Относно видовете ключове, на болшинството от които проблемът е, че са с едно рамо. Нешо като затварачка за компоти с променлив вътрешен диаметър ще е идеална за първия оборот.
А иначе за части/пари/приходи/разходи не е точно така. Имаме си кофти манталитет, ще извинявате, и аз се улавям на моменти, може би защото се славим като конен народ. Как нямаме пари, погледнете на какво прилича София. Кола до кола върху кола.

Не се харчи рационално! Дори човек да е финансово ограничен, щом има съзнанието, че евтиното излиза скъпо, ще поддържа колата адекватно, и една истинска на семейство, не 2-5 кочинки. Аз примерно наистина се кефя сам да си ремонтирам моята, особено при качеството, което сервизите предлагат. При познати да ходя ми е неудобно, защото пък искат смешно малко. Части ми намира един приятел, хубавки са. Та в твоя случай щом си дал парите, значи си ги имал... И аз правих такива дребни грешки, примерно да не купя нов семеринг при опит да спра теч от тройника на водната система - ново развиване, пак семеринг...
Пресен пример от преди седмица, от гости на друго гости. Рено Меган и Джетата, 5 човека. Не се съгласиха да ползваме само моята, настоявах че така е редно като съзнателни хора, загрижени за околната среда... и други причини, нз (не ми се мисли ако бяхме избрали само Мегана

). Отидохме на гости на около 4-5 км, където естествено Меганът се скапа и не можа да запали. Бутахме, теглихме... Накрая се побрахме в моята и се прибрахме с акумулатора на Мегана в багажника. За капак домакинът си изтърси ключовете от неговата Тойота при мен, докато теглеше, и се сети след 40 мин и 30 км, когато бях в нас.
Съжалявам за отклонението, наистина няма общо с маслен филтър, но се надявам да е било весело и полезно. В случай, че замесени лица са го прочели, не се впрягайте, смехът е здраве, няма имена.
