


проблем с елекртически прозорци
1. Прозореца, който само се сваля - най-вероятно проблема е в пластмасата, която придържа сачмата в разширеното място (т. 4). Ако може да пост-неш снимка на тая пластмаса, за да ти очертая на photoshop къде какво да направиш. Прави се един малък разрез с ножовка и от там прекарваш съвсем малко тел и я стягаш - колкото да застопориш съчмата.
2. Тези дето стържат - би трябвало да са ти се разплели жилата (вътре в корпуса). Може и пластмасата, която се намира отдолу на релсата, да се е счупила и жилото да е излязло от релсата. Като разглобиш ще кажеш.
2. Тези дето стържат - би трябвало да са ти се разплели жилата (вътре в корпуса). Може и пластмасата, която се намира отдолу на релсата, да се е счупила и жилото да е излязло от релсата. Като разглобиш ще кажеш.
За да не правиш излишни действия като мен първия път
:
Като свалиш кората + оная лепкава гадост дето прилича на донапрен, ама не е, огледай за болтовете (те са с едри глави и се виждат ясно), които държат механизма.
За да го махнеш, трябва да ги разхлабиш и да повдигнеш малко нагоре целия механизъм. След това буташ навътре и той вече е разкачен. Остава да го измъкнеш от вратата.
Естествено, първо трябва да свалиш почти до най-долу джама, за да му развиеш малко болтовете на "ръката", дето го държи. И си викни асистент да ти държи прозореца, че троши пръсти при добра засилка

Като свалиш кората + оная лепкава гадост дето прилича на донапрен, ама не е, огледай за болтовете (те са с едри глави и се виждат ясно), които държат механизма.
За да го махнеш, трябва да ги разхлабиш и да повдигнеш малко нагоре целия механизъм. След това буташ навътре и той вече е разкачен. Остава да го измъкнеш от вратата.
Естествено, първо трябва да свалиш почти до най-долу джама, за да му развиеш малко болтовете на "ръката", дето го държи. И си викни асистент да ти държи прозореца, че троши пръсти при добра засилка

- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Пасатските механизми са много по здрави, за разлика от тези на голфа.
Само незнам дали могат да се пригодят за голф. Досега съм имал само разплетено-скъсано жило на едното предно стъкло.Свалих си сам механизма и тъй като нямах време го дадох на един за 20 лв. ми смени жилото. Каза че не дава гаранция ама все още работи.
Иначе цените за механизмите без двигателчето в Ауто+ са следните - 90лв за неоригинален и 190лв. за оригинален.
Само незнам дали могат да се пригодят за голф. Досега съм имал само разплетено-скъсано жило на едното предно стъкло.Свалих си сам механизма и тъй като нямах време го дадох на един за 20 лв. ми смени жилото. Каза че не дава гаранция ама все още работи.
Иначе цените за механизмите без двигателчето в Ауто+ са следните - 90лв за неоригинален и 190лв. за оригинален.
- Golf3User
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2005 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
снимките на вашето внимание:
днес за около 30 минути успях да си разглобя вратата и да сваля механизма
после откачихме шейната.това което ми направи впечатление е че едно пластмасово краче се беше счупило
от тук видях че се подава другата част от това краче:
след като обърнах и свалих шейната направих още една снимка.
мился че крачето се е намирало над този жлеб в който лежи сачмата.видях след разглобяване на вратата че съчмата е излязла от жлеба и се намира от горната му страна, така че прозореца може само да се сваля но не и да се качва...
явно трябва да се замени счупеното краче, или както колегата snowman каза може да се направи телена халка над съчмата. друго което забелязах е че шейната много лесно пада от релсата защото едно от крачетата на самата шейна си е заминало.надявам се това да е доста изчерпателно.ако искате още снимки шейната е при мен и мога да направя по всяко време.
п.п. забелязах днес че тази бялата изолация ми е скъсана.с какво да я заменя за да не ми се пълнат вратите с пепеляк ?


днес за около 30 минути успях да си разглобя вратата и да сваля механизма

после откачихме шейната.това което ми направи впечатление е че едно пластмасово краче се беше счупило


от тук видях че се подава другата част от това краче:

след като обърнах и свалих шейната направих още една снимка.

мился че крачето се е намирало над този жлеб в който лежи сачмата.видях след разглобяване на вратата че съчмата е излязла от жлеба и се намира от горната му страна, така че прозореца може само да се сваля но не и да се качва...
явно трябва да се замени счупеното краче, или както колегата snowman каза може да се направи телена халка над съчмата. друго което забелязах е че шейната много лесно пада от релсата защото едно от крачетата на самата шейна си е заминало.надявам се това да е доста изчерпателно.ако искате още снимки шейната е при мен и мога да направя по всяко време.
п.п. забелязах днес че тази бялата изолация ми е скъсана.с какво да я заменя за да не ми се пълнат вратите с пепеляк ?

Добре, че си направил повечко снимки.
Точно за този проблем ти говорех (счупената пластмаса).
На снимката по-долу съм отбелязал къде се прави малък разрез с ножовка.
По принцип счупената пластмаса покрива една метална пластинка (това е един вид "тавана" на разширението за съчмата, който е прорязан та да минава жилото). Трябва да се ръководиш от това, че разреза трябва да стане точно под металната пластинка. И да не се увлечеш с ножовката.. трябва да резнеш само колкото да се завре телта. Не ползвай много дебела тел - може би мойта да е била 1-2 мм (от кабел на някаква лампа е), защото на някой места ще минава много близо до релсата и трябва да не се допира. Иначе при движение на джама ще се скъса.
Предлагам ти да помислиш как да я вържеш и, ако имаш затруднения, да ти отговоря на конкретни въпроси.
Мисля, че си е така шейната по принцип - захваната е от едната страна само. Имай предвид, че като сложиш прозореца, той не и дава да шава напред-назад.
Точно за този проблем ти говорех (счупената пластмаса).
На снимката по-долу съм отбелязал къде се прави малък разрез с ножовка.

По принцип счупената пластмаса покрива една метална пластинка (това е един вид "тавана" на разширението за съчмата, който е прорязан та да минава жилото). Трябва да се ръководиш от това, че разреза трябва да стане точно под металната пластинка. И да не се увлечеш с ножовката.. трябва да резнеш само колкото да се завре телта. Не ползвай много дебела тел - може би мойта да е била 1-2 мм (от кабел на някаква лампа е), защото на някой места ще минава много близо до релсата и трябва да не се допира. Иначе при движение на джама ще се скъса.
Предлагам ти да помислиш как да я вържеш и, ако имаш затруднения, да ти отговоря на конкретни въпроси.
друго което забелязах е че шейната много лесно пада от релсата защото едно от крачетата на самата шейна си е заминало.
Мисля, че си е така шейната по принцип - захваната е от едната страна само. Имай предвид, че като сложиш прозореца, той не и дава да шава напред-назад.
Приемаме, че си резнал пластмасата и телта е поставена в разреза.
Описание според снимката по-горе:
1. Отдясно минава през дупката, която също се намира отдясно.
2. Отляво я натискаш да прилепне към тялото на шейната и после минава през дупката, която се намира отгоре.
Вече двата края на телта са от "задната" страна на шейната, къде ги стягаш с клещи и отрязваш излишното.
После поставяш шейната на релсата и оглеждаш дали някъде телта се допира. Ако има такива места я натисни или огъни, така че да няма допир.
Имай предвид, че почти няма напрежение върху телта - реално напрежението е в посока право нагоре. Телта само пречи на съчмата да излезе от гнездото.
Описание според снимката по-горе:
1. Отдясно минава през дупката, която също се намира отдясно.
2. Отляво я натискаш да прилепне към тялото на шейната и после минава през дупката, която се намира отгоре.
Вече двата края на телта са от "задната" страна на шейната, къде ги стягаш с клещи и отрязваш излишното.
После поставяш шейната на релсата и оглеждаш дали някъде телта се допира. Ако има такива места я натисни или огъни, така че да няма допир.
Имай предвид, че почти няма напрежение върху телта - реално напрежението е в посока право нагоре. Телта само пречи на съчмата да излезе от гнездото.
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Kashon
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
пак за прозорците
абе виждам сте се запекли тука на тема прозорци я и аз да попитам... мойто проблем4е дали е лесно оправимо.... значи предистория, като я гледах още колата в автосалона преди месец като свалих джама нещеше да се дигне чуваше се че се мъчи ама джама не помрадваше пича каза че ша го опраи на следващия ден когато трябваше да я вземам и наистина си беше ок , само че това което не ми напраи впечатление веднага а после че вече като натисна копчето за сваляне не пада сам до долу (за разлика от десния джам който пада сам до долу а се качва според това колко държа копа) тъййй аз и не съм 100% сигурен дали трябва да пада до долу с 1 натискане но ПРОБЛЕМА е: че и да задаржа бутона прозореца пада да кажем с 5пръста и спира(дори и да държа бутона). трябва да пусна бутона и пак да го натисна и ши свали с още толкоз т.е. за да си свала прозореца трябва към 5 пъти да натисна бутона. същото е за качването. та искам да попитам от какво е това и има ли лесна оправия че алармата ми е с "компфорт" функция която трябва да дига прозорците ауто и реално сега е тъпо с тоя шофьорския джам че се дига на "импулси"
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: пак за прозорците
Kashon написа:...
За това че не ти са сваля като натиснеш бутона до доло някъде беше писано че е от комфорта но не на аларамата а на самите прозорци.Моетостъкло на навигаторското място стана точно така след като му се скъса жилото и незнам дали може да се оправи но си го вдигам с задържане на бутона.
Що се отнася до вдигането на степени, моите двете задните са така.Предполагам пак е комфорта. Някой някъде беше писал че се настройвал но така или иначе неразбрах как става точно. АКо някой знае да казва.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта