


Проблем с повдигачи Г2
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Проблем с повдигачи Г2
Цедката е на смукателя на помпата, която е в мотора - стига се до нея като се свали картера, което е добре да направиш! И да - колата може да е на 20 години, ама в завода е мислено за масло 5 на 40 и такова трябва да е!!! Какво против имате машинките за изтакане на масло - и с машинка и през пробката не остава масло...
- Fripon_X
- Мнения: 534
- Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с повдигачи Г2
Петър Петров написа:Цедката е на смукателя на помпата, която е в мотора - стига се до нея като се свали картера, което е добре да направиш! И да - колата може да е на 20 години, ама в завода е мислено за масло 5 на 40 и такова трябва да е!!! Какво против имате машинките за изтакане на масло - и с машинка и през пробката не остава масло...
ХАХАХХАХАХАХАХАХХАХАХАХА ти наистина ме развесели. Сложи ти на Г2 5В40 и гледай сеир. Ще стане като трабант: 100 км. 100мл. масло. Абе колага нали се сещаш че една кола независимо какво дават като заводски настройки си остават първите да не кажа голяма цифра 7 или 8 години. От работата се получават луфтове това онова. Ако двигателят ти целия е направин от титаний и дяманти тогава ще слагаш на 50 годишен двигател даже и 5В30 ако искаш ама не е. Това е Голф 2 и е на 20 години с 5В40 забрави. Опаааааааааа то като един мой клиент дойде и ми казва: Имате ли маслен филтър за Г2, и аз казвам: Да., и му предлагам масло да си вземе и той ми казва: Ама то маслото на Г2 нали не се сменяло.




- qNkOo
- Мнения: 257
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич/Пловдив/...
Re: Проблем с повдигачи Г2
Кой знае къде са го бъзикнали: "Кво ще го сменяш, бе, то нали е г2" и се е
хванал, горкия...
хванал, горкия...

Re: Проблем с повдигачи Г2
Fripon_X,
ти се смееш на колегата че потвърждава с какво масло да се кара ,като се аргументираш с възраста на колата!така ли? възраста ли се гледа или пробега?и от какво се втвърдяват хидрокомпенсаторите на клапаните?
а) от самотата в ДВГ
б) от качествееното масло
в) от добрия продавач
май от добрия продавач!

ти се смееш на колегата че потвърждава с какво масло да се кара ,като се аргументираш с възраста на колата!така ли? възраста ли се гледа или пробега?и от какво се втвърдяват хидрокомпенсаторите на клапаните?
а) от самотата в ДВГ
б) от качествееното масло
в) от добрия продавач
май от добрия продавач!



- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с повдигачи Г2
Fripon_X написа: ХАХАХХАХАХАХАХАХХАХАХАХА ти наистина ме развесели. Сложи ти на Г2 5В40 и гледай сеир.
Това е Голф 2 и е на 20 години с 5В40 забрави.
Ето за това не искам повече да чуя за Г2

Карам си Пассатчето '91 набор с 5W40 Castrol и си пея!

Днес долях малко, че минаха 10к км и е наближило полвината на маркирания сектор на щеката

Ама то е, защото ме мързи да си сменя гарнитурата на клапаните, а и насрах резбата на един от болтовете на картера (собственокрачно - с горния си десен крайник!


Ако може някой да ми обясни каква е разликата във вискозитета на масла с числа 5W40, 10W40 и 15W40 при температура 90*С, че да развесели и мен

- qNkOo
- Мнения: 257
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич/Пловдив/...
Re: Проблем с повдигачи Г2
Разликата е САМО при студен старт. Колкото е по-тъничко като е студено - толкова по-добре. Но има една подробност: ако мотора е поизносен (на повечко км) и
го караш с такова масло, бъди готов за доливане мъжката. Именно за това хората са
създали и 10 и 15W40 , че и 20W50 и т.н. Според мен 20 годишна кола трябва да е с
основно ремонтиран мотор, че да я караш с 5W40, защото нали се сещаш, че не я
палиш на 90 градуса.
го караш с такова масло, бъди готов за доливане мъжката. Именно за това хората са
създали и 10 и 15W40 , че и 20W50 и т.н. Според мен 20 годишна кола трябва да е с
основно ремонтиран мотор, че да я караш с 5W40, защото нали се сещаш, че не я
палиш на 90 градуса.

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с повдигачи Г2
А при загрял мотор на около 100 градуса хич ли няма разлика от минералното до полу-синтетиката? В смисъл и двете ли мажат еднакво добре, според теб?
Re: Проблем с повдигачи Г2
вискозитета на маслото (първото обозначение) се определя от :типа на двигателя (бензин /дизел) ,режима на мазане ,натоварване на двигателя,вида на мазилната уредба и чак тогава експлоатационните условия.при 100грС всичките са толкова еднакво рядки и натоварването което приемат е невероятно ,но при по "рядките" и условията за охлаждането е по различно.а и при тях те обслужват и задвижват и други механизми- хидрокомпенсатори на клапани ,дефазатори на валове и т.н.грешно е да се смята ,че маслото уплътнява цилиндрово-буталната група при износени двигатели и подобрява мощноста им!
мазилната система има друга функция!не се заблуждавайте!

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с повдигачи Г2
Янко, противоричиш си Яко
и веднага след това заявяваш:
Е хубаво! А щом си с 15W40 това значи, че колата ти е винаги на 90*, така ли?!
Какво излиза - че ако караш с 5W40 има опасност да ти гори масло първите 3-4 минути, докато двигателя вдигне едно 50-60*С, след това е еднакво. (то не е, де, ама това друга бира!)
Извинявай, ама за 3-4 минути няма да изгориш много масло, повярвай!
За сметка на това пък няма да стане на чорба и да замине под формата на димни изпарения и воня на горящо масло
А ти наистина ли караш стрийт кола с 20W50?
За останалото - rudoni е дописал достъчно добре
В крайна сметка - съгласен съм, че една кола с износване 1-2мм в цилиндрите и запекли сегменти е по-добре да се кара с 15W40.
Не, че ще доливаш по-малко, но ще доливаш по-евтино


qNkOo написа:Разликата е САМО при студен старт.
и веднага след това заявяваш:
qNkOo написа:Именно за това хората са създали и 10 и 15W40 , че и 20W50 и т.н. Според мен 20 годишна кола трябва да е с основно ремонтиран мотор, че да я караш с 5W40, защото нали се сещаш,
Е хубаво! А щом си с 15W40 това значи, че колата ти е винаги на 90*, така ли?!
Какво излиза - че ако караш с 5W40 има опасност да ти гори масло първите 3-4 минути, докато двигателя вдигне едно 50-60*С, след това е еднакво. (то не е, де, ама това друга бира!)
Извинявай, ама за 3-4 минути няма да изгориш много масло, повярвай!
За сметка на това пък няма да стане на чорба и да замине под формата на димни изпарения и воня на горящо масло


А ти наистина ли караш стрийт кола с 20W50?

За останалото - rudoni е дописал достъчно добре

В крайна сметка - съгласен съм, че една кола с износване 1-2мм в цилиндрите и запекли сегменти е по-добре да се кара с 15W40.
Не, че ще доливаш по-малко, но ще доливаш по-евтино


- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Проблем с повдигачи Г2
Не знам колко 5в40 ще харчи нз-то, но недай си боже някой колега да прочете тая тема и да реши да мине от минерално на синтетика 5в40 ще стане много весело,най-малкия проблем е, че ще го гори! Аз съм със същия двигател и по книжка го дават 10в40. 

- Fripon_X
- Мнения: 534
- Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с повдигачи Г2
Радотом е го е ти в последния пост ми доказваш това което съм казал. Е извинявай ама аз като попитам един клиент каква му е колата какъв му е двигателя на колко години е и на колко километеа тогава преценявам какво масло да му да а не само по годините. Е вервай ми че ако ми отговори че не го гори директно му давам 10В40 или друго което го дават както се казва по каталог. Са се едно ме обвинихте че като чуя 20 годишна кола да дам 20В60. Това аз лично и на мохер не бих го сложил.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с повдигачи Г2
Fripon_X написа:Радотом е го е ти в последния пост ми доказваш това което съм казал. Е извинявай ама аз като попитам един клиент ...
Добре, де, съгласен, ама какъв процент от клиентите ти са технически грамотни?
Колко от тях могат да преценят дали това, че им губи масло не е защото са сложили 15W40 на малолитражка и я цедят на макс? И съответно маслото изчезва като вонящи изпарения...
Да ти кажа - аз самия преди няколко години със същия моя Пассат се почувствах итлианец

Сипах масло ШЕЛ 10W40. От АутоГили - официален дилър са.
Маслото си има спецификация по VW.
И понеже знам, че не ми харчи - хич и не поглеждам

Докато един ден приключвайки работа реших да вдигна капака - бях минал 7-8к км... Щеката за маслото едва беше изцапана по края!

Още същата вечер МОТУЛ 10/40 - едвам го пипна за 10к км.
След това 2 смени с IGOL, пак 10/40 - никакви грижи!
Щях да слагам и трета, но точно в този момент в Пловдив не намерих такова масло, а колегата ACE_castrol си пусна обявата в 'Платени' и... скочих на дълбокото с пълна синтетика

Те тогава си прецаках катера, защото реших да го свалям, за да го почистя хубаво

Тааа... в общия случай си прав! Но това не означава, че колата не може спокойно може да върви и с много по-качествено масло, без да го гори

И в никакъв случай не искам да те обвинявам в каквото и да било.

Но казваш 'Сложи на Г2 5W40 и глей сеир...'
Ами не е така


И тъй като ужасяващо избягахме от въпроса, който е задал автора на темата - аз на бензинов автомобил не бих сложил 15W40 масло. Или поне първо бих пробвал с 10В40 и ако има проблеми - ще знам, че ще ги има и с 15-ката

И ще търся начини да ги решавам...
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Проблем с повдигачи Г2
В една друга тема питах същото. Как разбирате колко износен е един мотор, като на 90% от колите километрите не са реални? Годините също не са критерий, тъй като има хора които карат рядко или само ходят на работа, има и такива, които въртят по 50 000км годишно. Според мен трябва да се сложи препоръчаното от завода масло и чак ако има проблем да се ползва друго. Мен също ми обясняваха как понеже ми е стара колата с полусинтетика ще имам големи проблеми, но втора година не гори масло.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Проблем с повдигачи Г2
Fripon_X написа:Петър Петров написа:Цедката е на смукателя на помпата, която е в мотора - стига се до нея като се свали картера, което е добре да направиш! И да - колата може да е на 20 години, ама в завода е мислено за масло 5 на 40 и такова трябва да е!!! Какво против имате машинките за изтакане на масло - и с машинка и през пробката не остава масло...
ХАХАХХАХАХАХАХАХХАХАХАХА ти наистина ме развесели. Сложи ти на Г2 5В40 и гледай сеир. Ще стане като трабант: 100 км. 100мл. масло. Абе колага нали се сещаш че една кола независимо какво дават като заводски настройки си остават първите да не кажа голяма цифра 7 или 8 години. От работата се получават луфтове това онова. Ако двигателят ти целия е направин от титаний и дяманти тогава ще слагаш на 50 годишен двигател даже и 5В30 ако искаш ама не е. Това е Голф 2 и е на 20 години с 5В40 забрави. Опаааааааааа то като един мой клиент дойде и ми казва: Имате ли маслен филтър за Г2, и аз казвам: Да., и му предлагам масло да си вземе и той ми казва: Ама то маслото на Г2 нали не се сменяло.![]()
![]()
![]()
Ти или си много неграмотен технически или си за един як бой, ама и в двата случая не бих ти станал клиент...
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем с повдигачи Г2
Значи колега и при мен беше така,чукаше при студена а и понякога и като е топла но не се оказа от повдигачите най-малко пък при теб че са чисто нови!при мен се оказаха водачи на клапани и след един основен ремонт на главата напасване смяна на водачи на гумички на клапани и т.н сега колата ми мърка и даже като е студена грам не чука!
Успех колега
Успех колега

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта