


Интересен проблем - зумер
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: интересен ороблем
Колега, като пищи времето мокро ли е било? Питам защото на един приятел се бяха пооголили кабелите точно до буксата на ТПСа и ефекта беше че колата от време на време гасне като отсечена, пуши една цигара и работи все едно не е било. Та изолирахме и проблема изчезна. Да не е някаква контактна история като загрее мотора например? Лесно е, провери и кабелите за всеки случай. Успех
Re: интересен ороблем
iv4o9999 ,тя колата не разбира ,а разбира този който премери налягането и знае признаците за неизправността!има много писано по проблема в раздела за пасатите!
- неодачник
- Мнения: 227
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: интересен ороблем
на масления филтър има два датчика , но забелязах и една свободна жица с букса накрая, някой знае ли за какво е тя?
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
Re: интересен ороблем
неодачник написа:на масления филтър има два датчика , но забелязах и една свободна жица с букса накрая, някой знае ли за какво е тя?
тази жица не я гледай и аз я имам но не се вързва никъде!
- неодачник
- Мнения: 227
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: интересен ороблем
мога ли сам да си измеря налягането на маслото , имам манометър до 10 атм, питам защото сега по край празниците повечето сервизи не работят , или не им се работи
- неодачник
- Мнения: 227
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: интересен ороблем
за ремонт на основни и биелни лагери тряба ли да се сваля целия двигател или може само катера без да се сваля целия двигател , и колко горе долу струва тази процедура
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: интересен ороблем
може и само картера да се свали, те не са толкова скъпи, но вземи виж и налягането на маслото първо
Re: Интересен проблем - зумер
преди да почнеш интервенция премери налягането ,сподели с нас , виж съветите и тогава действай!да не се вкараш в някой филм без край!?
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: интересен ороблем
неодачник написа:plamkata86 написа:Проверете налягането на маслото.С какво масло караш да не е някъкав ментак.
маслото е валволин 10в на 40
изхварли го пълен боклук е аз сам си патил от това масло live max 10 w 40 за автомобили над 100 хил.километра



- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: Интересен проблем - зумер
а и рудони е прав послушаи го
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: интересен ороблем
rudoni написа:iv4o9999 ,тя колата не разбира ,а разбира този който премери налягането и знае признаците за неизправността!има много писано по проблема в раздела за пасатите!
колата има два датчика за високо и ниско налягане ,когато ти свирне зумера нещо не е наред с високото налягане а другия е за лампата в купето,ако не се лъжа наистина има мн. теми относно това използваи


- Fripon_X
- Мнения: 534
- Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Интересен проблем - зумер
Използвай
.
Лично аз също имах този проблем даже съм и писал във всички или почти всички такива теми. Значи при мен се получи помпата и луфт на основни и биелни и сегментите. Признаците бяха точно като твоите. Особено при загрял двигател. тогава маслото е доста рядко и неможе да уплатни. Такаче отивай да ти замерват налягането. Ако не се лъжа трябва да ти е 2 бара ама не съм сигурен де.

Лично аз също имах този проблем даже съм и писал във всички или почти всички такива теми. Значи при мен се получи помпата и луфт на основни и биелни и сегментите. Признаците бяха точно като твоите. Особено при загрял двигател. тогава маслото е доста рядко и неможе да уплатни. Такаче отивай да ти замерват налягането. Ако не се лъжа трябва да ти е 2 бара ама не съм сигурен де.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: интересен ороблем
plamkata86 написа:Премери налягането на маслото!!!

















- неодачник
- Мнения: 227
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Интересен проблем - зумер
kolegi , izwinqwam se 4e pi6a na latinica , no ne6to i kompa se powredi, ta na na problema , sega se wry6tam ot serwiza , merih nalqganeto na masloto kakto me posywetwahte i eto rezultat;
900 obr- 2.5 atm
2000obr- 4 atm
3000obr-6.atm
o4akwam wa6te komentari !!!!!
900 obr- 2.5 atm
2000obr- 4 atm
3000obr-6.atm
o4akwam wa6te komentari !!!!!

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Интересен проблем - зумер
неодачник написа:kolegi , izwinqwam se 4e pi6a na latinica , no ne6to i kompa se powredi, ta na na problema , sega se wry6tam ot serwiza , merih nalqganeto na masloto kakto me posywetwahte i eto rezultat;
900 obr- 2.5 atm
2000obr- 4 atm3000obr-6.atm
o4akwam wa6te komentari !!!!!
Извинен си


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта