проблем с колата....глъхне-РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???

Мнениеот Каспър » Вто 01 дек 2009 6:48


Как така сама е прехвърлила зъб на ангренажа :?:




red_fire
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???

Мнениеот red_fire » Вто 01 дек 2009 9:41


незнам ??????? така ми каза момчето?
но определено знаеше какво прави....и беше много добър...каза 4е е монтьор някъде....
направи ми впечетление как доиде да я оправи..и не от нашия форум а от цитруен..евалата....


Потребителски аватар
Metodi
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 10 фев 2009 11:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???

Мнениеот Metodi » Вто 01 дек 2009 10:17


колега и мойта кола пали над 1200 оборота, след това оборотите си слизат на 900 ,може ли от това да е ,и ако да как става това нагласяне на оборотите някой има ли си на представа да ми обясни по на дълго и на широко ,много ще съм му благодарен :)


red_fire
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???

Мнениеот red_fire » Чет 03 дек 2009 22:17


ето от тук ми реголираше оборотите!!!!
03122009616.jpg


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???

Мнениеот zdravko555 » Пет 04 дек 2009 9:26


:screwy от там не се регулират оборотите и то на двигател с комп, вярно е че зависят от аванса, но така като чета проблема ти е бил разместена центровка и ако найстина ти е бил прескочил ремъка, то и аванса ше бяга. Но оправиш ли ремъка ще се оправи колата без никакво друго питане. Според мен не е трябвало да пипа там, центровката на аванса на тия мотори не се прави на слух или на обороти ами с уред наречен стробоскоп :012:
след решението на проблема няма да е зле да идеш да ти видят центовката иначе може да усетиш разлика във вървенето на голфа.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???

Мнениеот radotom » Пет 04 дек 2009 13:52


zdravko555 написа: центровката на аванса на тия мотори не се прави на слух или на обороти ами с уред наречен стробоскоп :012:

:да: И с откачен температурен датчик, на напълно загряла кола. (много майстори не го знаят)
При откачане на датчика компа минава в режим на базисни настройки (или авариен режим) и спира да пипа изпреварването- нещо изключително важно, за да бъде нагласено както трябва ;)


red_fire
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???

Мнениеот red_fire » Пет 04 дек 2009 16:42


колеги засега колата работи както преди??
незнам....кажете..каква да правя??
нещо объркал ли съм??????


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???

Мнениеот zdravko555 » Пет 04 дек 2009 21:24


radotom написа:
zdravko555 написа: центровката на аванса на тия мотори не се прави на слух или на обороти ами с уред наречен стробоскоп :012:

:да: И с откачен температурен датчик, на напълно загряла кола. (много майстори не го знаят)
При откачане на датчика компа минава в режим на базисни настройки (или авариен режим) и спира да пипа изпреварването- нещо изключително важно, за да бъде нагласено както трябва ;)

да това го знам, но в случая е подробност.
между другото и аз съм за проверка на аванса, ама нямам уреда и не съм се престрашил още да пипам.
да препоръчате човек за тая работа?


red_fire
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???

Мнениеот red_fire » Пон 03 май 2010 21:58


:screwy от там не се регулират оборотите и то на двигател с комп, вярно е че зависят от аванса, но така като чета проблема ти е бил разместена центровка и ако найстина ти е бил прескочил ремъка, то и аванса ше бяга. Но оправиш ли ремъка ще се оправи колата без никакво друго питане. Според мен не е трябвало да пипа там, центровката на аванса на тия мотори не се прави на слух или на обороти ами с уред наречен стробоскоп :012:
след решението на проблема няма да е зле да идеш да ти видят центовката иначе може да усетиш разлика във вървенето на голфа.

:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown евалата на колегата....проблена излезе пак..колата върви зле,харчи много...думите на колегата са верни и правилни....тези дни отивам при никси и ще пиша кво става.


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с колата....глъхне---- подновен и интересен

Мнениеот Zlobomir » Вто 04 май 2010 1:48


Жалко че никой не е видял темата навреме! Поука: да се създаде организация със спешни връзки за помощ и теглене. :idea:


red_fire
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с колата....глъхне---- подновен и интересен

Мнениеот red_fire » Сря 05 май 2010 9:21


утре ще отскоча до никси да я погледне.да видим какъв е проблема.


Потребителски аватар
koko_GTI
Мнения: 1243
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: проблем с колата....глъхне---- подновен и интересен

Мнениеот koko_GTI » Сря 05 май 2010 9:46


red_fire написа:утре ще отскоча до никси да я погледне.да видим какъв е проблема.

проблема може да се окаже наистина в ремъка, но нека да видим какво ще кажат майсторите за да знаем ако стане нещо такова .


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Re: проблем с колата....глъхне---- подновен и интересен

Мнениеот zdravko555 » Сря 05 май 2010 21:19


по темата и при мен има развитие :D
както писах по-горе настройката на аванса не е шега работа и за всеки пишман майстор. И така писна ми от спецове и чак не ми се ходи в сервиз, и ми падна пердето и викам си ще го видя аз тоя аванс сам да си направя. Между другото инвсторах в кабел и за диагностика ама и там нещо на дърво ударих.
Та седнах в един хубав съботен ден да разглобявам и да гледам схеми на зацепване, по-долу ще кача схемата на зацепване на делкото и в какво положение да е палеца,
Ясно се вижда белега на корпуса на делкото, ясно се вижда и палеца, първата работа е да се прекара двигателя на белези т.е. на ГМТ, при което палеца трябва да е в полжението както на снимката или приблизтено там, ако не е то е видно че има нужда от корекция. Корекцията се прави като се разхлаби болта в основата на делкото.
При мен аванса беше малко изостанал, което беше видно от снежно избелените елецтроди свещите, има съмнения за бедна смес, но не беше там проблема.Всеки интусиаст да има в спредвид че настройката е много финна, трябва да се мъда по малко , но наистина малко. След което стягаш ако болта и пробваш как е. На мен ми отне почти 2 седмици като по два пъти на ден поне пипах центровката на път и след работа.
Значи трудно е да се обясни с две думи, просто не е майтап работа и в двете краиности като иде аванса се усеща много при каране и ако има човек понятие какво се случва, може да се ориентира. Например ако се увеличи аванса прекалено много се чува характерното за детоанциите чикане, ако се намали много почва да не върви да прекъсва да пука в аспуха. Истината е някаде по средата.
Идеята е да се намери положението при което мотора върви най-много и не детонира, аз лично си белязах едно положение при което двигателя имаше видима промяна е поведенито, определено вървеше повече, без да детонираи реших че това е моята настроика, всъщност не знам после мисля го пипах пак :oops:
Доста игра падна но определени съм доволен от резулатата, е разбира се не мога да твърдя че това е правилната настроика, но на мен ми харесва. По-долу ще кача снимка на свещите след операцията испред цвета и според рахода мисля че съм много близо до истината :D , като може би е малко към икономичност настроиката.
Искам да вметна че това не е работа за всеки и че и не мен лично ми беше трудно да се реша да пипам там където не е добре да се пипа от неспециалист, както и да е деня беше дълъг и моното разглобих чистих, само стъпковоя още не смея да пипам, но пък и той проблеми не ми прави.
Много дълго стана, дано и е така разбираемо. Ако някои иска да се пробва и има нужда от помощ да не се притеснява
:beer
Прикачени файлове
Mk1-2-3_dist-timiing-2[1].jpg
170_2.jpg


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с колата....глъхне---- подновен и интересен

Мнениеот Zlobomir » Сря 05 май 2010 21:27


Браво колега! :applause:


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Re: проблем с колата....глъхне---- подновен и интересен

Мнениеот zdravko555 » Сря 05 май 2010 21:35


мога да пиша още много, но ще ми трябва цяла нощ.
Мисля да поспя че утре ставам рано път ме чака (и агънце).
Ако има нещо неясно ще пиша в последствие, но това което съм писал е в общи линии.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 27 госта