Ремък - не съвпадение на белязки?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 19 юни 2006 20:43


АЕК има обаче едно паразитно валче дето малко хора му обръщат внимание при смяна на ангренажа... а то е вързано директно на...делкото!
другия майтап е че не можеш да пипаш центровката на тоя мотор-както и на ADY. можеш да си въртиш делкото до посиняване и резултат-нула. компира ще те шунтира и единственото което ще постигнеш е да си объркаш прекъсвача тотално (нещо което явно се забелязва при тебе)
затова:

нагласи белезите на ремъка и свали капачката на делкото.

погледни дали средата на палеца сочи към една почти незабележима резка в корпуса на делкото (под пластмасовия щит) ако не съвпадат-завърти корпуса на делкото за да ги съвпаднеш.

провери резултата в движение

докладвай! :D




devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Пон 19 юни 2006 23:09


Слушам :D
ще се обадя на майстора и ще видим какво може да сторим :wink:
след извършената операция ще докладвам :wink:


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Вто 20 юни 2006 15:07


Доклад

за vaskoto1

днес бях при майстор, казах му какво си ми написъл, след сваялне на дистрибуторната капачка се установи, че палеца бяга от белега с около 1 сант...
казах му че колкото и да си върти делкото нищо няма да излезне, той каза добре... и завъртя корпуса на делкото така, че белязката да застане под палеца.... сега сочат 1-ви цилиндър... както трябвало да е.
да ама палим и опааа същия проблем, казах му пак, че с преместването корпуса на делкото нищо не сме направили... трябва да се премести палеца. въпроса обаче е : в какво положение трябва да стой белязката на корпуса на делкото... накъде да сочи?

след което ми беше казано, че няма как да е от делкото, да съм си погледанел дебитомера, или проблема можел да е в горивната система.
после ми каза... че ти кога е караш над 5 хил. оборота, след което ми каза да си карам на газ.. нали там не прави тая мизерия...
честно,ама много се ядосах :evil:

та пак да питам... в какво положение трябва да е блеязката на корпуса на делкото, накъде да сочи?
трябва ли да сваляме ремъка и да настроим всички белези (вкл. този на делкото)?

ми това е :roll:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 21 юни 2006 4:25


Всички белези трябва да си дойдат по местата а те са:на разпределителния вал върха на капака на клапаните,трябва да се сложи шайбата на коляновия вал и белега на шайбата трябва да дойде на една равнина с белега на междинния вал който върти делкото.при това положение палеца трябва да сочи към белега който е на делкото(първи цилиндър).Съотвтветно положението на делкото е:първи цилиндър трябва да дойде от страната на блока,а вакумнния регулатор на делкото се пада към радиатора.При това положение се зацепва ремъка като се почва от колляновия вал обратно на часовниковата стрелка.колянов вал междинен вал,разпределителен вал,обтяжна ролка.Опъва се ремъка така,че като го хванеш между разпределителния и междинния вал да може без усилие да се завърти на 90 градуса.Ако се пренатегне ремъка,след запалване на мотора се чува един доста стряскащ звук,за тези които не знаят.А колкото до майстора сменяй го :wink: :lol: :lol: Това е.Ще се радвам ако съм бил полезен


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Сря 21 юни 2006 4:32


devil_vas написа: :
тоя майстор е уникален тъпир -такива най ги мразя -когато не разбират и не им се занимава почват да ти викат ''Абе карай си така бе брадчет ти да не караш нова кола ,че толкова се заглеждаш '' :shock :dummy:


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Чет 22 юни 2006 19:51


Реших, че тази тема е подходяща да задам своя въпрос ( вероятно към vaskoto1 ). Просто за да не отварям нова тема.
Аз, за разлика от колегите, нямам никакви проблеми с белезите на газо-разпределителния механизъм и със зацепването на делкото.
Но ... По всички книги и софтуери ( Autodata, ELSA ) за двигател RP дават начален ъгъл на предварение 6 градуса. Понеже се занимавам с електроника - направих си стробоскоп за целта и на ремъчната шайба на коляновия вал освен оригиналния белег за ГМТ нанесох още белези ( 6, 10, 15, ..., 40 градуса ). Когато колата работи с начален ъгъл от 6 градуса липсва динамика ( при ускорение на 1-ва и 2-ра предавка се "чуди" и забива муцуна в първия момент ). Автомобилът се държи перфектно при начално предварение от около 18 градуса.
Та общо-взето проблем нямам, но ме човърка отвътре защо, аджеба не работи както си пише по книгите ?
Вакуумния регулатор, както и клапанът, през който минава тръбата за вакуума са изправни. Имам съмнения за центробежния регулатор, но от друга страна при високи обороти ( около 4 500 ) предварението е над 30 градуса ...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта