


Нов двигател или ремонт на блок??
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
ами и при мен е така - пробвах с отворена капачка - всичко е ок на високи обороти докато помпата върти яко, в момента който върна газта - изхвърля доста антифриз. Когато ми е затворен разширителния съд - няма грижа, не загравя, майстор ми сменя антифриза, питах го дали е ОК да е така - каза ОК е. Пипа маркучи, това онова и ми каза, че е наред, така трябвало да е. (защото и мен ме притесни, като изхвърли антифриза)
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тухлата е прав за запушения радиатор, напълно реална възможност е това да ти е проблема. Щом си си играл да пробваш с друга глава, преди да се хванеш да сменяш блокове/двигатели, пробвай с друг радиатор.
Има и един семеринг на водната помпа, може и него да си провериш...
Колкото до блока - знам че когато е втора употреба обикновено буталата не пасват /както колегата по-горе отбеляза/, затова се минава на първи ремонт. Един познат обаче само си сложи нови сегменти и не се оплаква, кара си човека.
Незнам дали друг път си се разправял с отваряне на двигател, обаче моите впечатления са че разходите винаги са повече от предвиденото
,така че само със блок и "майсторлък" едва ли ще се разминеш. Моят съвет е направо да смениш мотора, още повече дето се вика кеф ти 1,6 кеф ти 1,8 ,пък ако щеш и дизел даже 
Има и един семеринг на водната помпа, може и него да си провериш...
Колкото до блока - знам че когато е втора употреба обикновено буталата не пасват /както колегата по-горе отбеляза/, затова се минава на първи ремонт. Един познат обаче само си сложи нови сегменти и не се оплаква, кара си човека.
Незнам дали друг път си се разправял с отваряне на двигател, обаче моите впечатления са че разходите винаги са повече от предвиденото


- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Колега я пробвай след като надуе маркучите както обясняваш и изгасиш двигателя за колко време ще омекнат. Сложи ухото на капачката да разбереш дали изпуска.
Въобще проверявал ли си капачката.
Ако имаш познат с VW вземи назаем капачката за проба или си вземи една от морга 5 лв са.
Теоретично погледнато (незнам какъв дебит дава клапана на капачката), но тя регулира налягането в охладителната система.
Освен това като надуе здраво охладителната система след изгасяне на двигателя би трябвало да връща вода в спукания цилиндър (ако има такъв), та ако свалиш свещите веднага след загасянето няма ли начин да разбереш кои цилиндър е.
Въобще проверявал ли си капачката.
Ако имаш познат с VW вземи назаем капачката за проба или си вземи една от морга 5 лв са.
Теоретично погледнато (незнам какъв дебит дава клапана на капачката), но тя регулира налягането в охладителната система.
Освен това като надуе здраво охладителната система след изгасяне на двигателя би трябвало да връща вода в спукания цилиндър (ако има такъв), та ако свалиш свещите веднага след загасянето няма ли начин да разбереш кои цилиндър е.
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа:ами и при мен е така - пробвах с отворена капачка - всичко е ок на високи обороти докато помпата върти яко, в момента който върна газта - изхвърля доста антифриз. Когато ми е затворен разширителния съд - няма грижа, не загравя, майстор ми сменя антифриза, питах го дали е ОК да е така - каза ОК е. Пипа маркучи, това онова и ми каза, че е наред, така трябвало да е. (защото и мен ме притесни, като изхвърли антифриза)
колега тия експериметни с запален двигател и отворена водна системи не са много здравословни-знаеш ли какви изненадки се получават?
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
пари
Един ремонт ще ти стъпи много пари. Намери двигател от ударена от зад кола, ще ти е най-изгодно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта