Въпросния ЕРПУЛЕР разполага с най-различни накрайници,в зависимост от щетата,но наистина малко сервизи разполагат с такива.Най-сигурно е да отидеш при вносителя,те имат сервизна част,разполагат с всичко,тенекеджията е много кадърно момче,гледал съм го какви чудеса прави.Работил съм във въпросната фирма и съм наблюдавал целия процес по възстановяването на автомобил,дори от тотална щета,т.е. застрахователя вече е отписал колата като възстановима,а пича я прави така,че не може да се познае.Фирмата се казва ХИДРОЛИФТи се намира в Овча купел.За по-лесно:пътуваш по околовръсното от бул. ,,Цар Борис ІІІ,, посока Овча купел,подминаваш отклонението за самия квартал и продължаваш по посока Суходол,след около 400 м. има гумаджия,до него склад за строителни м-ли и веднага завиваш вдясно,50 м. след това е фирмата,няма как да сбъркаш.Майсторчето се казва Краси.paradiselost написа:Ако се изправя калник или капак или каквато и да било ламарина претърпяла сериозен удар се оправя много трудно защото самия метал се е разтегнал в известна степен и ако се чукне примерно отвътре ламарината изпъква навън и обратно най евтиното решение е изчуква се горе долу колкото да не изпъкне навън и с шпаклата нахвърляш с кит.А устройството с което се оправят подобни щети представлява един вид чук който е механизиран и при чукането в най долната точка и усуква по-малко по този начин един вид събира разтегнатата ламарина.Но много много малко сервизи разполагат с този уред.А въпросния ЕРПУЛЕР се използва за малки хлътвания най вече от градушка.
Изправяне на калник с оксижен.
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Бате, аз съм се занимавал ама одавна с такова изправяне и тъкмо го бях схванал и се заех с двигатели. По принцип то опъва най добре, но нали знае6 кадето мине оксижена, после и каквито бои да слага6 си гние. значи човека дето ме у4и на това изправяне и заваряване с оксижен, съм го виждал от супер смачкан калник да го направи така 4е да му трябват 20-30 грама кит, но никой вече не го използва. Принципа е, че се чука малко с чука и после точно там се нагрява, но трябва да си господ с оксижена ина4е става дупка. Ако си решил да го прави6 така, убеди се че майстора ти го може, иначе процеса е необратим. Успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта