Питане за ремонт на глава....нормална ли е цената?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Съб 01 апр 2006 14:06


Miki написа:Я вземи тоя крив клапан да го видиме, че и на мен ми стана интересно. Тоя май те взима за канарче. :wink:


той ако иска да го "метне" ще намери да му даде клапан :wink:




Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Съб 01 апр 2006 19:16


Mи утре ще си зема колата , че като ходих вчера и пак загряваше....днеска се оказало че радиатора е бил запушен и водната помпа е за смяна.... утре ще видим. :twisted:


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Съб 01 апр 2006 22:23


Miki написа:...:


крив клапан - ниска компресия - какво чудно има


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Нед 02 апр 2006 17:52


Aми взех си колата и сега се държи доста по-добре. Нямам проблеми на ниски , не ми заглъхва и прекъсва , на високи или си въобразявам или има малко подобрение. Оправиха ми и проблема със загряването най-после (да чукна на дърво пак да не се прецака). Та нова водна помпа , а радиатора е бил бая запушен . Поне за сега ще си карам с кеф. За парите.... ами 480 лв. е всичко с техни части (гарнитури , семеринги,водна помпа,термостат,клапани).


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 02 апр 2006 20:43


ами не са много. 120 лв са ремонт на глава /сваляне на глава,демонтаж на повредени клапани, припасване на клапани, монтаж. Шлайф глава 20-30 лв. Сегменти 100-120 лв, Гарнитура на глава 25-35 лв.Водна помпа 40-55 лв.Като сложиш цена на термостат, и ?? клапана.


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Нед 02 апр 2006 22:02


Ами 4 х 11 лв и 4 х 8 = 76 лв...


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Нед 02 апр 2006 22:06


всичко хубаво ама не разбрах с това надрало бутало бутало какво стана-ремонтни бутала ли ти сложиха с нови сегменти,риза на този цилиндър с бутало втора ръка ли ти сложиха,или ....тая работа изобщо не се връзва нещо. :roll:


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Нед 02 апр 2006 22:27


Нищо не са слагали , по техни думи било малко... деа ги знам почвам да се дразня , сега колата не може да се форсира , няма мощност , но пък подозирам един кабел за свещите , щото последният път като ги сменях го видях как се е прокъсал и на магия работеше и сега като са ги сваляли освен да са го довършили .... дано да е от това , че ми писна


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Нед 02 апр 2006 22:38


Нищо не са слагали , по техни думи било малко..

такова животно нема.задере ли бутало сака мерки-риза,шлаиф блок+ремонтни бутала със сегменти.може да са си оставили вс.както е било но ша арчи масло и ша пуши/по вероятно е да са си го измислили шот по двг-то на vw тоя номер мн.рядко го прави


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Пон 03 апр 2006 17:37


Центровката е била проблема.......сега колата се държи екстра. Имам обаче едно питане . Някой знае ли колко струва триножника над термостата и мислите ли , че тази джаджа може да се купи и на старо , трябва ми , защото се е спукала на едно място . Мерси предварително.


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Пон 03 апр 2006 17:41


Exell написа: Някой знае ли колко струва триножника над термостата и мислите ли , че тази джаджа може да се купи и на старо , трябва ми , защото се е спукала на едно място . Мерси предварително.


Няма смисъл от втора употреба, даже е желателно оригинален да си вземеш,
мисля че разликата между менте и оригинал няма да е значителна :wink:

Аз оригинален такъв за 1.4 съм купувал на цена от 45 лв :roll:


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Пон 03 апр 2006 19:41


Добре , мерси колега :wink: . Стресирах се , че ще е към 100-150 лв.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 03 апр 2006 21:05


SnowMaster написа:риза на този цилиндър с бутало втора ръка ли ти сложиха,или ....тая работа изобщо не се връзва нещо. :roll:


Ако ще са слагали риза - вади се блока , шлайф , набиване на риза и главата на дръвника. С голямата секира по зелката.


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Пон 03 апр 2006 22:42


Значи днес покарах малко повече колата и................... има огромна разлика във вървежа й. От както съм я купил е била умрял кон , а днес я тествах с на един приятел Фиатката 1.2 80 коня , преди на рампата ме дърпаше с 10 коли....днес с 1-2 :lol:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пон 03 апр 2006 23:12


Exell написа:Значи днес покарах малко повече колата и................... има огромна разлика във вървежа й. От както съм я купил е била умрял кон , а днес я тествах с на един приятел Фиатката 1.2 80 коня , преди на рампата ме дърпаше с 10 коли....днес с 1-2 :lol:
:олелеее :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта