Платката в моторчето е за да може то да каже на компютъра къде се намира в момента.
Интересна дилема. Тампона на моното как е?
Като го закачи на диагностика какво каза, дори и други грешки освен свързани с морочето и TPS-а?
Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
Оше в началото като взех колата, показваше някаква грешка не помня номера там пишеше че грешката е в компрелора на климатика уш не бил изключил,тази грешка колкото и да се опитвах да я трия та все се появяваше,както и сензора за километража той също се ебаваше на 120/130кмч започва леко да играв стрелката. но тези 2 грешки от давна не са се появявали. Колата се кара повече от редовно мойе да се каже че не се спира.Тампона е здрав не е нацепен, а и ако е скъсан няма да върви.
При мен проблема е в оборотите 1000 до 2500/3000 и то когато изкам да потегля по-бързо примерно на някое кръстовище ако трябва да се изнеса бързо от него, при натискане на педала се едно някой ме държи отзат или имам по голямо ремарке. преодолея ли тези обороти колата набира се едно е с друг двигател.
При мен проблема е в оборотите 1000 до 2500/3000 и то когато изкам да потегля по-бързо примерно на някое кръстовище ако трябва да се изнеса бързо от него, при натискане на педала се едно някой ме държи отзат или имам по голямо ремарке. преодолея ли тези обороти колата набира се едно е с друг двигател.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
За предварението на запалването какво каза? 

- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
Добре погледнете дали е на белези ангренажният ремък, какво е предварението на запалването, погледни палеца на дистрибуторната капачка и самата капачка. Следващото което ме интересува е масленият ти филтър какъв е, трябва да изглежда така:

не като марка, на 1,6 ABU и всички мотори от този тип филтъра е различен от тези на 1,6 EZ, 1,8 ABS и т.н.. Консртуктивно се различават и от там се стига до един неприятен момент свързан с разпределителния вал, задира и прескача зъб на ангренажа без да го усетиш.
Погледнете тези неща ако там е наред всичко остава да се обърнем към мозъка на колата и да го набедим че е тъп и не знае какво прави.

не като марка, на 1,6 ABU и всички мотори от този тип филтъра е различен от тези на 1,6 EZ, 1,8 ABS и т.н.. Консртуктивно се различават и от там се стига до един неприятен момент свързан с разпределителния вал, задира и прескача зъб на ангренажа без да го усетиш.
Погледнете тези неща ако там е наред всичко остава да се обърнем към мозъка на колата и да го набедим че е тъп и не знае какво прави.

- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
Glove написа:Добре погледнете дали е на белези ангренажният ремък, какво е предварението на запалването, погледни палеца на дистрибуторната капачка и самата капачка. Следващото което ме интересува е масленият ти филтър какъв е, трябва да изглежда така:
не като марка, на 1,6 ABU и всички мотори от този тип филтъра е различен от тези на 1,6 EZ, 1,8 ABS и т.н.. Консртуктивно се различават и от там се стига до един неприятен момент свързан с разпределителния вал, задира и прескача зъб на ангренажа без да го усетиш.
Погледнете тези неща ако там е наред всичко остава да се обърнем към мозъка на колата и да го набедим че е тъп и не знае какво прави.

Интересното е че, току що се прибрах от нощна смяна и понеже е -11.5° оставих я да поработи 4/5мин на място икато тръгнах вървеше на патрон,форсира си се добре оборотите нямат проблеми но стигне ли 70-80° (ти си мъртва за мене) нищо не става от нея. Случвало ми се е докато пътувах до Пазарджик на магистралата да и връщам 3 предавка зада изпреварвам,а това да върнеш 3 при 110-120км според мен не е нормално.НО това е на моменти по някога почти не се осеща.
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
Катализатор имаш ли?
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
theultimate написа:Катализатор имаш ли?
Не. Махнах го ощо преди 2/3 години като купих колата.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
policevidin написа: ....само с предварението не мога да се оправя колко трябва да е и показва ли тази стойност ВАГ-КОМ (коя е как е изписана в програмата)
Интересното е че, току що се прибрах от нощна смяна и понеже е -11.5° оставих я да поработи 4/5мин на място икато тръгнах вървеше на патрон,форсира си се добре оборотите нямат проблеми но стигне ли 70-80° (ти си мъртва за мене) ...
За да видиш на колко градуса е предварението, трябва през VAG-COM да се каже на компа да влезе в първоначални настройки за да фиксира предварението, защото иначе компа го променя и няма да го хванеш. Трябва ти и стобоскоп за да определиш къде се намира предварението.
А това което казваш за температурата е много интересно. Някой проверявл ли е какви показания показва самия датчик, той е двоен, в един корпус са два един за компютъра и един за таблото. По-интересен е този за компютъра ако там има разминаване, може и това да е проблема. По датчика компа разбира колко гориво да дава. Проверете него. Да знаеш че едих истински температурен датчик е около 60лв., останалите са подобия, има и хубави от тях но е рядкост.
Относоно масления филтър изглежда като на снимката, номер по VW за твоя мотор е 030 115 561 AB, определящи са първите три цифри това е за модела двигател и последните букви. Това е по каталог.
Разликата във филтрите е в клапаните в тях, от там идват проблемите.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
Glove написа:policevidin написа: ....само с предварението не мога да се оправя колко трябва да е и показва ли тази стойност ВАГ-КОМ (коя е как е изписана в програмата)
Интересното е че, току що се прибрах от нощна смяна и понеже е -11.5° оставих я да поработи 4/5мин на място икато тръгнах вървеше на патрон,форсира си се добре оборотите нямат проблеми но стигне ли 70-80° (ти си мъртва за мене) ...
За да видиш на колко градуса е предварението, трябва през VAG-COM да се каже на компа да влезе в първоначални настройки за да фиксира предварението, защото иначе компа го променя и няма да го хванеш. Трябва ти и стобоскоп за да определиш къде се намира предварението.
А това което казваш за температурата е много интересно. Някой проверявл ли е какви показания показва самия датчик, той е двоен, в един корпус са два един за компютъра и един за таблото. По-интересен е този за компютъра ако там има разминаване, може и това да е проблема. По датчика компа разбира колко гориво да дава. Проверете него. Да знаеш че едих истински температурен датчик е около 60лв., останалите са подобия, има и хубави от тях но е рядкост.
Относоно масления филтър изглежда като на снимката, номер по VW за твоя мотор е 030 115 561 AB, определящи са първите три цифри това е за модела двигател и последните букви. Това е по каталог.
Разликата във филтрите е в клапаните в тях, от там идват проблемите.
Така филтара ми е такъв но старият ми маслен филтър не беше такъв знам понеже го изрових в гаража. За VAG-COM незнам как да се каже на компа да влезе в първоначални настройки. Ако имаш снимки или поне като стъпки ми ги кажи ако не те затруднява..
Температурният ми датчик на времето като смених оригиналният (понеже си мислех че е прецакан ) дадох май толкова 55лв. Но уви моят не е прецакан просто километража ми е МАЛОУМЕН и загрява (отчита) бавно темп.на водата на индикатора на километража показва 70* а в действителност е 85* измерено с ВАГ-КОМ и с друг електронен терм. Сега затъването го няма но постопли ли се времето преключвам не мога да си го обясня, И още нещо когато подам рязко газ нали клапана който се намира в кутията за въздушният филтър трябва да затвори притока на топъл въздъх и да засмуче студен.При мен е обратно при рязко газ засмуква тпъл.




- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
Направи си проба и блокирай клапана в положение Студен въздух!
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
А като махна катализатора Ламбда сондата каде я сложи
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
Zerga3GT написа:А като махна катализатора Ламбда сондата каде я сложи
Тоест постоянно да тегли топъл така ли?
пробвал съм обратно само със студен не работи, затъва още повече в ниските обороти.
Zerga3GT написа:А като махна катализатора Ламбда сондата каде я сложи
Там където си е била, отворих катализатора като консерва извадих всичко от вътре и после с телоподаващ го заварихме (с един майстор)
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
В мобилето се продаваше обслужен вебер "Weber 32\36 DGAV"

- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Дали да сменя моното с карбуратор 2е2 или друг
Относно режима за първоначална настройка се влиза след като се намерят с компа на килата, от дясната страна ба менюто го пише Basic settings http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html . А относно температурният датчик са няколко типа, от там идват отклоненията от стойностите. Ако си пазиш оригиналния сложи него ако ли не ще поровя да намеря кой е, означават ги с цветни ивици(син,зелен, и т.н.).
Относно клапата за въздуха тя трябва да се затваря като се стопли мотора, на капака на моното има два щуцера, левия е за клапата а десния взема от гърба на моното. Прегледай на гърба на моното дебелия маркуч който отива до съда за вентилацията на резервоара под въздушния филтър.
Тези дни ще се консултирам с един колега и пак ще си пишем.
Относно клапата за въздуха тя трябва да се затваря като се стопли мотора, на капака на моното има два щуцера, левия е за клапата а десния взема от гърба на моното. Прегледай на гърба на моното дебелия маркуч който отива до съда за вентилацията на резервоара под въздушния филтър.
Тези дни ще се консултирам с един колега и пак ще си пишем.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта