


Проблем със зумера на маслото
Re: Проблем с маслото :X
По скромното ми мнение има добавки и добавки. Някои действат като наркотик, други като поддържащо лекарство, и на един поиздухал мотор помагат. Кои към кои спадат вече може да каже само майстор, който това работи, и е виждал разглобени двигатели със и след добавки и такива без добавки.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Проблем с маслото :X
Давам един пример!
-Когато купих колата преди около 3 години внос от Италия преди да сменя маслото се наложи една профилактика на цялата система тъй като предишният и собственик явно не е сменял маслото много често и имаше доста клей там където се вижда през отвора под капаката на клапаните....бла бла бла....няма да ви обяснявам как става-всички сме запознати.... и след това като стар навик от другият представител от марката Пасат със същият двигател-1,8ми....обичаше да гори масло и тнт. наляхме на Голфчето от гаража едно наливно масло по евтино масло 10w40 за да видим какво става.
След определено време на високи обороти след изключване от скорост или при по големи натоварвания започнаха да пищят зумери и тнт..... прочетох теми и ред подобни и стигнах до извода да се направи диагностика-замерване на компресия съвети със майстора при което резултатът бе,че няма причина за страхове и всичко бе ок но Зумерът си пищеше и похапваше около 100-150 грама за приблизително 1000км.
Казах си ще сменям маслото за по-добре,но преди това си направих един експеримент...Отидох при един пункт за смяна на масла и обяснявам на човекът какво става и той ми препоръча една добавка,наляхме я и всичко заспа.
Дори спря да гори и масло!!!
-Когато купих колата преди около 3 години внос от Италия преди да сменя маслото се наложи една профилактика на цялата система тъй като предишният и собственик явно не е сменял маслото много често и имаше доста клей там където се вижда през отвора под капаката на клапаните....бла бла бла....няма да ви обяснявам как става-всички сме запознати.... и след това като стар навик от другият представител от марката Пасат със същият двигател-1,8ми....обичаше да гори масло и тнт. наляхме на Голфчето от гаража едно наливно масло по евтино масло 10w40 за да видим какво става.
След определено време на високи обороти след изключване от скорост или при по големи натоварвания започнаха да пищят зумери и тнт..... прочетох теми и ред подобни и стигнах до извода да се направи диагностика-замерване на компресия съвети със майстора при което резултатът бе,че няма причина за страхове и всичко бе ок но Зумерът си пищеше и похапваше около 100-150 грама за приблизително 1000км.
Казах си ще сменям маслото за по-добре,но преди това си направих един експеримент...Отидох при един пункт за смяна на масла и обяснявам на човекът какво става и той ми препоръча една добавка,наляхме я и всичко заспа.
Дори спря да гори и масло!!!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с маслото :X
valkilmera написа:За какво тогава са тези Добавки(присадки)?
Очевидно си доволен от употребата на тези препарати,знаеш отговора и не разбирам защо зададе този въпрос?
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Проблем с маслото :X
bobocamaro написа:valkilmera написа:За какво тогава са тези Добавки(присадки)?
Очевидно си доволен от употребата на тези препарати,знаеш отговора и не разбирам защо зададе този въпрос?
Аз съм доволен това е ясно!
Но все пак критиците нека се обосноват и да кажат защо толкова са против!
Re: Проблем с маслото :X
колега проблемът не е от маслото този зумер се задеиства когато налягането при 2000об е по ниско от 1.8 - 2.0 бара тои е вид предупреждение така 4е проблемът ти е в налягането но това не озна4ава 4е мотрът ще се с4упи много голфове имат този проблем но наи добре замери колко бара е на горещ мотор
- stefan4o
- Мнения: 19323
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с маслото :X
valkilmera написа:bobocamaro написа:valkilmera написа:За какво тогава са тези Добавки(присадки)?
Очевидно си доволен от употребата на тези препарати,знаеш отговора и не разбирам защо зададе този въпрос?
Аз съм доволен това е ясно!
Но все пак критиците нека се обосноват и да кажат защо толкова са против!
Според теб защо при новите автомобили няма добавки в маслото? И защо повечето препоръчват такива, когато моторът стане за основен ремонт? Когато си отговориш сам на тези въпроси ще разбереш. Добавката не разрешава проблема, тя просто го отлага във времето.

- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Проблем с маслото :X
stefan4o написа:valkilmera написа:bobocamaro написа:valkilmera написа:За какво тогава са тези Добавки(присадки)?
Очевидно си доволен от употребата на тези препарати,знаеш отговора и не разбирам защо зададе този въпрос?
Аз съм доволен това е ясно!
Но все пак критиците нека се обосноват и да кажат защо толкова са против!
Според теб защо при новите автомобили няма добавки в маслото? И защо повечето препоръчват такива, когато моторът стане за основен ремонт? Когато си отговориш сам на тези въпроси ще разбереш. Добавката не разрешава проблема, тя просто го отлага във времето.
Само ще добавя-мислиш ли,че в едно обикновено ново масло от магазина на реномирана марка няма добавки? Има разбира се. А защо има добавки,които се продават отделно? Явно засилват дадени качества на маслото и помагат за решаването на някакъв проблем.А защо не се слагат тогава от големите производители на масла "серийно" така да се каже в маслото?Ти кажи как мислиш? Тези добавки са малко като наркотици-слагаш от тях и всичко привидно е ОК.Спираш добавката при следващата смяна и....

Re: Проблем с маслото :X
Виждам че харесахте аналогията, та от значение и дозировката на наркотика. Едно кафенце сутрин всички пийваме (аз лично какао).
Помни ли някой рекламата на онази руската военна добавка, впечатления?

- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Проблем с маслото :X
Относно всички мнения по-горе бих добавил следното:
-Как мислите колеги купуваш си масло примерно Селения-В това масло няма ли добавки,та нали в това е разликата между маслата.
Маслото от синтетичен материял какво е? та нали добавките в маслото го правят по издържливо и изобщо по-качествено!!!
И аз подкрепям слагането на точната добавка не за закрепване на полужението а за предпазна мярка от некачествено менте продадено ни на нашият така широк пазар.
-Как мислите колеги купуваш си масло примерно Селения-В това масло няма ли добавки,та нали в това е разликата между маслата.
Маслото от синтетичен материял какво е? та нали добавките в маслото го правят по издържливо и изобщо по-качествено!!!
И аз подкрепям слагането на точната добавка не за закрепване на полужението а за предпазна мярка от некачествено менте продадено ни на нашият така широк пазар.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Проблем с маслото :X
Мога да изразя голямато си разочарование тук от изказвания от рода на "слагай добавка и после на пазара"...
До кога ще си мислим,че може да прецакаме някой та нали като я купи от теб после как ще си легнеш спокойно...хайде стига,не и в този форум!!!
За това и държавата ни е на това дередже
До кога ще си мислим,че може да прецакаме някой та нали като я купи от теб после как ще си легнеш спокойно...хайде стига,не и в този форум!!!
За това и държавата ни е на това дередже

Re: Проблем с маслото :X
valkilmera написа:Мога да изразя голямато си разочарование тук от изказвания от рода на "слагай добавка и после на пазара"...
До кога ще си мислим,че може да прецакаме някой та нали като я купи от теб после как ще си легнеш спокойно...хайде стига,не и в този форум!!!
За това и държавата ни е на това дередже
Как няма да си легнеш спокойно, като те хласне купувачът в тила с един винкел.

Сериозно казано, подкрепям те, стига с това "пре*и другарче".
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Проблем с маслото :X
stefan4o написа:valkilmera написа:bobocamaro написа:valkilmera написа:За какво тогава са тези Добавки(присадки)?
Очевидно си доволен от употребата на тези препарати,знаеш отговора и не разбирам защо зададе този въпрос?
Аз съм доволен това е ясно!
Но все пак критиците нека се обосноват и да кажат защо толкова са против!
Според теб защо при новите автомобили няма добавки в маслото? И защо повечето препоръчват такива, когато моторът стане за основен ремонт? Когато си отговориш сам на тези въпроси ще разбереш. Добавката не разрешава проблема, тя просто го отлага във времето.
Аз в моето по-горе мнение съм споделил,че сме проверили всичко,не отлагам решението на проблема---говоря за некачествено масло!!!,а присадката е да се подобрят качествата му!!!
Аз също съм против слагането на добавки в такива случаи....
- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Проблем с маслото :X
valkilmera написа:Относно всички мнения по-горе бих добавил следното:
-Как мислите колеги купуваш си масло примерно Селения-В това масло няма ли добавки,та нали в това е разликата между маслата.
Маслото от синтетичен материял какво е? та нали добавките в маслото го правят по издържливо и изобщо по-качествено!!!
И аз подкрепям слагането на точната добавка не за закрепване на полужението а за предпазна мярка от некачествено менте продадено ни на нашият така широк пазар.
Оф колега,вземи виж някаква информация за маслата и тогава пиши пак!
Да има разлика в добавките на синтетиката и минералното масло,но самата технология на производство и суровината (базовото масло) са съвсем различни,затова не преписвай по-добрите качества на синтетиката в добавките!!! Да и те са различни но не те правят разликата!Писано е доста по темата за маслата във форума-само четеш и се информираш,защото понякога някой се излага.
И каква е тая логика-купуваш си менте масло и слагаш добавка и всичко е ток и жица

В хубавото масло има добавки-каквито трябва и колкото трябва,не се нуждае скъпо масло от евтини добавки.
И хем защитаваш добавките,хем съдиш тези дето слагат добавка и продават колата че преебав.т новия собственик?!?!??! Е тва не мога да го разбера

- stefan4o
- Мнения: 19323
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с маслото :X
Мда, и аз не виждам логиката да караш евтино масло и да слагаш в него руски добавки, дето обират луфтове, реметализират и не знам си какво още. Сипи си хубаво "масло с добавки" и ако пак така ти прави колата си за ремонт. Какво толкоз имаш да го мислиш не знам.
Re: Проблем с маслото :X
Колеги попаднах на интересен материал
"Синтетичните моторни масла, които се срещат на пазара, независимо от името си също са петролен продукт. Те се получават обаче от най-чистития продукт на фракционирането на петрола - газта (пропан и бутан). Чрез синтез, от газта се получават полиалфаолифини (Polyalphaolifins или ПАО), които са основата съставка по която едно синтетично масло се различава от минерално.
ПАО подобряват значително вискозитета при различни температурни режими. Също така ПАО са химически по-стабилни от съставките на минералното масло и са по-малко склонни да образуват агресивни разпадни продукти.
Разбира се, ПАО не са единствената съставка на синтетичното масло, но за други няма да става дума за сега.
Значи с прости думи, синтетичните масла са създадени да си вършат работата, без да носят ненужните или дори вредни качества на минералните масла. Също така е възможно постигане на качества, които са непостижими с минералните масла.
Полусинтетичните масла, както се разбира от името им, са нещо средно. Накратко, това са минерални масла с добавка на съставки, характерни за синтетичните масла, като ПАО например.
Минералните масла се произвеждат от т.нар. базово масло, към което всеки производител добавя съответен пакет от адитиви с цел подобряване на свойствата му. Така например от single grade базови масла се получават multy grade маслата. Адитивите подобряват още и основните функции на маслото, посочени по-горе. Недостатък на тези масла е, че в определен момент действието на адитивите се изчерпва. Затова тези масла не се използват в новите двигатели с удължени сервизни интервали. Нищо не пречи обаче да се ползват в нормални двигатели, като се спазват обаче правилата за редовна смяна на маслото. Минералните масла са и най-евтини .
Има и още една категория масла, за които производителите упорито се опитват да ни убедят, че са синтетични. Т.е. не, че ги наричат директно "синтетични", щото ще ги пляскат през ръцете, но примерно слагат имена на продукта, които подсказват, че това е синтетика (примерно нещо от типа "едикакво си Syntec").
Става въпрос за т.нар Хидрокрек масла. Хидрокрекинга е химичен процес при който съставките на минералното масло се модифицират тотално с цел да се подобрят качествата им. С две думи, това са минерални масла, макар и с по-добри качества от обикновените минерални. Чрез хидрокрек производителите постигат свойства, каквито до скоро бяха възможни само с напълно синтетични масла, а в някои случаи могат дори да превъзхождат чистата синтетика.

"Синтетичните моторни масла, които се срещат на пазара, независимо от името си също са петролен продукт. Те се получават обаче от най-чистития продукт на фракционирането на петрола - газта (пропан и бутан). Чрез синтез, от газта се получават полиалфаолифини (Polyalphaolifins или ПАО), които са основата съставка по която едно синтетично масло се различава от минерално.
ПАО подобряват значително вискозитета при различни температурни режими. Също така ПАО са химически по-стабилни от съставките на минералното масло и са по-малко склонни да образуват агресивни разпадни продукти.
Разбира се, ПАО не са единствената съставка на синтетичното масло, но за други няма да става дума за сега.
Значи с прости думи, синтетичните масла са създадени да си вършат работата, без да носят ненужните или дори вредни качества на минералните масла. Също така е възможно постигане на качества, които са непостижими с минералните масла.
Полусинтетичните масла, както се разбира от името им, са нещо средно. Накратко, това са минерални масла с добавка на съставки, характерни за синтетичните масла, като ПАО например.
Минералните масла се произвеждат от т.нар. базово масло, към което всеки производител добавя съответен пакет от адитиви с цел подобряване на свойствата му. Така например от single grade базови масла се получават multy grade маслата. Адитивите подобряват още и основните функции на маслото, посочени по-горе. Недостатък на тези масла е, че в определен момент действието на адитивите се изчерпва. Затова тези масла не се използват в новите двигатели с удължени сервизни интервали. Нищо не пречи обаче да се ползват в нормални двигатели, като се спазват обаче правилата за редовна смяна на маслото. Минералните масла са и най-евтини .
Има и още една категория масла, за които производителите упорито се опитват да ни убедят, че са синтетични. Т.е. не, че ги наричат директно "синтетични", щото ще ги пляскат през ръцете, но примерно слагат имена на продукта, които подсказват, че това е синтетика (примерно нещо от типа "едикакво си Syntec").
Става въпрос за т.нар Хидрокрек масла. Хидрокрекинга е химичен процес при който съставките на минералното масло се модифицират тотално с цел да се подобрят качествата им. С две думи, това са минерални масла, макар и с по-добри качества от обикновените минерални. Чрез хидрокрек производителите постигат свойства, каквито до скоро бяха възможни само с напълно синтетични масла, а в някои случаи могат дори да превъзхождат чистата синтетика.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта