въпрос за маслени повдигачи
- SnowMaster
- Мнения: 700
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Ако не цъкат много - карай си и събирай пари за повдигачи. С работата излиза около 140лв. Добавката струва най-малко 40, така че си прави сметка - за мен няма смисъл, а и е съмнително какво ще стане с мотора ти. Аз лично не бих сложил такова нещо. Да не говорим, че ефекта е временен, и всеки път като сменяш маслото ще трябва да слагаш и добавка.
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
SnowMaster написа:при vw като се износят биелните или основните лагери налягането пада и повдигачите тракат.при опел става обратно-сегментите и буталните болтове си заминават първи.успех
И при мен така цъкат ...
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе карайте бе хора.. стига зорлем сте се правили на автомонтьори..
Светка ли ви маслото не... ми кво се пените.. зорлем си намирате закачки...
Да знаете, че квот колата ша го направи, вие 3 пъти по лошо ша си го направите...
Тез коли са правени за каране не за ремонтиране!
Който има излишни, да ходи да дава едни 200-1000 лв, за квот излезне кат се отвори мотора, пък после пак ще си говорим...
Светка ли ви маслото не... ми кво се пените.. зорлем си намирате закачки...
Да знаете, че квот колата ша го направи, вие 3 пъти по лошо ша си го направите...
Тез коли са правени за каране не за ремонтиране!
Който има излишни, да ходи да дава едни 200-1000 лв, за квот излезне кат се отвори мотора, пък после пак ще си говорим...
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Това с тракащите повдигачи явно е нещо типично за този мотор и на моята така и тракат като е студена,долу горе звучи като TDI,даже са ми казвали,я как тихо и равномерно работи това дизелче
.Като загрее се оправя и спират да тракат и просто мотора не се чува.И на други със същия мотор съм се заслушвал,досега не съм видял някой такъв да не трака.Това за износени основни лагери ми се струва малко пресилено да е вярно за всички случаи.Карам с лики моли 10/40 и маслото почти не го пипа,да съм долял не повече от 100-200 г.за 14 хил.км.преди да го сменя,като доливането беше на 12 хил,явно маслото тогава почва да си губи качествата.Не пуши изобщо и си върви на пушка.Карал съм я и в сервиза да я прегледат,но ми казаха да ги сменям само ако ми се дават излишни пари,тъй като това въобще не пречело на мотора да си работи нормално и си я карам,за около 40 хил.,колкото съм и навъртял досега нищо не и е станало.Така,че карай си спокойно/освен ако не те влече да правиш ремонти/ и вярвай в машината,това е VW и няма да те подведе 
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Пийс, бабо, пийс


Последна промяна от Sunny на Вто 28 мар 2006 11:44, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 77 госта



8 лева 