
проблем с колата....глъхне-РЕШЕН
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???
Как така сама е прехвърлила зъб на ангренажа 

-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???
незнам ??????? така ми каза момчето?
но определено знаеше какво прави....и беше много добър...каза 4е е монтьор някъде....
направи ми впечетление как доиде да я оправи..и не от нашия форум а от цитруен..евалата....
но определено знаеше какво прави....и беше много добър...каза 4е е монтьор някъде....
направи ми впечетление как доиде да я оправи..и не от нашия форум а от цитруен..евалата....
Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???
колега и мойта кола пали над 1200 оборота, след това оборотите си слизат на 900 ,може ли от това да е ,и ако да как става това нагласяне на оборотите някой има ли си на представа да ми обясни по на дълго и на широко ,много ще съм му благодарен 

-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???
ето от тук ми реголираше оборотите!!!!
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???


след решението на проблема няма да е зле да идеш да ти видят центовката иначе може да усетиш разлика във вървенето на голфа.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???
zdravko555 написа: центровката на аванса на тия мотори не се прави на слух или на обороти ами с уред наречен стробоскоп

При откачане на датчика компа минава в режим на базисни настройки (или авариен режим) и спира да пипа изпреварването- нещо изключително важно, за да бъде нагласено както трябва

-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???
колеги засега колата работи както преди??
незнам....кажете..каква да правя??
нещо объркал ли съм??????
незнам....кажете..каква да правя??
нещо объркал ли съм??????
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???
radotom написа:zdravko555 написа: центровката на аванса на тия мотори не се прави на слух или на обороти ами с уред наречен стробоскоп
И с откачен температурен датчик, на напълно загряла кола. (много майстори не го знаят)
При откачане на датчика компа минава в режим на базисни настройки (или авариен режим) и спира да пипа изпреварването- нещо изключително важно, за да бъде нагласено както трябва
да това го знам, но в случая е подробност.
между другото и аз съм за проверка на аванса, ама нямам уреда и не съм се престрашил още да пипам.
да препоръчате човек за тая работа?
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с колата....глъхне----решен ...но как???


след решението на проблема няма да е зле да идеш да ти видят центовката иначе може да усетиш разлика във вървенето на голфа.




Re: проблем с колата....глъхне---- подновен и интересен
Жалко че никой не е видял темата навреме! Поука: да се създаде организация със спешни връзки за помощ и теглене. 

-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с колата....глъхне---- подновен и интересен
утре ще отскоча до никси да я погледне.да видим какъв е проблема.
- koko_GTI
- Мнения: 1243
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: проблем с колата....глъхне---- подновен и интересен
red_fire написа:утре ще отскоча до никси да я погледне.да видим какъв е проблема.
проблема може да се окаже наистина в ремъка, но нека да видим какво ще кажат майсторите за да знаем ако стане нещо такова .
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: проблем с колата....глъхне---- подновен и интересен
по темата и при мен има развитие
както писах по-горе настройката на аванса не е шега работа и за всеки пишман майстор. И така писна ми от спецове и чак не ми се ходи в сервиз, и ми падна пердето и викам си ще го видя аз тоя аванс сам да си направя. Между другото инвсторах в кабел и за диагностика ама и там нещо на дърво ударих.
Та седнах в един хубав съботен ден да разглобявам и да гледам схеми на зацепване, по-долу ще кача схемата на зацепване на делкото и в какво положение да е палеца,
Ясно се вижда белега на корпуса на делкото, ясно се вижда и палеца, първата работа е да се прекара двигателя на белези т.е. на ГМТ, при което палеца трябва да е в полжението както на снимката или приблизтено там, ако не е то е видно че има нужда от корекция. Корекцията се прави като се разхлаби болта в основата на делкото.
При мен аванса беше малко изостанал, което беше видно от снежно избелените елецтроди свещите, има съмнения за бедна смес, но не беше там проблема.Всеки интусиаст да има в спредвид че настройката е много финна, трябва да се мъда по малко , но наистина малко. След което стягаш ако болта и пробваш как е. На мен ми отне почти 2 седмици като по два пъти на ден поне пипах центровката на път и след работа.
Значи трудно е да се обясни с две думи, просто не е майтап работа и в двете краиности като иде аванса се усеща много при каране и ако има човек понятие какво се случва, може да се ориентира. Например ако се увеличи аванса прекалено много се чува характерното за детоанциите чикане, ако се намали много почва да не върви да прекъсва да пука в аспуха. Истината е някаде по средата.
Идеята е да се намери положението при което мотора върви най-много и не детонира, аз лично си белязах едно положение при което двигателя имаше видима промяна е поведенито, определено вървеше повече, без да детонираи реших че това е моята настроика, всъщност не знам после мисля го пипах пак
Доста игра падна но определени съм доволен от резулатата, е разбира се не мога да твърдя че това е правилната настроика, но на мен ми харесва. По-долу ще кача снимка на свещите след операцията испред цвета и според рахода мисля че съм много близо до истината
, като може би е малко към икономичност настроиката.
Искам да вметна че това не е работа за всеки и че и не мен лично ми беше трудно да се реша да пипам там където не е добре да се пипа от неспециалист, както и да е деня беше дълъг и моното разглобих чистих, само стъпковоя още не смея да пипам, но пък и той проблеми не ми прави.
Много дълго стана, дано и е така разбираемо. Ако някои иска да се пробва и има нужда от помощ да не се притеснява


както писах по-горе настройката на аванса не е шега работа и за всеки пишман майстор. И така писна ми от спецове и чак не ми се ходи в сервиз, и ми падна пердето и викам си ще го видя аз тоя аванс сам да си направя. Между другото инвсторах в кабел и за диагностика ама и там нещо на дърво ударих.
Та седнах в един хубав съботен ден да разглобявам и да гледам схеми на зацепване, по-долу ще кача схемата на зацепване на делкото и в какво положение да е палеца,
Ясно се вижда белега на корпуса на делкото, ясно се вижда и палеца, първата работа е да се прекара двигателя на белези т.е. на ГМТ, при което палеца трябва да е в полжението както на снимката или приблизтено там, ако не е то е видно че има нужда от корекция. Корекцията се прави като се разхлаби болта в основата на делкото.
При мен аванса беше малко изостанал, което беше видно от снежно избелените елецтроди свещите, има съмнения за бедна смес, но не беше там проблема.Всеки интусиаст да има в спредвид че настройката е много финна, трябва да се мъда по малко , но наистина малко. След което стягаш ако болта и пробваш как е. На мен ми отне почти 2 седмици като по два пъти на ден поне пипах центровката на път и след работа.
Значи трудно е да се обясни с две думи, просто не е майтап работа и в двете краиности като иде аванса се усеща много при каране и ако има човек понятие какво се случва, може да се ориентира. Например ако се увеличи аванса прекалено много се чува характерното за детоанциите чикане, ако се намали много почва да не върви да прекъсва да пука в аспуха. Истината е някаде по средата.
Идеята е да се намери положението при което мотора върви най-много и не детонира, аз лично си белязах едно положение при което двигателя имаше видима промяна е поведенито, определено вървеше повече, без да детонираи реших че това е моята настроика, всъщност не знам после мисля го пипах пак

Доста игра падна но определени съм доволен от резулатата, е разбира се не мога да твърдя че това е правилната настроика, но на мен ми харесва. По-долу ще кача снимка на свещите след операцията испред цвета и според рахода мисля че съм много близо до истината

Искам да вметна че това не е работа за всеки и че и не мен лично ми беше трудно да се реша да пипам там където не е добре да се пипа от неспециалист, както и да е деня беше дълъг и моното разглобих чистих, само стъпковоя още не смея да пипам, но пък и той проблеми не ми прави.
Много дълго стана, дано и е така разбираемо. Ако някои иска да се пробва и има нужда от помощ да не се притеснява

- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: проблем с колата....глъхне---- подновен и интересен
мога да пиша още много, но ще ми трябва цяла нощ.
Мисля да поспя че утре ставам рано път ме чака (и агънце).
Ако има нещо неясно ще пиша в последствие, но това което съм писал е в общи линии.

Мисля да поспя че утре ставам рано път ме чака (и агънце).
Ако има нещо неясно ще пиша в последствие, но това което съм писал е в общи линии.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 27 госта