Проблем с Golf 2 - гасне като загрее и се включи перката
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Проблем с Golf 2 - гасне като загрее и се включи перката
Нормално е на коли без компютър да падат оборотите при повишена консумация - фарове, реотани, перка, силна музика. Най-вероятно при теб оборотите на празен ход попринцип са ниски и като се включи перката стават прекалено ниски и колата тресе/гасне. Имаш ли подобен проблем като караш на фарове?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Golf 2 - гасне като загрее и се включи перката
Смених кабелите и свещите и пак така. Замерих как зарежда за да проверя теорията на колегата alex929 и се оказа че без консуматори зарежда най-много до 13.9 а натоварена с фарове и перка на радиатора макс 13.6. Май трябва да е повече а? Утре ще ходя за ремонтен комплект на карба. И май наистина ще се ходи при Люси.
П.П.
Възможно ли е да е от авансовата плочка или някой датчик?
П.П.
Възможно ли е да е от авансовата плочка или някой датчик?
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с Golf 2 - гасне като загрее и се включи перката
А дали не е алтернатор?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Asenovgrad
Re: Проблем с Golf 2 - гасне като загрее и се включи перката
А оригиналните свещи за 1.6 карборатор с колко полюса са???
Re: Проблем с Golf 2 - гасне като загрее и се включи перката
Релето Трябва да зарежда около 14,00-14,2 V, при пълна консумация. иначе около 14,5V. Това е проблем на оборотите, те трябва да са в порядъка 850-900. При правилно работещ карбуратор, при изправен магнитен клапан на карб. се поддържат без проблем и при включена консумация на фарове, ел.мотор перка и музика обороти в този порядък. Трябва ти добра диагностика, центровка. При изправни кабели, дистрибуторна капачка и свещи ( все едно с колко крачета)проблема е в карбуратора..... Сещам се и за ремъка на алтернатора - виж дали е правилно обтегнат....
quote="tenerista"]Благодаря за съветите. От понеделник ще се опитам лека полека да отсранявам една по една гореспоменатите причини и дано да се окаже нещо такова.
Притеснявам се също че на баирите нещо няма мощност но това може да е в следствие на проблема.[/quote]
quote="tenerista"]Благодаря за съветите. От понеделник ще се опитам лека полека да отсранявам една по една гореспоменатите причини и дано да се окаже нещо такова.
Притеснявам се също че на баирите нещо няма мощност но това може да е в следствие на проблема.[/quote]
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с Golf 2 - гасне като загрее и се включи перката
Мисля, че съм със същия двигател и карбуратор. Кога да се върне смукача зависи от едно бронзово болтче от лявата страна на карбуратора. Няколко пъти ми се е налагало да го въртя това болтче, ако гасне по кръстовищата болтчето трябва да се навие няколко оборота, а ако са много високи оборотите като запалиш значи трябва да се развие няколко оборота. Паля и карам само на газ, с италиански вакуумен изпарител, мембраните са на 150 000км. Колата върви чудесно, вдига 180 на газ. Разхода е 7/100 и 12/100. За болтчето е нужна много къса обикновена отверка.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с Golf 2 - гасне като загрее и се включи перката
това с гасненето на колата след като се включи перката ми намирисва на ел проблем и по-скоро би могло да е голям пад на захранващото напрежение на комутатора - ония черен електронрн блок под кората на предния капак. отдавна нямам голф и карам по спомени
най-слабото място на Г2 е ел таблото - много кухо е направено с тия букси отзад и пътеките вътре в него. Опелите не страдат от такива проблеми, поради факта че всеки кабел влиза директно на бушона или релето в таблото.
ако на някой му се намира ел схеми да провери от къде се захранва комутатора и да пробва да измери напрежението му или да го захрани директно от акумулатора.
регулирането на оборотите не е добре да се прави от болта на смукача - има си болт специално за това но е на трудно достъпно място - отзаде се намира (от страната на купето) и се регулира с ключ 13 или на ръка

най-слабото място на Г2 е ел таблото - много кухо е направено с тия букси отзад и пътеките вътре в него. Опелите не страдат от такива проблеми, поради факта че всеки кабел влиза директно на бушона или релето в таблото.
ако на някой му се намира ел схеми да провери от къде се захранва комутатора и да пробва да измери напрежението му или да го захрани директно от акумулатора.
регулирането на оборотите не е добре да се прави от болта на смукача - има си болт специално за това но е на трудно достъпно място - отзаде се намира (от страната на купето) и се регулира с ключ 13 или на ръка
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Проблем с Golf 2 - гасне като загрее и се включи перката
Ако е с електронен изпарител колата, й проверете масите на клапаните. Имах подобен проблем, след почистване на окисленията и смяна на тънките кабелчета с по-дебели и нови обувки се оправи. Сега спинка 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mehmed87 и 54 госта