Загуба на мощност Голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Сря 29 мар 2006 10:22


:офф

ivkata написа:Свещите ако не са три електродни няма да ти работи качествено!


Колега, не е "баш тъй" :wink:




Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Сря 29 мар 2006 23:10


Със тези свещи си вдигаше преди 145 и нагоре, нови са, не може да се "счупят"за 2 месеца..
Ако онази гума като гарнитура между карбуратора и двигателя е "Тампона на карбуратора" съм сигурен, че е наред, почистих я преди да сглобим, не беше опечена.
Тази вечер махнах и двете гърнета, остана само тръбата до първото гърне. Много хубаво се чува вътре със затворени прозорци :) обаче хич не върви ама никак - 4-та - 100, 5-та пак 100 и гори над 20 на газ. Духах през гърнетата - няма никаква съпротива, значи не са запушени.
:idea: Хм - тогава да взема да наредя още гърнета - ще върви повече и ще гори по-малко :wink:
Струва ми се, че проблемът може да е от разхлабена връзка на колекторните тръби и тези към гърнето, защото малко се клатеше тая тръба. Утре на светло ще ги видя. А във второто гърне нещо хлопа и се търкаля - нещо като парче тръба да речем, леко е.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Чет 30 мар 2006 0:53


Аха... същата гума.. между карба и колектора.. проверява се като на работещ двигател натискаш карба напред-назад-наляво-надясно. На мен преди да ми го сменят ( тампона ) като се натиснеше силно в ендата посока двигателя почти загасваше.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], vitangt и 104 госта