Проблем след смяна на антифриз!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблем след смяна на антифриз!
Ахаааа... тя твоята е ясна. Под мокета има и ватичка, която също се е понапоила. Това докато изсъхне ще има да изпарява и да ти се мокрят стъклата.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем след смяна на антифриз!
Привет колега,нищо не споменаваш за термостата в развитието на темата.Имай в предвид че ако той не се отвори новия ти датчик за перките отпред няма да сработи.Карам същия голф,смених наскоро термостат който се отваря на 84 градуса,в последствие пуска и първа степен на перките.Дразнят ме тези 84 градуса,но зимата ще е така.Така че колата ти има ли термостат,изобщо отваря ли се,кога става това?Следващия момент е клапана в капачката на разширителния съд-отваря се на 1,3 до 1,5 bar.Ако отвори по-късно или изобщо не отвори,чайника на колата кипва (при заклинил термостат) и го отнася най-слабия елемент по веригата-парното радиаторче.Искренно се надявам това да не се е случило при теб.И най-гадния момент е гарнитура глава,пробив компресия към водна риза.Изчисти тези неща и кажи какво се случва.Най-лесно е ако минеш с напоената вата,както каза колегата по-горе.
EDIT:човече тая кола е замръзнала,мина ми през акъла когато каза че не си я палил седмица и нещо.Имаш ледена тапа някъде по двигатела,затова не гълта антифриз,прегрява и си взривява парното.Ако си я зарязъл с гола водица или слаб антифриз от там са ти всички ядове.Дърпа ли я до майстора,или сама стигна до там?
EDIT:човече тая кола е замръзнала,мина ми през акъла когато каза че не си я палил седмица и нещо.Имаш ледена тапа някъде по двигатела,затова не гълта антифриз,прегрява и си взривява парното.Ако си я зарязъл с гола водица или слаб антифриз от там са ти всички ядове.Дърпа ли я до майстора,или сама стигна до там?
- gepy_m
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
- Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник
Re: Проблем след смяна на антифриз!
Термостата работи,мислех че е прецакан,но си е наред сменен е температурния датчик и радиаторчето на парното,перката се включва.Само се чудех дали е нормално сега в големия студ когато работи парното и после когато паркирам колата и я оставя да изстине,стъклата отвътре стават целите вода?А когато не я бях палил седмица и нещо неможе да е замразнала защото винаги е била с антифриз и тогава температурите небяха паднали под нулата.Колата я закарах на ход до майстора,той е 2-3 км от нас.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем след смяна на антифриз!
Тогава следи внимателно температурата,нивото на антифриза отпред,работата на перките и подсуши доколкото можеш мокета и ватата.Другото което остава е клапата за външен въздух и циркулация.В момента има пресна тема по въпроса,колегите са я преборили.успех.
viewtopic.php?f=5&t=177279
viewtopic.php?f=5&t=177279
- gepy_m
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
- Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник
Re: Проблем след смяна на антифриз!
Мерси колега
значи искам да добавя още нещо,колата няма копче за циркулация на въздуха,няма и климатик.А там където трябва да е филтъра за купето има само една решетка и под нея перката на вентилатора.Сложих предивреме парче филтър от аспиратор под самата решетка защото влизаха боклуци а и маистора ми каза че това не пречи.Сега ще я махна и ще видя дали няма да се оправи.

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем след смяна на антифриз!
Да не те заблудя,без да искам.Забравих че моята барака е с климатик и има тази клапа.Ако под филтъра веднага виждаш перката,значи работиш на външен-пресен въздух.Моля колега със същия двигател и купе без климатик да сподели за въпросната клапа. 

- The Officer
- Мнения: 247
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Проблем след смяна на антифриз!
Щом няма климатик значи няма и филтър купе , значи е нормално да се потят стъклата като си я покарал малко и после си я оставил , защото топлината вътре се преобразува в пара.Затова като покараш малко на топло и после като ще я оставяш за известно време остави за малко вратата отворена за да може външната температура да се изравни с вътрешната и да не се запотяват стъклата.
Това е положението.
Това е положението.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта