Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот Evil_Master » Вто 16 фев 2010 21:42


има и друго тая грешка никаде я няма кадо дефиниция какво е и от какво

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl
Part No: 038 906 019 AM
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 0813
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317

1 Fault Found
17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High
P1540 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

странна работа
освен това тоя партиден номер на адрес енджин парт номер 038906019 ам по етка излиза следното като част или компонент незнам как да го нарека "control unit for diesel engine" обаче във фолксваген нищоне казали нито какво е нито къде е така че наистина нямам думи.
оказа се че тая грешка е свързана с темпомата на колата - тя имала и авто пилот :lol: :lol: и това е грешка поне една от грешките дето илизат заради CAN и темпомата както и круиз контрола - модерна машина :)

Последна промяна от Evil_Master на Съб 08 май 2010 23:13, променено общо 1 път.




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот rudoni » Вто 16 фев 2010 22:14


това "control unit for diesel engine" ти е електронния блок на дизела!вече няма обикновени дизели :)
1 Fault Found
17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High
P1540 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
ама това ти е датчика за скороста! когато правиш диагностика и колата не е в движение не се отчита сигнал за движение и софта отчита грешка! така е и за датчик хола!


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот Evil_Master » Вто 16 фев 2010 22:47


тая грешка я имаше само като е купил колата след това аз я изчистих преди това проверих живите данни и тогава я махнах.После колата бе на място и на контакт и така я проверихме за грешки. проверихме пак след връщане на ключа изчаках 1 минута от табят дадох контакт -нямаше я.Следващата поява бе след като е огаснала вчера - изчистих я на място в смисъл не в движение - повече не се е появявала днес.Интересно дали може да от това нещо или свързано с него и дали може да имобилаизера което продължавам да не изключвам като проблем.


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот Evil_Master » Вто 16 фев 2010 22:54


намерих това в един форум:
----------------------
"Здравейте Колеги,

Имам следния проблем - омега Х30EV - работи чудесно до един момент, в който без значение дали на място или в движение гасне. Някоий път пали веднага, но по-често няма палене докато не поизстине - около 10-15 мин.
Ходих на диагностика и миказаха, че проблема в датчика на Хол - конкретно датчик на колянов вал.
Въможно ли е да работи и да не работи едновременно ?
В същия момент женски глас !?!??! ми говори в колата, че (до колкото рабирам - на английски е) някакъв лиценз бил изтекъл и ми диктува тел. номер.
Възможно ли е да е запушен катализатора и там да дава някаква грешка на въпросния датчик ? Около колата от няколко дни се носи странна миризма, която според по-компетентни от мен била от катализатора !
Дайте акъл моля.

Датчика струва 270 лв., а махането на катализатора (ако ще се реши проблема от това) да речем 20 -30 лв.
Какво да правя ??!?!??!!"

------------------------
и отговора :

----------------
"колега,начина по който обясняваш че ти се появява проблема е точно проблема на датчика на хоу,давам примери караш няма проблеми и по едно време гасне,мине не мине време пали проблема не се появява до края на деня а на другия ден изпреварваш и отново гаснеш:(
да това е симптома на датчика на хоу 100% от него ти е проблема ,катализатора не може да ти създава такива проблеми 100% сменяй го че някъде ще се прибереш на пътна помощ и няма да ти вземат 270 а 570лв"

--------------------------------
дали може да е от тоя датчик найстина? щото доста прилича на това като симптом и що тея във сервиза са му взели паричките на моя човек ма това си е друг въпрос.
и друго как се проверява тоя датчик той ли е ако проблема се предполага че е той?изобщо тоя мотор има ли такъв датчик.
Мерси


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот rudoni » Вто 16 фев 2010 23:31


има , но е на разпределителния вал .работи и без него ,но не е препоръчително.има нещо друго!търси!


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот skotis » Сря 17 фев 2010 12:20


Колега, аз имах проблем с този датчик на коляновия вал. Изписваше Engine Speed Sensor...
Проблемът беше такъв: Като спра някъде и повече не запалва(не винаги понякога палеше), докато не поизстине... Датчикът, нов от VW e 170 лв

А да работи и да не работи - това си има обяснение: Ваското1 каза, че от топлината нещо се разширявало и прекъсвало, като поизстине пак дава контакт. Също така, може и от вибрации да се породи контакт-неконтакт...според мен. Но при мен това беше проблема, след като го смених пали по друг начин колата :)

Колата е Г4 1.8Т agu мотор


Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот overapac » Чет 18 фев 2010 19:01


датчика на коляновия вал не се ли означава така - crankshaft position sensor ?? heavy metal zork


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот Evil_Master » Чет 18 фев 2010 20:19


обиколил е сервизите из търново и диагностиците и никой не знае каква е тая грешка и това е. сега мисли да ходи до софия там уж имало по вещи, но ми се струва, че всеки търси нещо каквото си е решил, а не това което трябва.иначе от последното чистене на грешките не гаснала.незнам що за проблем е това. аз лично изчетох целия интернет сигурно и никъде наистина няма смислен отговор освен нарушена връзка между системите в колата и по точно, а и според мен е някой проводник или букса незнам защо, но симисля, че е така. а относно имобилайзера дали е възможно в движение да реши, че ключа не е този който трябва и да изгасне?


Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот overapac » Чет 18 фев 2010 20:44


e па да пробва с другия ключ! heavy metal zork


Потребителски аватар
ivayllo
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 18 яну 2009 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Варна

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот ivayllo » Съб 17 апр 2010 16:30


Грешки с номера : 532 и 1217 някой да има идея за какво са ?!


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот Evil_Master » Съб 08 май 2010 23:04


Колеги съвсем нова информация.
На соя същия голф гасненето не е приключило, а просто е намаляло.Скоро пак е огаснал и човека се видял в чудо отново.Но тоя път е попаднал на човек, който обаче му е дал мноого интересна посока за размисъл и след инспекция от оторизиран и запознат с електрониката на тоя тип коли - VAG - майстор, е открил проблема, който се е криел в една спукана спойка на реле, което подава + към ЕКУ и така колата разбира, че е на контакт и това въпросното реле е бил целия проблем, който от своя страна бил доста често срещан при тея коли.И за сега няма проблем. Момчето дето е оправило въпросната спойка му е дало гаранция, че това е бил проблема.
Надявам се темата е от позла и на някой друг съфорумник, защото явно доста трудно се намира добър специалист в българия за каквото и да е.
Поздрави.


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот Съмнителният » Нед 09 май 2010 7:03


Колега, я кажи къде се намира това реле, че и аз съм със същата талига и ако направи мизерия, да знам къде да търся?


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот Evil_Master » Вто 11 май 2010 21:39


Отдолу в краката на шофьора, маха се кората дето е отдолу и релето е едно черно със схемата му на деиствие на него номер немога да ти кажа, защото не го правих аз, а и не съм бил там но знам че е релето, което прекъсва + от контактния ключ и колата само върти на стартер


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос:Кодове за грешки и значението им ?- проблем отстранен

Мнениеот Zlobomir » Вто 11 май 2010 22:41


Е 4-5 релета са. С повече късмет ще се отворят макс 2-3. А и не е казано, че само едно е със студена спойка, карайте наред. :012:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: b747 и 60 госта