[quote="lambi"]замасяваш L групата правиш едно мостче с един кабел но задължително го слагаш преди да си дал на контакт,ако първо дадеш на контакт и после сложиш мостчето тогава триеш последната грешка,аз имах досадния проблем с тракане на аванс,и все си въртях делкото а аванса не спираше да трака докато не ми казаха за този номер,сега нямам никакви грижи.радвам се ако съм помогнал.[/quote]
Ядай една снимка.
Kak се прави центовка със стробоскоп на ABS двигател
- kristinobal
- Мнения: 181
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Kak се прави центовка със стробоскоп на ABS двигател
снимка не можах да направя ама драснах това и както се вижда не съм добър художник
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Kak се прави центовка със стробоскоп на ABS двигател
Колеги независисмо,че един път бях писал,че 1.8 ABS е прост и корав като селска мома ,но той "нашенски свалки" не трае....затова горещо ви препоръчвам да се вслушате в САМО в съветите на RADOTOM.....другото са свободни съчинения в стил социалЕстически реализъм!
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Kak се прави центовка със стробоскоп на ABS двигател
Ами то това дето съм оградил с ервено каквп е адрес във ВАГ-КОМ ли???: "1. Изключваме 'корекция ъгъла на изпреварване на запалването с VAG-COM 01->04->0000"
ТОЕСТ ТУК Basic Settings Screen : http://www.ross-tech.com/vcds/tour/open_screen.html
ТОЕСТ ТУК Basic Settings Screen : http://www.ross-tech.com/vcds/tour/open_screen.html
Re: Kak се прави центовка със стробоскоп на ABS двигател
добре обяснявате за ВАГ ком как става ,ама аз и до ден днешен при наличието на всички варианти и адаптери не можах да отворя с тях моторите RP и ABS!?отварям ги с виза сканер или аз нещо някъде съм пропуснал?в суматохата! 

Re: Kak се прави центовка със стробоскоп на ABS двигател
Колеги, имам Голф 2 1.8 моно-инжекцион RP мотор с Моно Джетроник (вакуумен аванскоректор). Може ли някой да ми обясни как се процедира там със стробоскопа? Искам да си пипна качествена центровка и всичко да е перфектно.
Re: Kak се прави центовка със стробоскоп на ABS двигател
Вадиш от делкото маркуча,светваш със стробоскопа ,завърташ на 5 градуса ,стягаш делкото и мушкаш отново маркуча.
Re: Kak се прави центовка със стробоскоп на ABS двигател
Имам стробоскоп СУС-9, но не съм много в час как да меря градуси с него. Мога единствено обороти и с присветкването да съвпадна белезите на разпределителния вал и коляновия вал със статичните по мотора (пластмасите). Гледам, че на уреда имам и копченце за ъгъл, както и допълнителна щипка. Ще цитирам известна реплика от една реклама:
"Как да го свържа, бе младеж?"
"Как да го свържа, бе младеж?"

- stefan4o
- Мнения: 19333
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Kak се прави центовка със стробоскоп на ABS двигател
Ще ти обясня принципът на стробоскопа, предполагам по-натам ще се справиш и сам.
Значи има кабелче, което се "включва" към кабела за 1-ви цилиндър. След като се запали колата, всяко светване на лампата значи искра към този цилиндър. Белегът визуално стои почти неподвижно на шайбата на коляновия вал, когато светне лампата. С въртенето на делкото се вижда ясно как белегът се мести. Местиш го дотогава, докато дойде на белязката за 5-6 градуса (мисля на капака на пистовия ремък имаше белязка). После пъхаш вакуума, както ти каза колегата и това е. Тази процедура се прави с ИЗКЛЮЧЕНА корекция по вакуум при автомобилите, които имат такава, освен ако не е написано обратното в ръководството.
Значи има кабелче, което се "включва" към кабела за 1-ви цилиндър. След като се запали колата, всяко светване на лампата значи искра към този цилиндър. Белегът визуално стои почти неподвижно на шайбата на коляновия вал, когато светне лампата. С въртенето на делкото се вижда ясно как белегът се мести. Местиш го дотогава, докато дойде на белязката за 5-6 градуса (мисля на капака на пистовия ремък имаше белязка). После пъхаш вакуума, както ти каза колегата и това е. Тази процедура се прави с ИЗКЛЮЧЕНА корекция по вакуум при автомобилите, които имат такава, освен ако не е написано обратното в ръководството.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта