Интересен проблем - зумер

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: интересен ороблем

Мнениеот PitkataJoe » Съб 26 дек 2009 7:59


Колега, като пищи времето мокро ли е било? Питам защото на един приятел се бяха пооголили кабелите точно до буксата на ТПСа и ефекта беше че колата от време на време гасне като отсечена, пуши една цигара и работи все едно не е било. Та изолирахме и проблема изчезна. Да не е някаква контактна история като загрее мотора например? Лесно е, провери и кабелите за всеки случай. Успех




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: интересен ороблем

Мнениеот rudoni » Съб 26 дек 2009 9:27


iv4o9999 ,тя колата не разбира ,а разбира този който премери налягането и знае признаците за неизправността!има много писано по проблема в раздела за пасатите!


Потребителски аватар
неодачник
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: интересен ороблем

Мнениеот неодачник » Съб 26 дек 2009 20:14


на масления филтър има два датчика , но забелязах и една свободна жица с букса накрая, някой знае ли за какво е тя?


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Re: интересен ороблем

Мнениеот titi7707 » Съб 26 дек 2009 20:19


неодачник написа:на масления филтър има два датчика , но забелязах и една свободна жица с букса накрая, някой знае ли за какво е тя?

тази жица не я гледай и аз я имам но не се вързва никъде!


Потребителски аватар
неодачник
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: интересен ороблем

Мнениеот неодачник » Съб 26 дек 2009 20:32


мога ли сам да си измеря налягането на маслото , имам манометър до 10 атм, питам защото сега по край празниците повечето сервизи не работят , или не им се работи


Потребителски аватар
неодачник
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: интересен ороблем

Мнениеот неодачник » Нед 27 дек 2009 9:46


за ремонт на основни и биелни лагери тряба ли да се сваля целия двигател или може само катера без да се сваля целия двигател , и колко горе долу струва тази процедура


botito
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 03 яну 2007 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: интересен ороблем

Мнениеот botito » Нед 27 дек 2009 11:59


може и само картера да се свали, те не са толкова скъпи, но вземи виж и налягането на маслото първо


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Интересен проблем - зумер

Мнениеот rudoni » Нед 27 дек 2009 21:37


преди да почнеш интервенция премери налягането ,сподели с нас , виж съветите и тогава действай!да не се вкараш в някой филм без край!?


Потребителски аватар
beky1
Мнения: 238
Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
Автомобил: VOLVO V70
Двигател: B5202S.
Местоположение: varna

Re: интересен ороблем

Мнениеот beky1 » Пон 28 дек 2009 22:11


неодачник написа:
plamkata86 написа:Проверете налягането на маслото.С какво масло караш да не е някъкав ментак.

маслото е валволин 10в на 40

изхварли го пълен боклук е аз сам си патил от това масло live max 10 w 40 за автомобили над 100 хил.километра :beat_butt2 :dummy: :beer


Потребителски аватар
beky1
Мнения: 238
Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
Автомобил: VOLVO V70
Двигател: B5202S.
Местоположение: varna

Re: Интересен проблем - зумер

Мнениеот beky1 » Пон 28 дек 2009 22:12


а и рудони е прав послушаи го


Потребителски аватар
beky1
Мнения: 238
Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
Автомобил: VOLVO V70
Двигател: B5202S.
Местоположение: varna

Re: интересен ороблем

Мнениеот beky1 » Пон 28 дек 2009 22:28


rudoni написа:iv4o9999 ,тя колата не разбира ,а разбира този който премери налягането и знае признаците за неизправността!има много писано по проблема в раздела за пасатите!

колата има два датчика за високо и ниско налягане ,когато ти свирне зумера нещо не е наред с високото налягане а другия е за лампата в купето,ако не се лъжа наистина има мн. теми относно това използваи :търсачкаа :търсачкаа


Потребителски аватар
Fripon_X
Мнения: 534
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Интересен проблем - зумер

Мнениеот Fripon_X » Вто 29 дек 2009 10:34


Използвай :търсачкаа .
Лично аз също имах този проблем даже съм и писал във всички или почти всички такива теми. Значи при мен се получи помпата и луфт на основни и биелни и сегментите. Признаците бяха точно като твоите. Особено при загрял двигател. тогава маслото е доста рядко и неможе да уплатни. Такаче отивай да ти замерват налягането. Ако не се лъжа трябва да ти е 2 бара ама не съм сигурен де.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: интересен ороблем

Мнениеот joker » Вто 29 дек 2009 11:37


plamkata86 написа:Премери налягането на маслото!!!

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
неодачник
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Интересен проблем - зумер

Мнениеот неодачник » Вто 29 дек 2009 12:14


kolegi , izwinqwam se 4e pi6a na latinica , no ne6to i kompa se powredi, ta na na problema , sega se wry6tam ot serwiza , merih nalqganeto na masloto kakto me posywetwahte i eto rezultat;
900 obr- 2.5 atm
2000obr- 4 atm
3000obr-6.atm
o4akwam wa6te komentari !!!!! :screwy


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Интересен проблем - зумер

Мнениеот joker » Вто 29 дек 2009 13:32


неодачник написа:kolegi , izwinqwam se 4e pi6a na latinica , no ne6to i kompa se powredi, ta na na problema , sega se wry6tam ot serwiza , merih nalqganeto na masloto kakto me posywetwahte i eto rezultat;
900 obr- 2.5 atm
2000obr- 4 atm3000obr-6.atm
o4akwam wa6te komentari !!!!! :screwy

Извинен си :lol: ....и налягането ти е перфектно!...нормата е 2 bar и повече при 2000 об....но при много добре загрял ДВГ...вентилатора на радиатора да сработи поне 3 пъти!!!Ама що така ми се струва,че си го мерил на хладен ДВГ????Нещо са много високи стойностите на тихи обороти... :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта