Да попитам за двигател на Голф3 1,8 ААМ
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
:)
Пич , сорка ама много тъпи въпроси хвърляш тука 

- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
:)
Прочетох последното в темата и ме заинтригува тази информация. Какво ви е мнението за 1.8 90к.с ... нещо по интересно за него да ми кажете ако някой знае?
Здравейте,
Аз също имам такъв двигател ААМ. Има и клима. И като реша да изпреваря от 5-та е добре да слезеш на 3-та, за да се движи както трябва, и пак с много условности. Инъче не е претенциозен към горивотоА 92 става... За скорости и стабилност няма да говорим, че ще заема целия форум. По нашите пътища над 120 подскача като скаклец.
Ако не си го купил все още недей, ако си - честито.
Има обаче едно но...ако решиш да имаш малко по-сериозен автомобил ще ти обясня подробно как да му сложиш пълна инжекция и да караш нещо, което няма много общи неща с ААМ освен, че на блока пише това и минаваш с по-нисък данък.
Успех!
Аз също имам такъв двигател ААМ. Има и клима. И като реша да изпреваря от 5-та е добре да слезеш на 3-та, за да се движи както трябва, и пак с много условности. Инъче не е претенциозен към горивотоА 92 става... За скорости и стабилност няма да говорим, че ще заема целия форум. По нашите пътища над 120 подскача като скаклец.
Ако не си го купил все още недей, ако си - честито.
Има обаче едно но...ако решиш да имаш малко по-сериозен автомобил ще ти обясня подробно как да му сложиш пълна инжекция и да караш нещо, което няма много общи неща с ААМ освен, че на блока пише това и минаваш с по-нисък данък.
Успех!
ААМ е прекрасен мотор.Моят е над 300000 от които около 50000 мои.Никога не ми е създавал каквито и да било проблеми.Просто сменяш ролка ремък и масло и караш,после пак сменяш и пак караш.Най-голямото му предимство е огромният моторесурс в сравнение с другите мотори на V.A.G. , елементарната подръжка, както и ниския разход на гориво -
90 km/h - 5.4
120 km/h - 7.2
градско - 9.3
Основен негов недостатък е ниската литрова мощност.При извънградско с 5 човека в колата и включен климатик изпреварванията са кошмарни и на високи обороти просто умира. Най-еластичен е между 2000 и 3000 rpm.
Така че, ако си търсиш здрав, непретенциозен и икономичен мотор за експлоатация предимно в градски условия, ААМ би бил един перфектен избор.
90 km/h - 5.4
120 km/h - 7.2
градско - 9.3
Основен негов недостатък е ниската литрова мощност.При извънградско с 5 човека в колата и включен климатик изпреварванията са кошмарни и на високи обороти просто умира. Най-еластичен е между 2000 и 3000 rpm.
Така че, ако си търсиш здрав, непретенциозен и икономичен мотор за експлоатация предимно в градски условия, ААМ би бил един перфектен избор.
Здравейте!
И аз имам от скоро същия мотор на Г3. Но от известно време - по точно като смених ремък, ролка и масло когато дам газ независимо на коя скорост във високите обороти предърпва. С леко отнемане на газта се оправя. Прави го при студен и топъл мотор само че при топъл мотор го прави на по високи обороти. Знам че не е нормално защото в началото го нямаше този проблем. Възможно ли е от неправилно сложен ремък да го прави това или когато е свалял шайбите за помпата и хидравликата е повредил някой датчик. Моля ако сте имали такъв проблем ми кажете от къде евентуално може да е.
И аз имам от скоро същия мотор на Г3. Но от известно време - по точно като смених ремък, ролка и масло когато дам газ независимо на коя скорост във високите обороти предърпва. С леко отнемане на газта се оправя. Прави го при студен и топъл мотор само че при топъл мотор го прави на по високи обороти. Знам че не е нормално защото в началото го нямаше този проблем. Възможно ли е от неправилно сложен ремък да го прави това или когато е свалял шайбите за помпата и хидравликата е повредил някой датчик. Моля ако сте имали такъв проблем ми кажете от къде евентуално може да е.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 3:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
turbogti написа:Никой ли не знае нещо по въпроса? Какво ще стане, ако на един мотор му се увеличи САМО степента на сгъстяване? Без да му се пипа нищо друго... Този 1.8 моно е чудесен пример, защото го има и 75, и 90 коньове...![]()
![]()
става. аз моя аам го сгъстих като отрезах главата с 2мм. по мощен е сега а като го караш нормално е доста по икономичен-- има тема Пилене на аам в форума когато го правих аз съм същия забрих си паролата и са съм с друго име
- nikolov ilko
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 95 госта