Заболя ме главата от KR-a, Кола с Характер

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Съб 01 апр 2006 9:14


Ново 20:
Последният, който я пипна каза същото. Помпата не може да храни двигателя в високите обороти при много рязко подаване на газ. Ако искаш развъртане трябва да галиш педала, но и тогава умира след 3-та. После явно се шашка и онова ми ти чудо(компютър, или там каквото е) и проблема става огромен.
Смятам да го реша по следния начин:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17614




Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Съб 01 апр 2006 9:28


90% съм сигурен че е от помпата. Нема да сложат различни ако няма нужда. Аз съм със същата помпа като на 8V а съм с 1.3i. Просто тая помпа е по-слабичка.


Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

RE: За променливи обороти на празен ход и KR.......

Мнениеот Jetta16v » Съб 01 апр 2006 22:47


:? Абе момци, защо си мисля ,че с двата компа / отдясно и от ляво ,под предното стъкло/ трябва да е намесена и ламбда сонда с катализатор бе!
Поне на моя PL 16V е така :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: RE: За променливи обороти на празен ход и KR.......

Мнениеот musura » Нед 02 апр 2006 14:54


Jetta16v написа:да е намесена и ламбда сонда с катализатор бе


KR-a няма катализатор и ламбда сонда


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 03 апр 2006 15:58


Имаш две помпи както знаеш.
Една в резервоара и една външна (основна). Когато тая дето е в резервоара не работи или има спукан маркуч след нея то тя неможе да подкача гориво до основната помпа и се получава точно това дето си описал като проблем.

РАСО


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Вто 04 апр 2006 8:23


Интересно! Понеже тази в резервоара е чисто нова, при това е тази, която си беше в резервоара на KR-a. Т.е. не е сменена с Друг модел за друг автомобил... Затова приемаме за даденост, че проблема не е в нея. Смятам да разкача магистралата и да я проверя тази работа...


Потребителски аватар
kali_racing
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Вървене

Мнениеот kali_racing » Вто 04 апр 2006 9:09


Моето Предложение:
1.Откачаш изходящият маркуч и мериш /не трябва да е по маялко от 5.0/
2.Сменяш контактния ключ/като няма хубав контакт няма достатъчно ток,колата не върви!!!/

Всичко е проби

Между другото ако искаш се разходи до гърбът на хотел Принцес/старата автогара 0878768186/
Ще ти погледна колата за диагностика пари не искам


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Вървене

Мнениеот Angeljordan » Вто 04 апр 2006 9:12


G2R32 написа:Моето Предложение:
1.Откачаш изходящият маркуч и мериш /не трябва да е по маялко от 5.0/
2.Сменяш контактния ключ/като няма хубав контакт няма достатъчно ток,колата не върви!!!/

Всичко е проби

Между другото ако искаш се разходи до гърбът на хотел Принцес/старата автогара 0878768186/
Ще ти погледна колата за диагностика пари не искам


По точка едно:. Докато колата е на място. Налягане има. Даже мога да трърдя че на първа и втора дърпа. После нещо става :?
По точка две: Контактният ключ е сменен. И с удоволствие бих се разходил, но:

1. Съм от Пазарджик.
2. Колата още е без документи, ще отнеме време.


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

00

Мнениеот ANDREYO » Вто 04 апр 2006 9:36


Angeljordan написа:Ново 20:
Последният, който я пипна каза същото. Помпата не може да храни двигателя в високите обороти при много рязко подаване на газ. Ако искаш развъртане трябва да галиш педала, но и тогава умира след 3-та. После явно се шашка и онова ми ти чудо(компютър, или там каквото е) и проблема става огромен.
Смятам да го реша по следния начин:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17614
аз мога да кажа само 4е кр няма комп. и е механи4на инжекциа и помпата верно може да е проблем ако не е като оригиналната и диагностика на кр само на рака и тва е


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Вървене

Мнениеот nPaCe™ » Вто 04 апр 2006 21:12


G2R32 написа:Между другото ако искаш се разходи до гърбът на хотел Принцес/старата автогара 0878768186/
Ще ти погледна колата за диагностика пари не искам

Може ли аз да дойда вместо него :roll: :arrow:


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Сря 05 апр 2006 1:29


И аз бих минал, обаче сега колата е без регистрация... Както и още не и е завършен ремонта. Когато тогава :)
Но ще се обадя веднага щом има развитие за пътуване. Понеже съм в провинцията


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Сря 05 апр 2006 10:06


Помпата трябва да прави 6 бара.Голфа на един приятел не можеше да прави оборити.На 4000 об. прекъсваше.Закараха я при един майстор,който измери налягането на помпата и се оказа че помпата(външната)прави 3 бара.Но ако мериш налягането на бензина при регулатора за налягане на бензина винаги показва 6 бара защото инжекцията си го прави това налягане.Трабва да се измери директно след помпата.


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Чет 06 апр 2006 16:19


Я кажи при кои маистори в Пазарджик я караш, че ми стана интересно?


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Чет 06 апр 2006 16:58


надявам се, че не спамя, но в провинцията положението е по-кофти със сервизите за съжление. затова ще дам съвет на колегата от пазарджик да търси иван в сервиз "оги-инвест" - намира се преди високите блокове на "пловдивска" до со мат. пада се отляво, ако се движиш от центъра към сомат-а. горе-долу срещу кат, вижда се сервиза от улицата.
родом съм от пазарджик, а брат ми наскоро беше карал половера там и каза че е доволен от този мастор, разбирал си от работа и имали техника в сервиза. с добри впечатления съм също от новите сервизи зад со мат - лятото карах там служ. ескорт. работят бързо, качествено и евтино (в сравнение със софия)


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Пет 07 апр 2006 9:57


Правя колата в СБА- град Пазарджик
Тук има нов сервиз със доста съвестни момчета. Е случва се и те да допуснат грешки, но нещата са много навързани финансово. Така че избора откъм майстори и сервизи ми е ограничен, да не кажа невъзможен... За сега колата се движи на ГАЗ. Позакърпихме положението на бензин. Всъщност вдига завидните 140 км на Бензин... При положение, че не я вкарвам постоянно в 6-7 000 оборота. Тъй че, споменатия проблем, ще е май точно в помпата. Сега съм се заел с кърпене и интериор. Като приключа, ще се върна на въпроса за работата на двигателя на бензин.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта