Термореле за перката?-решено/изгорял мотор на перката/.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
tsetsi написа:Значи на място обезвъздушавам системата колата стига 100 градуса долния маркуч си остава студен перката не сработва.Радиятора е горещ терморелето не може да се пипне от жега.
Това определено не означава нов термостат или най-малкото означава противоречие. Не може хем да не ти отворил термостата хем терморелето да не може да се пипне с ръка.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Както каза колегата silent, правиш шроверка с мост.От купето ти идват два кабела, кафяв - маса и червен - плюс.Кафевия отива в перката, а червения в буксата на терморелето.От тази букса излизат 2 кабела, черно-червен и бяло-червен и отиват в перката(цветовете са по спомен но мисля че не бъркам).Вадиш буксата на терморелето и пускаш мост от червения до бяло-червения и после пък до черно-червения 

- batkata1
- Мнения: 122
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 9:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре някой ще обясни ли какъв е пътя на цирколация на водата от автомобилния двигател през радиятора през кой маркуч влиза и излиза.
Аз до колкото съм запознат се случва следното:
Пали се мотора и започва да загрява при 87 градуса отваря термустата и започва циркулацията на водата от горния маркуч през радиатора от долния маркуч в двигателя.
Долния маркуч става топъл чак след като температурата стигне 87 градуса.
При мен обаче проблема мойе да се окаже че и термостата и терморегулатора не работят. Ебаси каръщината!!!!!
Аз до колкото съм запознат се случва следното:
Пали се мотора и започва да загрява при 87 градуса отваря термустата и започва циркулацията на водата от горния маркуч през радиатора от долния маркуч в двигателя.
Долния маркуч става топъл чак след като температурата стигне 87 градуса.
При мен обаче проблема мойе да се окаже че и термостата и терморегулатора не работят. Ебаси каръщината!!!!!
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи термостата е на долния маркуч в края. Когато не е загряла колата се циркулира малко вода между горния маркуч и разширителното казанче. Като колата ти прегрява долния маркуч трябва да е супер горещ ако ти бачка термостата ако не е значи си за нов термостат.
Аз искам също да попитам възможно ли е терморелето да реагира със закъснение, тоест при по-високи температури от нормалните(имам предвид евентуална повреда). Защото при мен днес се мръдна стрелката цяло деление(Не знам колко градуса е това) за да се включи перката. Помислих си не работи първата степен, ама като слязох перката въртеше доста бавничко сякаш си беше първа степен. Като купих колата не и работеше датчика за температурата и го смених и по принцип зимата си стоеше малко преди вертикално положение имаше си силно парно, та не ми се вярва да е от него.
Колата е Golf 2 1.3i NZ.
Аз искам също да попитам възможно ли е терморелето да реагира със закъснение, тоест при по-високи температури от нормалните(имам предвид евентуална повреда). Защото при мен днес се мръдна стрелката цяло деление(Не знам колко градуса е това) за да се включи перката. Помислих си не работи първата степен, ама като слязох перката въртеше доста бавничко сякаш си беше първа степен. Като купих колата не и работеше датчика за температурата и го смених и по принцип зимата си стоеше малко преди вертикално положение имаше си силно парно, та не ми се вярва да е от него.
Колата е Golf 2 1.3i NZ.
- turbogti
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Батката, при тебе ще излезе един заседнал в затворено положение термостат, макар че по-често се случва да заседне отворен и колата да не може да стига до работна температура нормално. Смени термостата и обезвъздуши системата и би трябвало да е ОК. Обаче преди да правиш, каквото и да е обърни внимание колко бързо колата вдига градусите и ако ти се стори тварде бързо може да имаш и проблем с водната помпа, но е малко вероятно - тя в общия случай започва да тече, а не запецва.
Успех!!!
Кажи като намериш дерта.
Успех!!!
Кажи като намериш дерта.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Термо ключа както го наричате няма да може да включи, ако не отвори термостата.!!!!!
По простата причина, че той се намира на радиатора, и няма топло там ако не отвори термостата..
Та ако искаш да разбереп на място как е "хавата"
Сваляш термостата, и почваш да пипаш радиатора... ако загрява приблизително със същата температура, и пак не се включва, тогава проблема остава перка/датчик.
Ако включва сменяй термостата...
Други причини да не включи:
-въздушна възглавница в радиатора, и до там не отива вода и не може да се нагрее. /трудно става/
-Много намаляло ниво на водата.. просто не може да го покрие, защото той е в горната 1/3 на радиатора..
Деразай./.
За в бъдеще само да знаеш..
Вода се налива на работещ мотор.. щото иначе имаш сериозен шанс да си изкривиш главата
По простата причина, че той се намира на радиатора, и няма топло там ако не отвори термостата..
Та ако искаш да разбереп на място как е "хавата"
Сваляш термостата, и почваш да пипаш радиатора... ако загрява приблизително със същата температура, и пак не се включва, тогава проблема остава перка/датчик.
Ако включва сменяй термостата...
Други причини да не включи:
-въздушна възглавница в радиатора, и до там не отива вода и не може да се нагрее. /трудно става/
-Много намаляло ниво на водата.. просто не може да го покрие, защото той е в горната 1/3 на радиатора..
Деразай./.
За в бъдеще само да знаеш..
Вода се налива на работещ мотор.. щото иначе имаш сериозен шанс да си изкривиш главата

- batkata1
- Мнения: 122
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 9:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пичове Открих проблема!
Моторчето на перката беше изгоряла работи от време на време от време на време спре. Докато в петък не спря завинаги.
Смених Термостсти Термодатчици но старите се оказаха изправни.
Купух си нова перка с моторче 2ра ръка 40 лв. смених я и сега е пушка.
Имам нови термодатчик и термостат ако някои закъса да свирка.
Моторчето на перката беше изгоряла работи от време на време от време на време спре. Докато в петък не спря завинаги.
Смених Термостсти Термодатчици но старите се оказаха изправни.
Купух си нова перка с моторче 2ра ръка 40 лв. смених я и сега е пушка.
Имам нови термодатчик и термостат ако някои закъса да свирка.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 70 госта