Ако колелата са във въздуха волана се върти лесно и на загасен двигател.Има ли изобщо разлика в усилието след запалване на мотора?Виж Тази Тема,виж и линковете в нея.Обърни внимание на дискусиите за "бъбрека" на помпата,за заклинения клапан на руснака и накрая на Това
Дано е малка беля и успех.



Тегав волан - управление !
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Тегав волан - управление !
bat_vane написа:Проверих ремъка - не е разхлабен , няма течове , маслото е на мах . Направих друг експеримент - качих предницата на крикове и волана пак се върти тегаво при положение , че гумите са във въздуха . Мисля , че помпата не създава достатъчно налягане и е на път да си отиде напълно . Вие какво ще кажете по въпроса ?
Пробвай при високи обороти дали ще ти олекне волана.Ако когато колелата са във въздуха при изгасен мотор и волана се върти трудно възможно е да има и механична задръжка: примерно кормилно каре или лагери на амортисьорите.Всичко по ходовата част наред ли е?
- bat_vane
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 17:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Белово/Пловдив
Re: Тегав волан - управление !
Днес разкачих помпата . Клапанът , който е вътре беше заседнал , съответно го оправих , след което качих всичко налях маслото ,обезвъздуших и пак няма особено голяма разлика във усилието . На едно място волана пак си се върти с доста усилие . Не мога да разбера от къде идва проблема .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта