в сравнение със софия)
родом съм от пазарджик, а брат ми наскоро беше карал половера там и каза че е доволен от този мастор, разбирал си от работа и имали техника в сервиза. с добри впечатления съм също от новите сервизи зад со мат - лятото карах там служ. ескорт. работят бързо, качествено и евтино (в сравнение със софия)
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Правя колата в СБА- град Пазарджик
Тук има нов сервиз със доста съвестни момчета. Е случва се и те да допуснат грешки, но нещата са много навързани финансово. Така че избора откъм майстори и сервизи ми е ограничен, да не кажа невъзможен... За сега колата се движи на ГАЗ. Позакърпихме положението на бензин. Всъщност вдига завидните 140 км на Бензин... При положение, че не я вкарвам постоянно в 6-7 000 оборота. Тъй че, споменатия проблем, ще е май точно в помпата. Сега съм се заел с кърпене и интериор. Като приключа, ще се върна на въпроса за работата на двигателя на бензин.
Тук има нов сервиз със доста съвестни момчета. Е случва се и те да допуснат грешки, но нещата са много навързани финансово. Така че избора откъм майстори и сервизи ми е ограничен, да не кажа невъзможен... За сега колата се движи на ГАЗ. Позакърпихме положението на бензин. Всъщност вдига завидните 140 км на Бензин... При положение, че не я вкарвам постоянно в 6-7 000 оборота. Тъй че, споменатия проблем, ще е май точно в помпата. Сега съм се заел с кърпене и интериор. Като приключа, ще се върна на въпроса за работата на двигателя на бензин.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта