



Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Конверсия на предни дискове 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT
и от гти стават но ти трябват дискове от голф мк2 г60 или от пасат б3 с някой голям мотор защото само те са 4*100 на 280мм а гти мк3 всичките са 5*100 

- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Конверсия на предни дискове 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT
Стават също и сеат ибиза 1.8 Т (или поне на него видях че са 280 мм),междуболтовото разстояние е 4x100
.Може да се донорства целия шенкел от сеата,но на МК-2 


Re: Конверсия на предни дискове 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT
Има ефект от смяната и то не само при екстремно спиране за по-бързо охлаждане!
Колкото е по-голям диаметъра на диска толкова по-малко усилие е нужно да се приложи в/у диска за да спре. Не само площта на накладките има значение!
Представете си въртяща се ос и перпендикулярно на нея 2 лоста единия 10см другия 40см. с кой лост по-лесно ще спрете въртенето на оста?
Колкото е по-голям диаметъра на диска толкова по-малко усилие е нужно да се приложи в/у диска за да спре. Не само площта на накладките има значение!
Представете си въртяща се ос и перпендикулярно на нея 2 лоста единия 10см другия 40см. с кой лост по-лесно ще спрете въртенето на оста?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Конверсия на предни дискове 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT
deyan_petrov написа:датчика се закрепя на шенкела,агривната се захваща на главината,но тези шенкели който мислиш евентоално да взимаш си имат место за датчик.Проблема е че като тръгнеш да сваляш датчика от твоя шенкел(АКО е нужно да сменяш шенкел)95% ще счупиш датчика което не е приятно
Така...принципно наистина няма шанс да извади датчика здрав...добре де,има ама минимален

Обаче....не разбирам за какво му е да сменя целия шенкел.Давт го еднакъв за всички Голф 3 независимо от двигател и т.н.
азликата е само в самата главина,като тя може да се избие от неговия си шенкел и да си набие новата...която може да е примерно 5х100мм или каквато го кефи

А за диска е достатъчно да смени само супорта и ако се налага апарата...те хората бяха написали какво се гледа за апарата дали е съвместим.
Съответно ако се стигне до смяна на главината се сваля целия шенкел (датчика за АБС-а е на куплунг) и се избива и набива главината на пресичка...и всичко заспива.
А главината не се вади трудно....обаче повечето пъти като съм избивал главина се е разпадал лагера,което води до смяната му ама те не са безкрайно скъпи пък и при такава процедура не пречи да се сменят така или иначе дори профилактично.
Успех!
- deyan_petrov
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Конверсия на предни дискове 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT
е там се закрепя гривната
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Конверсия на предни дискове 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT
Да,така е.И като гледам е различна за 4х100 и за 5х100...а може и да е еднаква понеже няма инфо точно за нея...ама дори така да е си се сваля и тя и си се слага каквато трябва (ако на 5х100 е различна си се слага тази за 5х100) без да се пипа датчика...което е борбата...понеже датчика няма да излезе цял оттам 

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Конверсия на предни дискове 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT
Стефчо, на 3ка ГТИ отпред е по различна, не е само главината, носачите са други, биалетите и стабизиращата щанга също. Като цяло цялатаа предница е друга 

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Конверсия на предни дискове 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT
Здравейте всички,
наистина
Конверсията е завършена успешно и за всички, които се интересуват - обобщавам какво е необходимо и как станаха нещата!
Оказа се, че както отбелязаха колеги по-горе апарата на GT-то е Lukas 54 с делящ се супорт. Привидно е същия като на GTI, обаче НЕ Е! От тук има два варианта -
Остават оригиналните апарати -
Търсят се само супорти и за дисковете се купуват накладки, които са оригинални за GT - т.е. за диск 256мм-вент.
, за да се ползват оригиналните апарати.
Да правилно си мислите - площта на накладките е напълно еднаква - същите са, разликата идва в дебелината!
Апарати от GTI. Същия модел са Lukas 54, обаче "скобата" в която влизат диска и накладките е по - голяма.
При този вариант просто се купуват по-дебелите накладки, които по каталог са си за 280мм. дискове, но пак повтарям, че по площ са абсолютно като тези за 256мм. дискове.
Това потвърди следния феномен -
Аз взех супорти и апарати от GTI, (за което благодаря на колегата malkiq utd) и нови дискове 280мм. - Brembo с накладки Textar (по-дебелите)- и благодарение на вездесъщите Никси Мишо и Ко и Hertz-а (който почисти апаратите от ABF-a), нещата придобиха следния вид!
Доста съм доволен от резултата и препоръчвам на всички, на които така или иначе предстои смяна на накладки и евентуално дискова да направят същото!
Инвестицията е минимална, а според мен ефекта е повече от добър и като се има в предвид, че накладките са доста по-дебели и по-евтини, мисля че дори парите се избиват след известно време!
наистина
Hertz написа:Евалата, стана супер

Конверсията е завършена успешно и за всички, които се интересуват - обобщавам какво е необходимо и как станаха нещата!
Оказа се, че както отбелязаха колеги по-горе апарата на GT-то е Lukas 54 с делящ се супорт. Привидно е същия като на GTI, обаче НЕ Е! От тук има два варианта -

Търсят се само супорти и за дисковете се купуват накладки, които са оригинални за GT - т.е. за диск 256мм-вент.

Да правилно си мислите - площта на накладките е напълно еднаква - същите са, разликата идва в дебелината!

При този вариант просто се купуват по-дебелите накладки, които по каталог са си за 280мм. дискове, но пак повтарям, че по площ са абсолютно като тези за 256мм. дискове.
Това потвърди следния феномен -
yoan4o написа:За 4х100, 256мм
Накладки
130лв.
- Текстар
За 4х100, 280мм.
Накладки
75лв. - Текстар
Цени актуални към днешна дата в Авто +
Аз взех супорти и апарати от GTI, (за което благодаря на колегата malkiq utd) и нови дискове 280мм. - Brembo с накладки Textar (по-дебелите)- и благодарение на вездесъщите Никси Мишо и Ко и Hertz-а (който почисти апаратите от ABF-a), нещата придобиха следния вид!
Доста съм доволен от резултата и препоръчвам на всички, на които така или иначе предстои смяна на накладки и евентуално дискова да направят същото!
Инвестицията е минимална, а според мен ефекта е повече от добър и като се има в предвид, че накладките са доста по-дебели и по-евтини, мисля че дори парите се избиват след известно време!
- peachbaby
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
колеги,а някой правил ли е такава конверсия от такива апарати( които би трябвало да са 256мм )към 280мм без abs e колата.става въпрос за 1.6 афт мотор 96г.на моите пише usa.не знам какъв им е случая.така я купих.това ли е въпросния супорт който трябва да намеря от gti.?
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
peachbaby написа:
Колега, еми нали точно това съм обяснил в горния пост!
Номера щом е 54 - същата работа!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
Моите апарати все забравям какви са - lucas или griling, но май бяха Lucas. На тях обаче няма никакъв номер
Могат ли да се ползват за конверсия към 280мм. Сега съм с 256мм плътни дискове

Могат ли да се ползват за конверсия към 280мм. Сега съм с 256мм плътни дискове

-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
Winner25 написа:Моите апарати все забравям какви са - lucas или griling, но май бяха Lucas. На тях обаче няма никакъв номер![]()
Могат ли да се ползват за конверсия към 280мм. Сега съм с 256мм плътни дискове
Апаратите на Lucas или Girling с номер 54 са идентични за 256мм плътен и вентилиран диск и за 280мм вентилиран!Разликата е само в съпорта!
Преди 2 седмици и аз правих тази трансплантация на пасат Б3,отпред от 256мм плътен диск минах на 280мм и смених само съпорта(макар че вече си бях купил и спирачни апарати и тогава видях че са еднакви)
Отзад работата беше малко по сложна от барабан на диск


- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
dj carul написа:Winner25 написа:
вече трябва да си хвърлям резервната гума14 цола е .
Не е задължително, просто ако спукаш предна махаш първо задната и заменяш с резервната и така....после задната отпред!
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
yoan4o написа:dj carul написа:Winner25 написа:
вече трябва да си хвърлям резервната гума14 цола е .
Не е задължително, просто ако спукаш предна махаш първо задната и заменяш с резервната и така....после задната отпред!
И така става,ама е много дълга по добре да хвърля няква 15-ка в багажника.
Колега как спира голфа сега с тия дискове Brembo,аз много се чудих да слагам такива ама нарязани и разбрах че доста хора ревът от тях.Какви са ти първите впечатления.Аз сложих Pex засега съм доста доволен а и цената на която ги взех беше убиец

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта